Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
5 results
Search Results
Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.Item Відповідність психологічних та економічних закономірностей поведінки споживача(РВЛ ЦНТУ, 2019) Кандиба, М. А.; Kandyba, M.; Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У тезах здійснено співставлення економічних закономірностей (рішень щодо придбання продукції) та психологічних особливостей (бажання купити) придбання продукції. This thesis compares economic laws (decisions on the purchase of products) and psychological features (desire to buy) the acquisition of products.Item Співставлення психологічних та економічних закономірностей споживчої поведінки(2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті здійснено співставлення економічних закономірностей (рішень щодо придбання продукції) та психологічних особливостей (бажання купити) придбання продукції. The article compares economic laws (decisions on the purchase of products) and psychological features (desire to buy) the acquisition of products.Item Основи економічної теорії. Лекція № 10(ЦНТУ, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.Посібник розкриває зміст десятої лекції з курсу “Основи економічної теорії” для інженерно-технічних спеціальностей. The manual reveals the contents of the tenth lecture on the course "Bases of Economics" for engineering and technical specialties.Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2017) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Вишневська, В. А.; Жовновач, Р. І.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Sotnikov, V.; Vyshnevska, V.; Zhovnovach, R.; Zahreba, M.Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.