Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11430
Browse
Search Results
Item Напрями вдосконалення маркетингової стратегії як інструменту соціально-економічного розвитку і поліпшення іміджу територій(ЦНТУ, 2024-12) Демченко, Максим Леонідович; Demchenko, MaksymМетою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо вдосконалення використання маркетингових стратегій як інструменту соціально-економічного розвитку та покращення іміджу територіальних громад в умовах децентралізації в Україні. Для досягнення поставлених цілей необхідно вирішити наступні завдання: охарактеризувати загальний підхід до забезпечення соціально-економічного розвитку територіальних громад; з’ясувати сутність територіального маркетингу як інструменту формування іміджу територіальних утворень; вивчення зарубіжного досвіду формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку регіональних громад; описати регіональний брендинг як інструмент маркетингу та функцію управління; здійснити дослідження передового досвіду маркетингу та брендингу територіальних громад до введення воєнного стану на території України; для створення позитивного іміджу території здійснити рекомендування використовувати інтернет-брендування. The purpose of the qualification work is theoretical justification and practical recommendations for improving the use of marketing strategies as a tool for socio-economic development and improving the image of territorial communities in the context of decentralization in Ukraine. To achieve the set goals, it is necessary to solve the following tasks: characterize the general approach to ensuring the socio-economic development of territorial communities; clarify the essence of territorial marketing as a tool for forming the image of territorial entities; study foreign experience in forming and implementing marketing strategies for the development of regional communities; describe regional branding as a marketing tool and management function; conduct a study of best practices in marketing and branding of territorial communities before the introduction of martial law in the territory of Ukraine; make recommendations to use Internet branding to create a positive image of the territory.Item Удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства(ЦНТУ, 2024-06-21) Соловей, Кірілл Олександрович; Solovei, KirillМета дипломної магістерської роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробці практичних рекомендацій з удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність, роль та завдання стратегічного управління діяльністю підприємства; дослідити процес стратегічного управління діяльністю підприємства; вивчити інструменти стратегічного управління діяльністю підприємства; проаналізувати технікоекономічні показники діяльності підприємства; оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; надати рекомендації щодо розробки антикризової стратегії харчового підприємства «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; запропонувати напрями впровадження маркетингової стратегії у філії «ДПЗКУ» «Новоукраїнський КХП». Об’єкт дослідження – процес стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади стратегічного управління діяльністю підприємства. The purpose of the master's thesis is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the strategic management of food company’s activities. The author solved the following tasks: to determine the essence, role and tasks of strategic management of company’s activities; to investigate the process of strategic management of the company's activities; to study the tools of strategic management of the company’s activities; to analyze the technical and economic indicators of the company; to assess the external and internal environment of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; to provide recommendations on the development of an anti-crisis strategy of the food enterprise "Novoukrainskyi factory of bread products"; to propose directions for the implementation of the marketing strategy in the branch of "SFGCU" "Novoukrainskyi FBP". The object of the study is the process of strategic management of the activities of a food company. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of strategic management of the company's activities.Item Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві(ЦНТУ, 2024-06-17) Чуйко, Ілля Сергійович; Chuiko, IlliaМета дослідження полягає у розробка та обґрунтування теоретичних і методологічних підходів до стратегічного управління маркетингом, а також створення практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності на ГТОВ «ЕСТРІ». Завданнями роботи є розглянути основні поняття та підходи стратегічного управління маркетингом; зробити детальний огляд галузі оптової торгівлі автозапчастинами та визначення її особливостей; дослідити механізм оцінки стратегічного управління маркетингової діяльності; проаналізувати фінансово-господарську та маркетингову діяльність підприємства оптової торгівлі автозапчастинами; виявити напрями вдосконалення стратегічного маркетингу підприємства оптової торгівлі автозапчастинами. The purpose of the study is to develop and substantiate theoretical and methodological approaches to strategic marketing management, as well as to create practical recommendations for improving the efficiency of marketing activities at LLC «ESTRI». The objectives of the work are to examine the main concepts and approaches to strategic marketing management; provide a detailed review of the wholesale automotive parts industry and identify its characteristics; investigate the mechanism for evaluating strategic marketing management; analyze the financial, economic, and marketing activities of a wholesale automotive parts enterprise; and identify directions for improving the strategic marketing of the wholesale automotive parts enterprise.Item Розробка механізмів маркетингового менеджменту підприємства(ЦНТУ, 2024-06-20) Іконніков, Давид Олегович; Ikonnikov, DavydВ кваліфікаційній роботі розглядаються актуальні питання формування механізму маркетингового менеджменту на підприємстві агропромислового комплексу. Досліджено теоретичні аспекти процесу управління маркетинговою діяльністю, зокрема мету, цілі, принципи, функції та методи маркетингового менеджменту. В аналітичному розділі здійснено аналіз основної діяльності досліджуваного підприємства та оцінка стану маркетингового менеджменту, на основі чого сформовано пропозиції щодо розробки маркетингової стратегії та програми розвитку, а також обґрунтовано пропозицію активізувати діджитал інструменти маркетингу та надано рекомендації щодо їх впровадження. In the qualification work, topical issues of the formation of the mechanism of marketing management at the enterprise of the agro-industrial complex are considered. The theoretical aspects of the process of managing marketing activities, including the purpose, goals, principles, functions and methods of marketing management, have been studied. In the analytical section, an analysis of the main activity of the researched enterprise and an assessment of the state of marketing management were carried out. Оn this basis, proposals for the development of a marketing strategy and development program were formed, as well as a proposal to activate digital marketing tools was substantiated and recommendations for their implementation were provided.