Навчально-методичні матеріали кафедри міжнародних економічних відносин

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11019

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 24
  • Item
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємств
    (ЦНТУ, 2019) Насипайко, Д. С.
    Курсова робота з проблем зовнішньоекономічної діяльності виконується та захищається студентами за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини». Вона показує рівень глибини і фундаментальності знань, набутих студентом при вивченні курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємств» та характеризує його вміння глибоко досліджувати окремі питання навчальної дисципліни.
  • Item
    Теорія міжнародних економічних відносин
    (ЦНТУ, 2018) Решитько, Т. В.
    Економічний, соціально-політичний та культурний розвиток держав в сучасних умовах відбувається під зростаючим впливом глобалізації і інтернаціоналізації виробництва. Основними формами прояву цих процесів є зростання обсягів міжнародної торгівлі та інвестицій, диверсифікація світових фінансових ринків та ринків робочої сили, значне зростання впливу транснаціональних корпорацій на світові господарські процеси, загострення світової конкуренції тощо. Все це призводить до подальшої єдності світу. Особливу цікавість викликає економічна єдність, її передумови формувалися протягом тисячоліть. Предметом вивчення навчальної дисципліни є розміри й кількісні співвідношення масових явищ і процесів в економіці.
  • Item
    Маркетингові дослідження національного та світового ринків
    (ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Решитько, Т. В.
    Сучасний етап розвитку світового господарства характеризується формуванням міжнародних продуктивних сил, стрімкими інтеграційними процесами, глобалізацією світової економіки, якісними змінами в міжнародному поділі праці, зміною кількісних і якісних параметрів міжнародного конкурентного середовища, формуванням інституціональних та процедурних механізмів регулювання світових ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ, тобто посиленням економічної взаємодії і взаємозалежності між державами. В цих умовах міжнародна маркетингова діяльність набуває особливого значення для успішного розвитку сучасного міжнародного бізнесу, тому що управління міжнародним маркетингом складає основу міжнародної підприємницької діяльності, будучи одночасно і широко поширеною теорією управління, і цілісною системою заходів щодо вивчення ринку й активного впливу на споживчий попит.
  • Item
    Навчальна ознайомча практика. Міжнародні економічні відносини. ІІ курс
    (ЦНТУ, 2017) Стежко, Н. В.; Решитько, Т. В.
    Навчально ознайомча практика студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” є невід’ємною складовою частиною навчального процесу. Вона являє собою самостійну роботу студентів безпосередньо на робочих місцях підприємств, установ, організацій, виконання ними конкретних службових обов’язків. Основною метою навчальної ознайомчої практики є знайомство студентів з організацією виробного процесу на підприємстві, а також з організацією зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві.
  • Item
    Світовий ринок товарів, ресурсів та послуг
    (ЦНТУ, 2018) Решитько, Т. В.
    Під впливом процесів транснаціоналізації та глобалізації на початку ХХІ ст. в міжнародній торгівлі відбулися значні якісні зміни. Необхідність оцінки таких змін має особливо важливе значення для країн, які стверджують свої позиції на світовому ринку. Глобалізація світової економіки суттєво впливає на розвиток світового господарства та визначає рівновагу як на міжнародному, так і на національному рівнях. В структурі глобалізації виділяються напрями, які інтенсивно розвиваються і розширюються. Це торгівля товарами, технологіями, сировиною, послугами. Світова торгівля товарами і торгівля послугами тісно пов'язані між собою. При постачанні за кордон ресурсів, товарів надається все більше послуг, починаючи з аналізу ринків і закінчуючи їх транспортуванням. Останнім часом ринок ресурсів, товарів та послуг є сферою економіки, яка відіграє значну роль в економічному розвитку багатьох країн світу. Через появу нових видів товарів та послуг, які користуються високим попитом на світовому ринку, функціонування цих ринків в різних країнах є перспективним. Цей напрям міжнародного обміну швидко розвивається і відображає поступовий перехід цивілізації на вищий рівень розвитку. Це пов'язано з підвищенням впливу цієї сфери на розвиток міжнародних зв'язків, пожвавлення економічного стану країн та окремих регіонів, можливістю поповнення валютних надходжень країн світу.
  • Item
    Історія міжнародних економічних відносин
    (ЦНТУ, 2018) Решитько, Т. В.
    Метою дисципліни є висвітлення теоретичних та практичних аспектів розвитку міжнародних економічних відносин та методів їх дослідження. Особлива увага приділяється розгляду та аналізу основних напрямів розвитку міжнародних економічних відносин та дослідженню еволюції предмету курсу в різні періоди розвитку світової цивілізації, вироблення у студентів навичок аналізу розвитку основних форм прояву міжнародних економічних відносин з урахуванням історичного досвіду. Предметом вивчення даної дисципліни є масові явища і процеси у світовій економіці, які відбулися протягом розвитку цивілізації і досягли сучасного рівня. Завданням дисципліни “Історія міжнародних економічних відносин” є вивчення тенденцій розвитку світового господарства та закономірності розвитку міжнародних економічних відносин, розглянути теорії міжнародної торгівлі та отримання навичок володіння інструментами аналізу економічної політики держави та світо господарських зв’язків.
  • Item
    Міжнародний маркетинг
    (ЦНТУ, 2018) Решитько, Т. В.
    Сучасний етап розвитку світового господарства характеризується формуванням міжнародних продуктивних сил, стрімкими інтеграційними процесами, глобалізацією світової економіки, якісними змінами в міжнародному поділі праці, зміною кількісних і якісних параметрів міжнародного конкурентного середовища, формуванням інституціональних та процедурних механізмів регулювання світових ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ, тобто посиленням економічної взаємодії і взаємозалежності між державами. В цих умовах міжнародна маркетингова діяльність набуває особливого значення для успішного розвитку сучасного міжнародного бізнесу, тому що управління міжнародним маркетингом складає основу міжнародної підприємницької діяльності, будучи одночасно і широко поширеною теорією управління, і цілісною системою заходів щодо вивчення ринку й активного впливу на споживчий попит.
  • Item
    Міжнародна макроекономіка
    (ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Решитько, Т. В.
    Навчальна дисципліна міжнародна макроекономіка є складовою частиною освітньо - професійної програми„Міжнародні економічні відносини”, освітній ступінь – магістр. Міжнародна макроекономіка є складовою фундаментальних економічних дисциплін: економічної теорії, мікро-, макроекономіки та виступає проміжною ланкою між спеціалізованими курсами таких дисциплін як: міжнародна економіка, міжнародний маркетинг, міжнародний менеджмент, міжнародні економічні відносини тощо. Міжнародна макроекономіка суттєво поширює предмет аналізу теорії міжнародної економіки, здійснює його на рівні взаємодії відкритих національних економік та світового господарства в цілому.
  • Item
    Глобальні проблеми світового господарства та міжнародних економічних відносин
    (ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.
    Складні проблеми, які постали перед людством протягом останніх десятиріч і можуть бути розв’язані лише в масштабах усієї планети, дістали назву глобальних. Ці проблеми охоплюють надзвичайно широке коло питань: екологічних, економічних, демографічних, політичних, моральних та інших: необхідність забезпечення миру на планеті, роззброєння; проведення оптимальної демографічної політики; забезпечення швидкозростаючого населення якісними продуктами харчування; раціональне використання та відтворення природних ресурсів; ефективний вихід з енергетичної кризи; модернізація й універсалізація системи освіти; боротьба з епідемічними і генетичними захворюваннями, створення надійної системи охорони здоров’я; інформатизація суспільства; утілення «високих технологій»; демократизація суспільного життя і забезпечення прав людини; гуманізація ринкових механізмів; культурна, економічна, політична інтеграція людства, створення єдиної планетарної цивілізації; підвищення якості життя людей, безпеки їхнього існування тощо.
  • Item
    Біржова діяльність та міжнародна торгівля
    (ЦНТУ, 2018) Насипайко, Д. С.
    Мета навчальної дисципліни - розширення та поглиблення теоретичних знань студентів в системі дисциплін, що вивчають економічні відносини, зокрема формування загальних знань про біржу, визначення її місця у ринковій економіці, а також вивчення закономірностей, логіки та механізмів міжнародної торгівлі, набуття практичних на¬вичок щодо опанування сучасних форм організації та методів між¬народного обміну товарами та послугами, а також укладання міжнародних комерційних контрактів.