Факультет будівництва, транспорту та енергетики

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/764

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Підвищення довговічночті втулок шестеренного насоса
    (ЦНТУ, 2020) Кулєшков, Ю. В.; Красота, М. В.; Руденко, Т. В.; Бригінець, В. С.; Kulieshkov, Y.; Krasota, M.; Rudenko, T.; Bryhinets, V.
  • Item
    Відновлення зношених шестерень пластичним деформуванням
    (ЦНТУ, 2018) Кулєшков, Ю. В.; Мирний, В. Ю.; Пікаш, В. С.; Кулешков, Ю. В.; Мырный, В. Ю.; Пикаш, В. С.; Kulieshkov, Y.; Myrnyi, V.; Pikash, V.
  • Item
    Розрахунок зусилля деформування при відновленні шестерень насосу НШ гарячим пластичним
    (ЦНТУ, 2018) Кулєшков, Ю. В.; Мирний, В. Ю.; Іляшенко, Д. О.; Кулешков, Ю. В.; Мырный, В. Ю.; Иляшенко, Д. О.; Kulieshkov, Y.; Myrnyi, V.; Iliashenko, D.
  • Item
    Спосіб відновлення торцевих поверхонь шестерень шестеренних насосів
    (2015-05-12) Красота, М. Ю.; Кулєшков, Ю. В.; Руденко, Т. В.; Русских, В. В.; Осін, Р. А.; Krasota, M.; Kulieshkov, Y.; Rudenko, T.; Russkykh, V.; Osin, R.
    Спосіб відновлення торцевих поверхонь шестерень шестеренних насосів включає нанесення шару матеріалу, який компенсує знос торців шестерень, і механічну обробку до заданих розмірів. Товщина компенсуючого матеріалу пропорційна величині торцевого зносу шестірні. Способ восстановления торцевых поверхностей шестерен шестеренных насосов включает нанесение слоя материала, который компенсирует износ торцов шестерен, и механическую обработку до заданных размеров. Толщина компенсирующего материала пропорциональна величине торцевого износа шестерни. The method of recovery of end surfaces of gear pumps gear includes applying a layer of material that compensates for wear of the ends of gears and machining to the specified size. Compensating material thickness is proportional mechanical wear gear.
  • Item
    Спосіб відновлення корпусу шестеренної гідромашини пластичним деформуванням
    (2002-03-15) Кулєшков, Ю. В.; Черновол, М. І.; Надворний, Б. Є.; Сенченков, І. К.; Дубовик, В. О.; Kulieshkov, Y.; Chernovol, M.; Nadvornyi, B.; Senchenkov, I.; Dubovyk, V.
    Спосіб відновлення корпусу шестеренної гідромашини пластичним деформуванням полягає в тому, що пластичне деформування в клиновому штампі з пуансонами, які обмежують течію металу, здійснюють на визначену окремо для кожної ділянки колодязів корпусу величину деформації, яка враховує зміну діаметра колодязя корпусу в результаті зносу, припуск під наступну механічну обробку та зміну діаметра колодязя корпусу при термічному деформуванні під час загартування. При значних зносах корпусу пластичне деформування здійснюють за 3...4 цикли. При цьому корпус нагрівають до температури 540...550 градусів за Цельсієм, а кожному наступному циклу передує охолодження до температури рекристалізації металу корпусу. Способ восстановления корпуса шестереночной гидромашины пластической деформацией состоит в том, что пластическая деформация в клиновом штампе с пуансонами, ограничивающими течение металла, осуществляют на определяемую отдельно для каждого участка колодцев корпуса величину деформации, учитывающую изменение диаметра колодца корпуса в результате износа, допуск под следующую механическую обработку и изменение диаметра колодца корпуса при тепловой деформации во время закалки. При значительном износе корпуса пластическую деформацию проводят за 3…4 цикла. При этом корпус нагревают до температуры 540…550 градусов Цельсия, а перед каждым следующим циклом следует охлаждение до температуры рекристаллизации металла корпуса. Method for renewing the frame of a pinion hydro-machine by plastic deformation is in plastic deformation in a wedge-type punch, with plungers that restrict flowing of metal, where deforming is being done at a deformation measure being determined separately for each part of the frame wells, with account of the change of the frame well diameter as the result of wear, of tolerance for the following mechanical treatment and of the change of the frame well diameter while thermal deformation during hardening. In the case of large wear of the frame plastic deforming is being done in 3…4 cycles. At that the frame is heated up to the temperature of 540…550 degrees centigrade, and each next cycle is anticipated by cooling to the temperature of re-crystallization of metal of the frame.
  • Item
    Шестеренна гідромашина
    (2018-05-25) Кулєшков, Ю. В.; Магонець, Є. В.; Кулєшкова, К. Ю.; Руденко, Т. В.; Красота, М. В.; Kulieshkov, Y.; Mahonets, Y.; Kulieshkova, K.; Rudenko, T.; Krasota, M.
    Шестеренна гідромашина, що містить корпус, у циліндричних розточках якого розміщені шестерні зовнішнього зачеплення з корегованими зубцями евольвентного профілю, зачепленими сполученими між собою з утворенням бічного зазору, яка відрізняється тим, що точка зачеплення наступної пари зубців шестерень знаходиться на лінії зачеплення і відстоїть від полюсу зачеплення на відстані.
  • Item
    Шестеренна гідромашина
    (2016-12-26) Кулєшков, Ю. В.; Магонець, Є. В.; Кулєшкова, К. Ю.; Руденко, Т. В.; Красота, М. В.; Kulieshkov, Y.; Mahonets, Y.; Kulieshkova, K.; Rudenko, T.; Krasota, M.
    Шестеренна гідромашина, що містить корпус, у циліндричних розточках якого розміщені шестерні зовнішнього зачеплення з корегованими зубами евольвентного профілю, зачепленими між собою з утворенням бічного зазору, яка відрізняється тим, що точка зачеплення зубів шестерень знаходиться на відстані, яка не перевищує половини кроку зачеплення від полюсу зачеплення, а ведена шестерня має зовнішній діаметр.
  • Item
    Шестеренна гідромашина зовнішнього зачеплення
    (2003-09-15) Кулєшков, Ю. В.; Черновол, М. І.; Матвієнко, О. О.; Бевз, О. В.; Москаленко, Г. В.; Kulieshkov, Y.; Chernovol, M.; Matviienko, O.; Bevz, O.; Moskalenko, H.
    Шестеренна гідромашина зовнішнього зачеплення містить корпус, у циліндричних розточках якого розміщені шестерні зовнішнього зачеплення з зубцями евольвентного профілю, які контактують між собою. Взаємодія другої пари зубців шестерень відбуваеться на відстані, яка не перевищує половини кроку зачеплення від полюса зачеплення, що співпадає з його мінімальним значенням. Шестеренная гидромашина внешнего зацепления имеет корпус, в цилиндрических расточках которого расположены шестерни внешнего зацепления с зубьями эвольвентного профиля, которые контактируют между собой. Взаимодействие второй пары зубьев шестерен происходит на расстоянии, не превышающем половины шага зацепления от полюса зацепления, который совпадает с его минимальным значением. A pinion hydro-machine with external coupling has a housing in the cylindrical grooves of which there are placed pinions with external coupling, with teeth of evolvent profile; those are in contact with each other. The interaction of the second couple of teeth of the pinions takes place at distances not exceeding half of the step of the coupling from the coupling pole, this corresponds to the minimal value.
  • Item
    Спосіб ремонту шестеренних гідромашин зовнішнього зачеплення
    (2003-02-17) Кулєшков, Ю. В.; Черновол, М. І.; Магопець, С. О.; Матвієнко, О. О.; Саловський, В. С.; Руденко, Т. В.; Kulieshkov, Y.; Chernovol, M.; Mahopets, S.; Matviienko, O.; Salovskyi, V.; Rudenko, T.
    Спосіб ремонту шестеренних гідромашин зовнішнього зачеплення полягає в тому, що видаляють зношену частину шестірні і компенсують вилучену частину установкою механічно оброблених до установки на вал накладок. При установці накладок, виконаних у вигляді суцільного кільця на вал, їх фіксують і усувають зазор між накладками і торцями шестерень. Способ ремонта шестеренных гидромашин внешнего зацепления заключается в том, что удаляют изношенную часть шестерни и компенсируют изъятую часть установкой механически обработанных к установке на вал накладок. При установке накладок, выполненных в виде сплошного кольца на вал, их фиксируют и устраняют зазор между накладками и торцами шестерен. A method of repairing the gear hydraulic machines of external gearing consists in that a worn part of the gear is removed and the removal is compensated by the installation of mechanically worked cover plates to be mounted on the shaft. During the installation of the cover plates made in the form of continuous ring on the shaft, they are fixed and clearance between cover plates and ends of the gears is removed.