Економічні науки. Випуск 8. – 2005

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2377

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Напрями забезпечення конкурентоспро-можності робочої сили в контексті Стратегії економічного та соціального розвитку Кіровоградської області
    (КНТУ, 2005) Глевацька, Н. М.
    Стаття присвячена проблемі забезпечення конкурентоспроможності робочої сили в контексті Стратегії соціально-економічного розвитку Кіровоградської області. Запропоновані напрями забезпечення зростання конкурентного рівня робочої сили регіону. Summary: the article is devoted to the problem of providing of competitiveness of labour force in the context of Strategy of socio-economic development of the Kirovogradskoy region. Directions of providing of growth of competition level of labour force of region are offered.
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності організацій оптової торгівлі
    (КНТУ, 2005) Шпак, Л. О.
    В статті розкрита оцінка конкурентоспроможності організації оптової торгівлі. Та відображені найвагоміші моменти сфери оптової торгівлі, такі як конкуренція і конкурентоспроможність оптових організацій та ключові фактори конкурентоспроможності оптових організацій. In clause the opened estimation of competitiveness of organization of wholesale trade. And displayed weighty moments of sphere of wholesale trade, such as a competition both competitiveness of wholesale organizations and key factors of competitiveness of wholesale organizations.
  • Item
    Маркетингова товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (КНТУ, 2005) Шумейко, В. М.
    В статті показано вплив маркетингової товарної політики на конкурентоспроможність підприємства. На прикладі олійно-жирового комплексу України проаналізовано ринок олійної сировини, функціонування олійнодобувних та олійнопереробних підприємств. Визначено, що розвиток олійно-жирових підприємств здійснюється на основі маркетингової стратегії інтенсивного росту і не приділяється достатньо уваги товарній політиці, що знижує загальну конкурентоспроможності підприємств, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. In article influence of marketing commodity politics on competitiveness of the enterprise is shown. On an example oil a complex of Ukraine the market oil, functioning oil-extracting and oil of the processing enterprises is analysed. It is determined, that development oil the enterprises is carried out on the basis of marketing strategy of intensive growth and not sufficient attention to commodity politics that reduces the common competitiveness of the enterprises as on internal, and external to the markets.
  • Item
    Співвідношення економічних категорій конкуренції, конкурентної переваги і конкурентоспроможності
    (КНТУ, 2005) Булах, Н. А.
    У статті досліджено економічну сутність понять «конкуренція», «конкурентна перевага», «конкурентоспроможність», проведено аналіз їх співвідношення в науковій літературі, сформовано власні визначення даних економічних категорій. In clause the economic essence of concepts "competition", " competitive advantage ", "competitiveness" is investigated, the analysis of their parity in the scientific literature is carried out, the own definitions of the given economic categories are generated.
  • Item
    Аналіз формування експортного потенціалу машинобудівного підприємства Кіровоградського регіону та механізми його реалізації
    (КНТУ, 2005) Фабрика, І. В
    У статті досліджено питання формування експортного потенціалу підприємства. Запропоновано комплекс основних напрямків і пріоритетів з розвитку і використання експортного потенціалу регіону на прикладі машинобудівного підприємства. The question of forming of export potential of enterprise is explored in the article. The complex of basic directions and priorities of development and use of export potential of region on the example of machine-building enterprise is offered.
  • Item
    Стимулювання розвитку інноваційних груп в управлінні персоналом промислового підприємства
    (КНТУ, 2005) Коваль, Л. А.
    Пошук шляхів економічного зростання та досягнення добробуту української нації у першу чергу пов'язаний із залученням, ефективним використанням та розвитком людського капіталу. Звертання до сучасного світового досвіду управління персоналом на промислових підприємствах показує, що найбільш цінними в ринковій економіці сьогодні визнаються кадри, які мають високу кваліфікацію і здатні до інновацій. Searching of the ways of the economic growth and achievements of well being to Ukrainian nation in the first place connected with attraction, efficient use and development of the human capital. Address to modern world experience of personnel management on industrial enterprise shows that the most valuable in market economies today confess the personnel, which have a high qualification and capable to innovation.