Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Маркетинговий аудит промислового підприємства
    (КНТУ, 2004) Шумейко, В. М.
    В статті висвітлені актуальні питання, методики проведення маркетингового аудиту. Приведено основні характеристики маркетингового аудиту. Запропоновано ефективний підхід до визначення, підбору та оцінки маркетингових ресурсів, а також сильних і слабих сторін промислового підприємства. In article the covered pressing questions, techniques of carrying out of marketing audit. The basic characteristics of marketing audit are resulted. The effective approach to definition, selection and a rating of marketing resources, and also strong and weaknesses of the industrial enterprise is offered.
  • Item
    Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства
    (КНТУ, 2005) Шумейко, В. М.
    В статті розглянуто існуючі методи проведення контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства. Визначено, що контроль маркетингової діяльності невіддільний від контролю загальної господарської діяльності підприємства. Впровадження системи маркетингового контролінгу дозволить комплексно контролювати діяльність підприємства органічно поєднуючи її з плануванням та управлінням маркетинговою діяльністю. In article are considered existing methods of the undertaking the checking and analysis to marketing activity of the enterprise. It Is Determined that checking to marketing activity inseparable from checking of the general economic activity of the enterprise. Introducing the system marketing will allow complex to check activity of the enterprise organic uniting her(it) with planning and marketing activity management.
  • Item
    Маркетингова товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (КНТУ, 2005) Шумейко, В. М.
    В статті показано вплив маркетингової товарної політики на конкурентоспроможність підприємства. На прикладі олійно-жирового комплексу України проаналізовано ринок олійної сировини, функціонування олійнодобувних та олійнопереробних підприємств. Визначено, що розвиток олійно-жирових підприємств здійснюється на основі маркетингової стратегії інтенсивного росту і не приділяється достатньо уваги товарній політиці, що знижує загальну конкурентоспроможності підприємств, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. In article influence of marketing commodity politics on competitiveness of the enterprise is shown. On an example oil a complex of Ukraine the market oil, functioning oil-extracting and oil of the processing enterprises is analysed. It is determined, that development oil the enterprises is carried out on the basis of marketing strategy of intensive growth and not sufficient attention to commodity politics that reduces the common competitiveness of the enterprises as on internal, and external to the markets.
  • Item
    Сегментація ринку олійно-жирової продукції по технологічному ланцюжку виробництва кінцевої продукції
    (КНТУ, 2008) Шумейко, В. М.
    У статті показана важливість маркетингової сегментації ринку. Акцентовано увагу на тому, що відповідний товарний ринок може бути створений відомою групою підприємницьких суб’єктів але з іншим об‘єктом ринкових взаємовідносин. Розглядаючи ланцюг створення цінностей від першого виробника в технологічному ланцюгу до виробника кінцевого цільового продукту спостерігається створення специфічних ринків сировини, напівфабрикатів, побічної продукції. Визначення цих ринків дасть можливість покращити маркетингове планування, чітко визначити сегменти споживачів і методи маркетингового впливу на них з боку підприємств, що знаходяться всередині технологічного ланцюжка виробництва кінцевої продукції. In the article the importance of marketing market segmentation is shown. Attention on that is accented, that the proper commodity market can be created by the known group of enterprise subjects but with other object of market vzaimootnosheniy. Considering the chainlet of creation of values from the first producer in a technological chainlet to the producer of the finished good there is creation of specific markets of raw material, ready-to-cook foods, concomitant products. Determination of these markets will give possibility to improve the marketing planning, expressly to define the segments of users and methods of the marketing influencing on them from the side of enterprises, that productions of eventual goods are found into a technological chainlet.
  • Item
    Державне регулювання олійно-жирового комплексу України
    (КНТУ, 2008) Таршин, С. І.; Шумейко, В. М.
    У статті проведено огляд державних регуляторних дій на ринкові процеси, що відбуваються на ринку олійних культур та продуктів їх переробки. Показана прогресивна та деструктивна роль державного впливу на діяльність та ефективність олійно-жирового комплексу. Зазначено, що важливою умовою ефективного державного регулювання підгалузі повинно стати повне нівелювання політичного аспекту у прийнятті економічних рішень на державному рівні.
  • Item
    Ризик-менеджмент як основа управління компанією в період економічної кризи
    (КНТУ, 2009) Таршин, С. І.; Шумейко, В. М.
    У статті проведено комплексний аналіз економічних ризиків в період економічної кризи на основі положень макро- і мікроекономіки. Обґрунтована діяльності ризик-менеджменту підприємств у ризикових ситуаціях різних рівнів. In the article the complex analysis of economic risks is conducted in the period of economic crisis on the basis of positions makro- and microeconomics. Activity of risk-management of enterprises is grounded in the risk situations of different levels.