Навчально-методичні матеріали кафедри АВП
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1109
Browse
2 results
Search Results
Item Методичні вказівки для практичних занять з курсу «Автоматизація технологічних процесів»(ЦНТУ, 2020) Волков, І. В.Дані методичні вказівки розроблені у відповідності з діючою програмою курсу «Автоматизація технологічних процесів» і мають мету навчити студентів навичкам розробки та аналізу систем автоматичного регулювання на практичних заняттях і в процесі самостійної роботи. При підготовці до практичних занять студенти за конспектами лекцій і рекомендованій літературі у відповідності з діючими методичними вказівками вивчають теоретичну частину і розбирають приклади, що відносяться до теми. На практичних заняттях з допомогою викладача вони закріплюють і поглиблюють матеріал (шляхом опитування, розглядання складних і незрозумілих питань, вирішення загальних прикладів і виконання розрахунків системи автоматичного регулювання відповідно індивідуальному завданню). Результати, отримані в процесі виконання ідивідуального завдання, студенти оформлюють у вигляді розрахунково-пояснювальної записки і пред’являють при складанні заліку з курсу.Item Методичні вказівки для практичних занять з курсу «Автоматизація технологічних процесів»(КНТУ, 2013) Волков, І. В.; Савченко, Д. П.Дані методичні вказівки розроблені у відповідності з діючою програмою курсу «Автоматизація технологічних процесів» і мають мету навчити студентів навичкам розробки та аналізу систем автоматичного регулювання на практичних заняттях і в процесі самостійної роботи. При підготовці до практичних занять студенти за конспектами лекцій і рекомендованій літературі у відповідності з діючими методичними вказівками вивчають теоретичну частину і розбирають приклади, що відносяться до теми. На практичних заняттях з допомогою викладача вони закріплюють і поглиблюють матеріал (шляхом опитування, розглядання складних і незрозумілих питань, вирішення загальних прикладів і виконання розрахунків системи автоматичного регулювання відповідно індивідуальному завданню). Результати, отримані в процесі виконання ідивідуального завдання, студенти оформлюють у вигляді розрахунково-пояснювальної записки і пред’являють при складанні заліку з курсу.