Економічні науки. Випуск 19. – 2011

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/26

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Соціально-економічні погляди Тараса Шевченка та їх значення для сьогодення
    (КНТУ, 2011) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    Стаття досліджує соціально-економічні мотиви у працях Т. Шевченка, які, тим чи іншим чином, характеризують його ставлення до проблем організації та умов праці, національних факторів економічної та суспільної діяльності. The article researches the socially-economic motives in Taras Shevchenko works, which are, in the different ways, characterizes his attitude to the problems of labour organization and labour conditions, national factors of economic and social activities.
  • Item
    Економічна категорія “професіональний потенціал”: актуальність впровадження у контексті формування інноваційної моделі національної економіки
    (КНТУ, 2011) Левченко, О. М.; Levchenko, О.
    У статті розглядається актуальність впровадження категорії “професіональний потенціал”. Аргументовано необхідність трансформації державної політики щодо формування та використання фахівців з вищою освітою з метою забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. The necessity of introduction of the economical category “professional potential” is considered in the paper. Reasons of the state policy transformation regarding forming and use labour force with higher education is argued in the context of the national economy competitiveness providence.
  • Item
    Теоретичні основи дослідження економічної природи освітнього потенціалу
    (КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, О.
    В статті обґрунтовано сутність поняття ,,освітній потенціал суспільства” як освітнього потенціалу населення, сформованого матеріально-технічною базою, кадровими та фінансовими ресурсами системи освіти. Визначено, що освітній потенціал індивіду є єдністю його кількісних та якісних характеристик. In the article grounded essence of concept «еducational potential of society» as educational potential of population, formed by a material and technical base, skilled and financial resources of the system of education. It is certain that educational potential of individual is unity of his quantitative and high-quality descriptions.