Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11317

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Віртуальний маркетинг закладів загальної середньої освіти Кропивницького району
    (ЦНТУ, 2024) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Tkachenko, Yuliia
    Дослідження є актуальним в умовах сучасного розвитку освітніх закладів, які прагнуть інтегруватися в цифровий простір. Віртуальний маркетинг стає важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності освітніх установ, забезпечуючи ефективну комунікацію із цільовою аудиторією та формування позитивного іміджу. Особливо актуальним є дослідження досвіду закладів освіти Кропивницького району, де можливості віртуального маркетингу можуть сприяти покращенню їхньої взаємодії з громадськістю. The study is relevant in the context of the modern development of educational institutions that seek to integrate into the digital space. Virtual marketing is becoming an important tool for increasing the competitiveness of educational institutions, ensuring effective communication with the target audience and forming a positive image. The study of the experience of educational institutions in the Kropyvnytskyi district, where the possibilities of virtual marketing can help improve their interaction with the public, is especially relevant.