Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Випуск_10. Частина 1. - 2024
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16088
Browse
Search Results
Item Особливості регулювання руху транспортних засобів на специфічних ділянках вулично-дорожньої мережі міст з інтенсивним транспортним потоком(ЦНТУ, 2024) Дзюра, В. О.; Вовк, Ю. Я.; Бабій, М. В.; Матвіїшин, А. Й.; Плекан, У. М.; Dzyura, V.; Vovk, Yu.; Babii, M.; Matviyishyn, A.; Plekan, U.Проаналізовано та виявлено потенційно небезпечні ділянки вулично-дорожньої мережі міста Калгарі (Канада). Встановлено, що окремі ділянки вулично-дорожньої мережі формують перехресні транспортні потоки, які створюють конфліктні точки злиття, та перетинання. Невелика відстань між елементами розв’язокзалишає водіям недостатньо часу на здійснення маневру, що підвищує ризики утворення дорожньо-транспортних пригод. Розроблено рекомендації щодо регулювання дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міст із високою інтенсивністю руху та швидкістю транспортного потоку. Запропоноване вирішення проблеми примикаючих транспортних потоків, що змінюють смуги руху на короткій ділянці вулично-дорожньої мережі. Potentially dangerous sections of the street and road network of the city of Calgary (Canada) were analyzed and identified based on our own observations. It was established that individual sections of the streetroad network form cross traffic flows that create conflict points of confluence and crossing. The small distance between the junction elements leaves drivers with insufficient time to maneuver, which increases the risk of traffic accidents. The described transport problem is typical for large cities with a developed road transport network and high traffic intensity.