Наукові публікації кафедри іноземних мов
Постійне посилання на це зібранняhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1362
Перегляд
3 результатів
Результати пошуку
Тип:Документ, Імітаційно-ігрове моделювання майбутньої професійної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Щербина, С. В.; Ліпатова, М. В.; Гавриленко, О. М.Стаття присвячена проблемі імітаційно-ігрового моделювання майбутньої професійної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. Ігровий підхід до навчання студентів вищої школи містить у собі умови для підготовки творчого й активного, здатного бачити перспективу, формулювати проблему, ставити й самостійно вирішувати її, реалізовувати стратегію професійної діяльності й тактику поведінки випускника вищої школи. Для активного формування важливих якостей особистості, його фахової та психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності, викладачі та науковці ведуть пошук та розробку найбільш ефективних методів навчання, які дають змогу студентам оволодіти основними елементами майбутньої професійної діяльності, тобто вмінням формулювати, аналізувати та досягати цілей, орієнтуватись у професійних ситуаціях, приймати рішення, виконувати програми фахової діяльності, підводити підсумки такої діяльності та корегувати її згідно ситуації. Результативним вважається навчання, яке орієнтоване на досягнення загально-дидактичних цілей – набуття вмінь та навичок особистості самостійно навчатися і працювати, професійних характеристик майбутнього фахівця, збільшення мотивації до навчання, вміння використовувати приховані резерви своєї особистості, розвиток здібностей та навичок для успішної фахової діяльності. У статті зазначається, що навчання студентів у комунікативно-імітаційних ситуаціях професійної орієнтованості дає змогу розвивати їхній творчий потенціал. Під час виконання рольових завдань студенти використовують засоби мовного спілкування, передбачають ігрові дії та імпровізують. Впровадження імітаційно-ігрових методів в навчальний процес актуалізує потребу студентів у вивченні іноземної мови, що базується не тільки на передачі та отриманні знань, а й на їх практичному використанні в іншомовному спілкуванні. Ефективність імітаційно-ігрового моделювання до навчання студентів іншомовного спілкування визначається ступенем наближення навчальних ігрових ситуацій до реальних ситуацій професійно спрямованого спілкування, тому, навчаючи різноманітних прийомів комунікації, доцільно моделювати природні комунікативні ситуації. Введення в навчальний процес комунікативно-ігрової ситуації професійного спрямування сприяє досягненню узгодженості професійних цілей з оволодінням майбутніми фахівцями навичками іншомовного спілкування.Тип:Документ, Роль вузу у формуванні професійних якостей майбутніх фахівців-економістів(Імекс-ЛТД, 2010) Миценко, В. І.У статті розкриваються питання щодо формування професійних якостей у студентів економічних спеціальностей та шляхи вдосконалення психолого-педагогічних умов у формуванні цілісної системи знань як складової професійної вихованості. The article discloses the issues of the formation of professional qualities of the students of economic specialties and the ways to improve psychological and pedagogical conditions in the formation of general system of knowledge as the constituent of high professionalism.Тип:Документ, Специфіка та умови формування професійних якостей у фахівців економічного напрямку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Миценко, В. І.Розглянуто закономірності становлення професіонала, засоби і умови розвитку професійних якостей у фахівців економічного профілю. Проаналізовано міжпрофесійні компоненти, умови самореалізації в професійній діяльності та основні етапи становлення морально-професійних якостей особистості. Рассматриваются закономерности становления профессионала, способы и условия развития профессиональных качеств у специалистов экономического профиля. Сделан анализ компонентов разных профессий, условия самореализации в профессиональной деятельности, а также основные этапы становления нравственно-профессиональных качеств личности.