Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Випуск 8. Частина 2. - 2023

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15504

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Дослідження впливу конструктивної надійності і безпечності транспортного засобу для здійснення перевезень та пристосованості до технічного обслуговування
    (ЦНТУ, 2023) Хітров, І. О.; Khitrov, І.
    У сучасному світі, коли транспорт є невід’ємною складовою повсякденного життя, важливим аспектом є не лише функціональність транспортних засобів, а також їх конструктивна надійність, безпека та здатність до ефективного технічного обслуговування. Розуміння цих аспектів дозволить розробникам у співпраці з власниками транспортних засобів оптимізувати конструкцію, забезпечуючи високий рівень безпеки та надійності, а також спростити процес обслуговування для тривалого та безперебійного використання. Це дослідження присвячене вивченню впливу обраних факторів на транспортні засоби, відображення їх у перевізному процесі та адаптованості до технічного обслуговування. Road transport is the most popular industry for providing passenger transportation services and delivering goods on time, which is achieved not only by increasing the speed and efficiency of transportation, but also by a high level of safety and reliability of vehicles. A vehicle structure is a set of interconnected components and systems designed and integrated to create a functional and efficient technical unit that meets the specific needs and objectives of the transportation process. The design features and technical condition of a vehicle directly determine its ability to withstand various loads and operating conditions. After all, the health and safety of passengers or transported cargo, as well as the efficiency of vehicle operation, are key factors that are directly characterized by its design and technical condition.
  • Item
    Залежність структури електродугових покриттів від параметрів напилення деталей транспортної техніки
    (ЦНТУ, 2023) Студент, М. М.; Маркович, С. І.; Задорожна, Х. Р.; Гвоздецький, В. М.; Student, М.; Markovych, S.; Zadopozna, K.; Hvozdetskii, V.
    Досліджено умови плавлення та структуру покриттів, напилених методом електродугового напилення залежно від тиску повітряного струменю. Показано, що збільшення тиску металоповітряного потоку від 0,6 до 1,2 МПа підвищує швидкість струменю від 300 до 600 м/с, при цьому дисперговані краплини досягають швидкості від 120 до 220 м/с. Відповідно це викликає зменшення товщини ламелей електродугового покриття, а також сприяє формуванню підвищеної кількості оксидної фази на поверхні ламелей. Це збільшує мікротвердість покриття із У8 із 350-400 HV за тиску 0,6 МПа. до 450...500 HV за тиску 1,2 МПа. Мікротвердість покриттів із 90Х17Р3ГС зростає від 600 до 740 HV. The use of special flux-cored wires for electric arc spraying allows for coatings with high wear resistance. However, the insufficient adhesion and cohesion of the resulting coatings does not allow these coatings to be used under increased operating loads. To improve the mechanical characteristics of gas-thermal coatings, a supersonic gas jet is used to transport molten droplets to the sprayed surface, increasing their kinetic energy. It is proposed to apply a supersonic air jet using a Laval nozzle and increasing the air jet pressure from 0.6 to 1.0...1.2 MPa. The aim of the study is to determine the effect of air jet pressure on the structure of electric arc coatings.