Навчально-методичні матеріали кафедри СГМ

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1020

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 78
  • Item
    Законодавство, охорона праці в галузі та інженерна екологія. Самостійна робота
    (ЦНТУ, 2025) Лузан, П. Г.; Амосов, В. В.
    Методичні рекомендації містять планування обсягу, змісту, завдання, форми і методів контролю самостійної роботи, виконання здобувачем запланованої самостійної роботи, контроль та оцінювання результатів, їх систематизацію, оцінювання ефективності виконання здобувачем самостійної роботи.
  • Item
    Сталий розвиток у виробництві та управління якістю. Самостійна робота
    (ЦНТУ, 2025) Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.
    Методичні рекомендації містять планування обсягу, змісту, завдання, форми і методів контролю самостійної роботи, розробку навчально-методичного забезпечення; виконання здобувачем запланованої самостійної роботи; контроль та оцінювання результатів, їх систематизацію, оцінювання ефективності виконання здобувачем самостійної роботи.
  • Item
    Теорія, конструкція та розрахунок машин для тваринництва. Практичні роботи. 2025
    (ЦНТУ, 2025) Амосов, В. В.; Лузан, П. Г.; Кісільов, Р. В.; Лузан, О. Р.
    Основними завданнями практичних робіт є опанування основними прийомами проектування машин для тваринництва: коренемийки, барабанного подрібнювача, системи роздачі кормів мобільними кормороздавачами, ланцюгово-скребкового транспортера для видалення гною, сепаратора-молокоочисника, пластинчастого пастеризатора, різального апарата стригальної машинки.
  • Item
    Математичне моделювання процесів і систем. Практичні роботи. 2025
    (ЦНТУ, 2025) Амосов, В. В.; Артеменко, Д. Ю.; Мороз, С. М.
    Практичні роботи призначені для розвитку навиків будувати прості математичні моделі технічних процесів і систем, розв'язувати диференціальні рівняння, задачі лінійного програмування, задачі оптимізації, обробки результатів експериментальних досліджень та їх графічного відображення.
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня. Спец. 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2025) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Артеменко, Д. Ю.; Нестеренко, О. В.; Мороз, С. М.
    Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання здобувача, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним проєктуванням техніки, машин та обладнання агропромислового виробництва. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач повинен продемонструвати здобуту інтегральну компетентність згідно освітньо-професійної програми підготовки – здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Сільськогосподарські машини. Частина 1. Книга 2. Культиватори
    (ДБТУ, 2024) Кириченко, Р. В.; Бакум, М. В.; Козаченко, О. В.; Пастухов, В. І.; Михайлов, А. Д.; Крекот, М. М.; Козій, О. Б.; Абдулаєв, М. М.
    Наведена характеристика властивостей ґрунтів, їх мінливості та впливу на якість механічного обробітку. Виконано аналіз основних складових конструкцій культиваторів для суцільного обробітку ґрунту і міжрядного обробітку посівів. Приведено особливості конструкцій сучасних культиваторів вітчизняного і зарубіжного виробництва. Викладена методика підготовки до роботи базових конструкцій культиваторів. Для студентів і викладачів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації. Посібник може бути використаний інженерно-технічними працівниками при впровадженні і використанні на виробництві культиваторів
  • Item
    Технологія виробництва продукції рослинництва. Лабораторні роботи
    (ЦНТУ, 2024-08) Лузан, П. Г.; Амосов, В. В.; Лузан, О. Р.
    Головною метою лабораторних занять є вивчення особливостей агротехнічних процесів вирощування зернових, технічних, кормових та овочевих культур, а також отримання навичок управління технологічними операціями на всіх етапах їх виробництва. Здобувачі вищої освіти ознайомлюються з методами дослідження морфо-логічних ознак ґрунту, методами його обробітку й контролю якості виконання операцій, способами підготовки посівного матеріалу, застосуванням добрив, агрохімічними та біологічними засобами захисту рослин, розробкою науково обгрунтованих сівозмін. Особливий акцент зроблено на дотриманні принципів сталого розвитку, екологічної безпеки та раціонального використання ресурсів.
  • Item
    Програма дослідницької практики
    (ЦНТУ, 2024) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.
    Магістр – ступінь вищої освіти, що здобувається на другому рівні вищої освіти на базі освітнього ступеня бакалавра та присуджується закладом вищої освіти за результатами успішного проходження здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Дослідницька практика є обов’язковою освітньою компонентою професійної підготовки освітньо-професійної програми «Агроінженерія» для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 208 «Агроінженерія». Метою практики є набуття професійних навичок та вмінь здійснення дослідницької діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Агроінженерія» Центральноукраїнського національного технічного університету.
  • Item
    Агроінженерія. До виконання дипломної роботи. Магістри
    (ЦНТУ, 2024) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.; Нестеренко, О. В.
    Дипломна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної дослідницької чи науково-дослідницької роботи. За характером дипломна робота є дослідно-інноваційною з відповідними вимогами до оформлення та забезпечення академічної доброчесності. Методичні рекомендації висвітлюють мету і задачі дипломної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемах наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів, та містять загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення випускних робіт. Виконання дипломної роботи спрямовано, в першу чергу, на формування у здобувачів інтегральної компетентності «Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог». Зміст дипломної роботи формує компетентності, визначені освітньо-професійною програмою «Агроінженерія» спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у Центральноураїнському національному технічному університеті. Тема дипломної роботи має бути актуальною в галузі агроінженерії, бажано пов’язана з вирішенням проблем і нагальних задач агропідприємств Кіровоградського регіону (у тому числі дрібних фермерських і особистих господарств).
  • Item
    Сталий розвиток у виробництві та управління якістю. Практичні роботи
    (ЦНТУ, 2024) Лузан, П. Г.; Амосов, В. В.; Лузан, О. Р.
    Мета вивчення навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти знань щодо гармонізації відносин природи і суспільства в умовах поглиблення процесів глобалізації та формування нових вимог до переходу на сталий розвиток, формування ефективної системи управління сільськогосподарськими підприємствами в контексті суспільних цінностей, екологічно орієнтованої політики з урахуванням стратегічних пріоритетів розвитку регіонів України, системних знань з теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування систем управління якістю робіт і послуг, вивчення нормативно-законодавчих, організаційних та економічних питань з управління якістю робіт і послуг.