Економічні науки. Випуск 19. – 2011
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/26
Browse
Search Results
Item Моделювання відтворення людського капіталу(КНТУ, 2011) Насипайко, Д. С.; Резніченко, В. О.; Давидов, Г.М.; Магопець, О. А.; Nasipayko, D.; Reznichenko, O.; Davydov, G.; Magopets, O.Статтю присвячено застосуванню методу моделювання до процесів відтворення людського капіталу шляхом конкретизації теоретичних положень, доведення їх до практичного впровадження, застосування спеціальних прийомів та програмних засобів, що дозволило виявити найбільш характерні його риси та тенденції у взаємозв'язку з причинами, які їх обумовлюють. Спираючись на отримані результати, автори дійшли висновку, що економічне і соціальне піднесення країни залежить від рівня та перспектив розвитку освіти. The article is devoted to application of method of design to the processes of recreation of human capital by the specification of theoretical positions, leading to of them to practical introduction, application of the special receptions and programmatic facilities, that allowed to find out his most personal touches and tendencies in intercommunication with reasons which stipulate them. Leaning on the got results, authors came to the conclusion, that economic and social flight of country depends on a level and prospects of development of education.Item Економічна категорія “професіональний потенціал”: актуальність впровадження у контексті формування інноваційної моделі національної економіки(КНТУ, 2011) Левченко, О. М.; Levchenko, О.У статті розглядається актуальність впровадження категорії “професіональний потенціал”. Аргументовано необхідність трансформації державної політики щодо формування та використання фахівців з вищою освітою з метою забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. The necessity of introduction of the economical category “professional potential” is considered in the paper. Reasons of the state policy transformation regarding forming and use labour force with higher education is argued in the context of the national economy competitiveness providence.Item Теоретичні основи дослідження економічної природи освітнього потенціалу(КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, О.В статті обґрунтовано сутність поняття ,,освітній потенціал суспільства” як освітнього потенціалу населення, сформованого матеріально-технічною базою, кадровими та фінансовими ресурсами системи освіти. Визначено, що освітній потенціал індивіду є єдністю його кількісних та якісних характеристик. In the article grounded essence of concept «еducational potential of society» as educational potential of population, formed by a material and technical base, skilled and financial resources of the system of education. It is certain that educational potential of individual is unity of his quantitative and high-quality descriptions.