Навчально-методичні матеріали кафедри аудиту, обліку та оподаткування

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11015

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Концепції та парадигми у розвитку теорії та методології обліку
    (ЦНТУ, 2022) Савченко, В. М.; Юрченко, О. В.; Кононенко, Л. В.; Пальчук, О. В.; Смірнова, І. В.; Смірнова, Н. В.; Гай, О. М.
    У посібнику висвітлено теоретичні засади та тенденції становлення і розвитку науки «бухгалтерський облік», як системи наукових теорій, що ґрунтуються на певних облікових парадигмах; викладено концептуальні засади та визначено перспективи застосування МСФЗ; досліджено вплив економічних теорій на становлення та розвиток облікової теорії та методології у контексті сталого розвитку в умовах діджиталізації; розглянуто методологію інформаційного забезпечення інноваційного розвитку. У посібнику за темами надано питання та тести для самоконтролю, представлено методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів у контексті поглиблення дослідницьких навичок з використанням іноземної мови. Навчальний посібник може бути корисним при підготовці здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОПН «Облік і оподаткування».The manual highlights the theoretical foundations and trends of formation and development of the science of "accounting" as a system of scientific theories that based on certain accounting paradigms; conceptual principles are stated and identified prospects for the application of IFRS; the influence of economic ones is investigated theories on the formation and development of accounting theory and methodology in context sustainable development in the context of digitalization; the methodology is considered information support of innovative development. In the guide on topics questions and tests for self-control are provided, methodical is presented ensuring independent work of applicants in the context of deepening research skills using a foreign language. The tutorial can be useful in preparing applicants second (master's) and third (educational-scientific) level of higher education OPN "Accounting and Taxation".
  • Item
    Розвиток бухгалтерського обліку в умовах глобалізації та інформатизації суспільства
    (Ексклюзив-Систем, 2017) Давидов, Г. М.; Савченко, В. М.; Пальчук, О. В.; Рузмайкіна, І. В.; Кононенко, Л. В.; Смірнова, І. В.; Смірнова, Н. В.; Крячко, В. Г.; Гай, О. М.; Савченко, О. С.; Юрченко, О. В.
    У монографії висвітлюються результати дослідження теоретико-методологічних аспектів розвитку бухгалтерського обліку в умовах глобалізації та інформатизації суспільства. Охарактеризовано трансформацію базових категорій та розвиток об'єктів бухгалтерського обліку. розкрито проблеми методології бухгалтерського обліку та шляхи їх вирішення.
  • Item
    Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльності
    (Поліум, 2008) Пальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, O.; Toshyna, N.; Savchenko, V.
    У навчальному посібнику розкрито основи маркетингу, особливості організації маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання, висвітлено особливості облікового забезпечення маркетингової діяльності та відображення її результатів в обліку і звітності. Окрему увагу приділено викладенню підходів до розробки облікової політики маркетингово-збутової діяльності. Наведені у посібнику методичні підходи до організації маркетингової діяльності та її відображення в обліку можуть бути використані в господарській практиці. Навчальний посібник може бути корисний студентам при вивченні дисциплін: «Маркетинг», «Бухгалтерський облік». Посібник включає задачі, практичні вправи та господарські ситуації, тестові завдання і питанні передбаченні для самостійного опрацювання. Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Посібник також рекомендується застосовувати в процесі підвищення кваліфікації працівників у сфері маркетингу та бухгалтерського обліку. The training manual reveals the basics of marketing, especially the organization of marketing activities in the current economic conditions, the peculiarities of your software marketing and display the results in the accounting and reporting. Special attention is paid to the presentation approaches to accounting policies marketing - marketing activities. These guide methodical approaches to marketing and its recording can be used in business practice. The manual can be useful to students in the study subjects: "Marketing", "Accounting". The manual includes tasks, practical exercises and economic situation, tests and issue anticipation for independent study. The manual is intended for university students of economic specialties. The manual is also recommended for use in the process of training employees in marketing and accounting.