Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1119
Browse
5 results
Search Results
Item Психологія розвитку та самоменеджменту(ЦНТУ, 2024) Липчанський, В. О.; Тушевська, Т. В.Містить програму курсу «Психологія розвитку та самоменеджменту»; плани лекційних занять; зміст практичних занять, що включають питання для підготовки та обговорення, а також практичні завдання; рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; список рекомендованої літератури для вивчення дисципліни.Item Галузі українського права. Практичні заняття(ЦНТУ, 2024) Фомічов, К. С.; Щельник, О. В.; Крамар, Б. Р.Item Історія управлінської думки. Практичні заняття(ЦНТУ, 2023) Орлова, А. А.Протягом століть людство накопичувало знання та досвід управлінської практики, але лише у XX столітті вчені почали систематично вивчати історію управлінської думки та менеджменту. Предмет їх розгляду включає широкий спектр питань: причини та витоки ідей, ключові концепції, теорії та практики розвитку в менеджменті. Необхідність дослідження історичних аспектів управлінської практики значно актуалізувалася в останні десятиліття на фоні зростання проблеми підготовки висококваліфікованих спеціалістів з навиками ефективного керівництва і самоуправління на основі знань про еволюційний розвиток наукової управлінської думки. Саме дисципліна «Історія менеджменту» забезпечує у визначальній мірі якісну підготовку таких спеціалістів.Item Психологія розвитку та самоменеджменту(ЦНТУ, 2023) Липчанський, В. О.; Тушевська, Т. В.Містить програму курсу «Психологія розвитку та самоменеджмент»; плани лекційних занять; зміст практичних занять, що включають питання для підготовки та обговорення, а також практичні завдання; рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; список рекомендованої літератури для вивчення дисципліни.Item Інтернет-маркетинг(ЦНТУ, 2021) Левченко, О. М.; Доренська, А. О.; Тушевська, Т. В.Методичне видання містить організаційні аспекти вивчення студентом дисципліни та виконання практичних завдань. Та має за мету допомогти студентам у закріпленні теоретичних засад з інтернет-маркетингу та виробити навички самостійного аналізу ринку інтернет-послуг, SMM, Digital-маркетингу.