Економічні науки. Випуск 19. – 2011

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/26

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Організація процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації
    (КНТУ, 2011) Панченко, В. А.; Panchenko, V.
    Обов’язковим правилом для співробітників об’єктів торгівлі по обслуговуванню споживачів у типових ситуаціях повинні стати стандарти обслуговування. Вони повинні відображати місію системи споживача кооперації та вигідно відрізняти обслуговування в магазинах названої системи. Автором розглянуті основні етапи організації процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації. Binding rules for employees of trade on customer service in typical situations have become standards of service. They should reflect the mission of consumer cooperatives and favorably distinguished service in the stores above system. The author describes the main stages of the process of trading standards service for retailers of consumer cooperation.
  • Item type:Item,
    Матеріально-технічна підсистема як складова системи показників діагностики управління якістю торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації
    (КНТУ, 2011) Панченко, В. А.; Panchenko, V.
    Грунтовне вивчення, аналіз і використання всіх резервів підвищення якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації можливо шляхом формування і застосування комплексної системи діагностики, яка буде включати матеріально-технічні, соціально-психологічні та інформаційні напрями оцінки. Автором встановлено структуру оцінки показників матеріально-технічної підсистеми діагностики управління якістю торговельного обслуговування споживачів. Thorough research, analysis and use of all reserves to improve the quality of commercial services in the consumer cooperatives and possibly by use of an integrated diagnostic system that would include logistical, social and psychological assessment and information areas. The author determined the structure of evaluation of logistics management subsystem diagnostic quality trade service users.