Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Ефективне лідерство в умовах глобалізації ринку(КНТУ, 2010) Пермінова, С. О.; Пермінова, В. О.; Perminova, S.; Perminova, V.В статті набули розгляду сучасні тенденції бізнес-середовища щодо ролі знань, нематеріальних активів та інтелектуального капіталу. Проаналізовано суспільні процеси підвищення ступеню свободи підлеглих і зміни акцентів в ефективному лідерстві з організації задач і ситуацій на організацію відносин і систем. Визначені та обґрунтовані лідерські вміння і навички, які допомагають досконало оволодіти усіма ключовими аспектами керівництва. There are viewed modern tendencies business - environment regarding role knowledge, not material activists and intellectual capital in this article. There are analised society. Processes increasing degree employees and also alteration accents in effective leadership from organization tasks and situations on organization attitude and systems in this article. There are appeared skills and abilities, which help master all key aspects management in this article.Item Роль компетенцій в системі управління персоналом(КНТУ, 2011) Довгань, Л. Є.; Пермінова, В. О.; Dovgan, L.; Permynova, V.У статті порушено актуальну проблему розвитку підприємства в довгостороковій перспективі на основі компетентнісного підходу. Вивчено специфіку індивідуальних та організаційних компетенцій та їх місце в концепції стратегічного управління людськими ресурсами. Обгрунтовано ефективну модель компетенцій, яка дозволяє поєднати систему управління персоналом зі стратегічними цілями організації через визначення ключових компетенції для формування корпоративної культури та досягнення загального бачення місії організації як керівництвом, так і її співробітниками. In the article improved actual problem development enterprise in the long perspective based competitive approach. The specifics of individual and organizer competencies is learnt and their place in the concept of strategic management human resources. Based affective competence model, which will be allowed to connect system management staff social organization through strategic aim definition main competence for generating cooperative culture and achievements similarity mission as a leadership organization, as well and its vicar.Item Трудові відносини як фактор розвитку соціальної інфраструктури підприємства(КНТУ, 2011) Пермінова, С. О.; Пермінова, В. О.; Perminova, S.; Perminova, V.У статті висвітлюються актуальні проблеми пом’якшення негативних тенденцій на підприємствах в період кризових явищ розвитку національної економіки, які пов’язані з безробіттям, спадом життєвого рівня робітників, слабкою соціальною підтримкою та підсиленням соціальнопсихологічного напруження. Окреслені механізми розробки і реалізації соціальних програм на основі розвитку цивілізованих соціально-трудових відносин. Обгрунтовані напрями збереження і формування соціальної інфраструктури як невід’ємної складової функціонування сучасного підприємства. Article are viewed actual problems antialiasing negative trends in the enterprise in the period crisis facts development of national economy, which connected with unemployment, recession workers life level, frail social support and enhance the socio-psychological tension. There are delineation mechanisms to develop and implementing social programs on the basis of civilized development of the socio-labor relations. There are cogented direction preservation and generating social infrastructure as necessary component contemporary enterprises.