Кафедра історії, археології, інформаційної та архівної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/780
Browse
26 results
Search Results
Item Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. 2 рівень(ЦНТУ, 2020) Орлик, В. М.; Кулешов, С. Г.; Орлик, С. В.; Ніколаєв, М. І.; Бондаренко, О. В.; Барабаш, В. А.; Глєбова, Л. В.; Коломієць, О. Б.; Лукашевич, О. А.Слово «магістр» (від лат. magister – начальник, наставник) означало титул посадових осіб у Давньому Римі, високий придворний титул у Візантії, а в середні віки – главу духовно-лицарського ордена або викладача семи вільних мистецтв (гуманітарних наук). В останньому випадку це було дуже почесне учене звання, що прагнули одержати його здобувачі за допомогою підготовки і захисту серйозної наукової праці – магістерської дисертації. У США, Великобританії й інших країнах з англо-американською системою вищої освіти магістр – це академічний ступінь, присуджуваний особам, які закінчили університет або прирівняний до нього вищий навчальний заклад і мають ступінь бакалавра, що пройшли додатковий курс упродовж 1–2 років, що склали спеціальний іспит і захистили дисертацію. В Україні магістр – це не вчене звання і не ступінь, а освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця. Відповідно до Закону про вищу освіту другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає восьмому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.Item Історизація писемного історичного джерела як умова обґрунтування історичного висновку(ЦНТУ, 2020) Лукашевич, О. А.У тезах розкрито зміст поняття «писемне джерело» як наслідок суб’єктоб’єктних стосунків, до якого входить уявлення про нього як єдності способів його препарування істориком і джерельної матеріальної основи, носія зафіксованої різними способами і засобами інформації. Цей взаємозв’язок розкриває механізм перетворення історичної пам’ятки в джерело, а значить, визначає напрям його вивчення, є умовою адекватної інтерпретації інформації, здобутої з джерела, потенційно достовірною, оскільки вона сформувалася в об’єктивному соціальному процесі суб’єктивними умовами його учасників. І тут питання про те, якій реальності належить писемне джерело (тій, де воно виникло, або реальності історика), витісняється проблемою його зустрічі з дослідником на певному етапі їх «життєдіяльності». У цьому акті, ланці пізнавального процесу, увесь шлях зміни джерела освоюється істориком з позицій свого культурного горизонту, що сформувався на той час. Обидві «історії» знаходяться в актуальному стані, не зливаючись в єдине ціле: в іншому випадку, було б неможливе історичне пізнання, що припускає зворотній зв’язок.Item Документознавство(ЦНТУ, 2019) Барабаш, В. А.; Лукашевич, О. А.Item Адміністративне та трудове право. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа(ЦНТУ, 2019) Лукашевич, О. А.Item Інформаційне право України. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа(ЦНТУ, 2019) Лукашевич, О. А.“Інформаційне право України” є однією з навчальних дисциплін передбачених програмами професійної підготовки студентів Національного Університету “Острозька академія” і являє собою самостійну правничу дисципліну, яка включає в собі як теоретичні проблеми розвитку і становлення інформаційного права як окремої галузі юриспруденції, так і знання законодавства, що регулює суспільні відносини в сфері обігу інформації. Вивчення дисципліни проводиться відповідно до курсів підготовки спеціалістів.Item Документальні джерела Іінформації та архівна евристика(ЦНТУ, 2019) Лукашевич, О. А.«Документальні джерела інформації та архівна евристика» – є однією із дисциплін гуманітарного циклу. В центрі уваги – джерело інформації, види джерел як історичних явищ, що виникають у певних соціальних умовах та висвітлюють їх; закономірності формування структури документальної джерельної бази , відтворення в неї історичного процесу, методи пошуку, аналізу та використання в науково-дослідній роботі різних джерел з історії України. Навчальна дисципліна має інформаційне, методологічне, пізнавальне і практичне значення, оскільки дозволить майбутньому вченому глибше усвідомити логіку пошуку ретроспективної документної інформації з метою її ефективного використання у науковому дослідженні.Item Вступ до фаху(КНТУ, 2014) Лукашевич, О. А.Item Управління персоналом. Документознавство та інформаційна діяльність(КНТУ, 2014) Лукашевич, О. А.Item Філософія наукового пізнання(КНТУ, 2015) Лукашевич, О. А.Item Теорія прийняття рішень(КНТУ, 2014) Лукашевич, О. А.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »