Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Технічна освіта в Англії : шляхи розбудови (кінець ХІХ – початок ХХ століття)
    (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012) Головко, І. О.; Golovko, I.
    У статті розглядаються шляхи розбудови технічної освіти Англії в останні десятиліття XIX та на початку XX століть, аналізуються її складові, їх функції, а також форми та методи навчання, які запроваджувалися в ході підготовки фахівців технічного профілю. The article reviews the ways of the technical education expansion in England within the last three decades of the XIX – beginning of the XX centuries. It also comprises the partial analyses of its components, their func¬tions, as well as the forms and methods of teaching applied during the technical specialists training.
  • Item
    Посилення професійного спрямування середньої освіти в Англії в ході її реформування наприкінці XIX ст.
    (ХНУ, 2011) Головко, І. О.
    Розгляд вирішення проблем становлення та розвитку середньої освіти в Англії в ході її реформування наприкінці XIX ст. Надана відповідна проекція щодо подібного етапу сучасного розвитку в Україні, коли суттєво назріла потреба в кваліфікованих спеціалістах технічного профілю.
  • Item
    Роль громадськості у розвитку технічної освіти в Англії: історичний досвід
    (ПНУ ім. В. Стефаника, 2011) Головко, І. О.
    Стаття розкриває значну роль громадськості у розвиткові технічної освіти в Англії та показує ефективний вплив громадської думки у вирішенні проблем початкової та середньої освіти наприкінці XIX ст.; на прикладах показано глибоку зацікавленість та дієвий ентузіазм прогресивної частини англійської еліти у формуванні освіченого суспільства. The article reveals the prominent role o f the public to further the development o f technical education in England. It shows the active impact ofpublic thought on the English government in solving the educational problems at the end o f the XIX century. It also demonstrates the deep interest and active enthusiasm o f the progressive part o f the English elite in forming the educated society.
  • Item
    Посилення ролі уряду у процесі становлення технічної освіти в Англії на межі ХІХ – ХХ ст.
    (ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2012) Головко, І. О.; Golovko, I. O.
    У статті автор розглядає урядові заходи щодо формування технічної освіти в Англії на межі ХІХ-ХХ ст., показує посилення ролі уряду в вирішенні цього питання, аналізує зовнішні та внутрішні фактори гальмування розвитку технічної освіти в суспільстві та висвітлює можливі заходи її подальшого реформування. В статье автор рассматривает способы формирования технического образования в Англии на границе ХIХ-ХХ веков, показывает усиление роли государства в решении этого вопроса, анализирует внешние и внутренние факторы торможения развития технического образования в обществе и отображает возможные пути его дальнейшего реформирования. The author of the article touches upon the ways of technical education system formation within the end of the XIX c. and the beginning of the XX c., and shows the strengthening of the government“s role in ruling this process. The author also analyzes the inner and outer factors of hindering the process of technical education development and reflects the possible measures of its further reformation.
  • Item
    Причини гальмування розвитку технічної освіти в Англії в ХІХ ст. : соціально-педагогічний аспект
    (ГНПУ ім. О. Довженка, 2017) Головко, І. О.
    У статті розглянуто фактори та висвітлено причини гальмування та уповільненого розвитку технічної освіти в одній з найбільш промислово розвинутих країн Західної Європи дев’ятнадцятого століття – Англії порівняно з країнами на континенті. Досліджено вплив ідеологічних бачень таких соціальних груп, як еліти та буржуазії країни, з одного боку, та філософії принципу невтручання уряду, з іншого, на процес розвитку педагогічної думки та розбудови технічної освіти в період формування національної системи загальної освіти.