Кафедра міжнародних економічних відносин

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11018

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Соціальні ризики для сільського населення України у зоні вільної торгівлі з ЄС, пропозиції щодо їх подолання
    (Ексклюзив-Систем, 2018) Решитько, Т. В.
    Запровадження зони вільної торгівлі надає додаткові переваги вітчизняним експортерам на ринку з достатньо високим захистом. Крім того, вони матимуть додаткову перевагу у реалізації товарів стосовно яких ЄС встановив тарифні квоти. Зокрема, йдеться про м’ясо свинини, курятини, цукор тощо. Водночас, Україна отримає можливість завозити певні обсяги даних товарів без оплати ввізних мит. При цьому, мова не йде про обмеження обсягів імпорту, а лише про те, що імпорт зазначених товарів понад визначений обсяг підпадатиме під загальний режим імпорту, тобто оподатковуватиметься за тими ж умовами які діють для України сьогодні. Разом з тим, створення зони вільної торгівлі між Україною та Європейським Союзом може призвести до соціальних ризиків для сільського населення нашої держави.
  • Item
    Підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування
    (ДНУ, 2008) Павлова, О. В.
    У статті автором проведено групування та систематизація існуючих поглядів на поняття «конкурентоспроможність продукції» і запропоновано своє визначення конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування для визначеного сегменту ринку.
  • Item
    Фактори формування конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування
    (Класич. приват. ун-т, 2007) Павлова, О. В.
    У статті розглянуто систему показників продукції, які найбільш повно характеризують її конкурентоспроможність. Визначено, що рівень конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування визначається співвідношенням між показниками, що оцінюють рівень корисності продукції для споживача (якості продукції, сервісних послуг, маркетингового просування продукції) та рівень її вартості протягом корисного строку служби продукції.
  • Item
    Основні підходи до визначення конкурентоспроможності продукції
    (2006) Павлова, О. В.
    Розглянуто проблеми конкуренції, що досліджувались у працях багатьох вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів. Визначено, що конкурентоспроможність – це найважливіший показник рівня розвитку економіки, своєрідний рейтинг її у співвідношенні з лідерами світовими, національними, регіональними, який у кінцевому рахунку характеризує всі сторони соціально-економічного функціонування суспільства.