Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Випуск_11. Частина 2. - 2025
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16558
Browse
Search Results
Item type:Item, Підвищення рівня екологічності транспортних перевезень на засадах інтелектуалізації транспортних систем(ЦНТУ, 2025) Ладиженський, Е. Д.; Петленко, В. П.; Гриньків, А. В.; Ladyzhenskyi, Е.; Petlenko, V.; Hrynkiv А.Публікацію присвячено дослідженню можливостей застосування інтелектуальних транспортних систем для підвищення рівня екологічності транспортних перевезень в умовах прискореного розгортання цифрової трансформації в країні. Підвищення екологічності на засадах використання інтелектуальних транспортних систем обґрунтовано необхідністю забезпечення стандартів якості реалізації логістичних процесів у контексті сталого розвитку транспортних підприємств, які формуються з точки зору захисту навколишнього середовища. The publication is devoted to the study of ways to improve the level of environmental friendliness of transportation. The purpose of the study is to identify the possibilities of using intelligent transport systems to improve the level of environmental friendliness of transportation, as well as to conduct an analytical review of ways to increase the level of efficiency of the use of software tools, intelligent technologies that contribute to reducing the negative impact of business processes of using corporate transport in supply chains on the local environment.Item type:Item, Виявлення типових відмов елементів автомобілів групи Renault та обґрунтування вибору запасних частин(ЦНТУ, 2025) Тищенко, С. Ю.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Tyshchenko, S.; Aulin V.; Hrynkiv А.В статті розглядаються методи виявлення і дослідження відмов елементів (вузлів деталей, систем, агрегатів) автомобілів. Основні проблеми процесу ефективності експлуатації легкових автомобілів безпосередньо залежить від цілісного підходу до реалізації заходів матеріально-технічного забезпечення, включаючи планування обсягів постачання та управління запасами запасних частин на підприємствах, що здійснюють технічне обслуговування та поточний ремонт, починаючи з дистриб’юторських мереж і завершуючи дилерськими СТО. This article explores methods for detecting and studying failures of automotive components. The primary challenges related to the effectiveness of passenger vehicle operation are directly dependent on a holistic approach to the implementation of material and technical support measures. This includes the planning of supply volumes and management of spare parts inventory at enterprises involved in vehicle maintenance and repair. These enterprises range from distribution networks to dealer service stations.Item type:Item, Методи і заходи удосконалення системи технічного сервісу вантажних автомобілів на основі кіберфізичного підходу і розробки науковотехнічної документації його операцій(ЦНТУ, 2025) Надич, Т. М.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Слонь, В. В.; Nadych, Т.; Aulin V.; Hrynkiv, А.; Slon, V.Стаття присвячена системі інформаційного забезпечення проведення операцій технічного обслуговування, технічного діагностування і поточного ремонту вантажних автомобілів на підприємствах технічного сервісу. Розглянуто питання інтеграції науково-технічної документації щодо проведення технологічних операцій технічного сервісу вантажних автомобілів, згідно принципів кіберфізичного підходу, єдиного інформаційного простору. The article is devoted to the information support system for carrying out technical maintenance operations, technical diagnostics and current repairs of trucks at technical service enterprises. The issue of integrating scientific and technical documentation for carrying out technological operations of technical service of trucks, according to the principles of the cyber-physical approach, a single information space, is considered.Item type:Item, Забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведенням їх акредитації(ЦНТУ, 2025) Сергійчук, А. А.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Сергійчук, А. В.; Serhiichuk, A.; Aulin V.; Hrynkiv, А.; Serhiichuk, A.В статті розглянуто проблему забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведеннях їх акредитації через створення б випробувальної лабораторії. Проаналізовано основні напрямки підвищення якості технічного сервісу колісних транспортних засобів з впровадженням Стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Зазначено, що система управління якістю транспортних послуг на підприємстві повинна враховувати їх специфіку. Визначено етапи формування системи управління якості без впровадження і з впровадженням випробувальної лабораторії перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів. The article considers the problem of ensuring the proper level of quality of services provided by enterprises of technical service of wheeled vehicles during their accreditation through the creation of a testing laboratory. The main directions of improving the quality of technical service of wheeled vehicles with the implementation of ISO 9001:2015, DSTU EN ISO/IEC 17025:2019 Standards are analyzed. It is noted that the quality management system of transport services at the enterprise must take into account their specifics.