Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Політехнічна освіта в Україні та Англії : історичні паралелі (ХІХ - початок ХХ ст.)
    (ПНПУ, 2013) Головко, І. О.
    У зв’язку з актуальністю проблеми і для нашої системи освіти, вбачається цікавим в історичних паралелях виявити певні закономірності розвитку політехнічної освіти в Україні та Англії ХІХ – початку ХХ ст., як однієї з ознак загального процесу розвитку освіти, що й стало метою даної публікації. Цілком зрозуміло, що еволюційний шлях системи освіти кожної країни спирається на власну історію, традиції, рівень соціально-економічного розвитку, інститути соціально-економічної системи. У зв’язку з цим потрібно використовувати не лише сучасний, але й історичний досвід економічно та соціально розвинених західних держав. Адже сучасній освіті України доводиться долати деякі проблеми, які були актуальними для Європи ще наприкінці ХІХ ст. Проведений аналіз джерел щодо політехнічної освіти, як складової розвитку загальної системи освіти наприкінці ХІХ ст., що було викликано потребою в спеціалістах технічного профілю на виробництві. Англійський уряд прийняттям відповідних законів про технічну освіту значно сприяв її розвиткові в країні. У ході реформування своєї системи освіти Україна має враховувати історичний досвід розвинутих держав світу, зокрема Англії, у напрямках розвитку політехнічної освіти в цих країнах, з огляду на досягнутий ними кінцевий результат, який можна спостерігати зараз, на початку ХХІ ст.
  • Item
    Technical Education and Economy: Relationships and Interacting Roles (case of Victorian England)
    (2018) Golovko, I. O.; Головко, І. О.
    The article suggests the review of some scientists’ analysis whether the failure of education in the sector of technical instruction was a major contributory factor of Britain’s economic decline. It also dwells on the counter-arguments whether the level of technical education development in the late nineteenth – beginning twentieth centuries was so low in Great Britain to make negative impact on the level of the country’s economy, and whether the only technical education provision is to be blamed for it. Розглянуто аспекти впливу економічних факторів розвитку промислового суспільства на підходи до навчання спеціалістів технічного профілю. Висвітлено характерні риси педагогічних підходів до створення профільних закладів у Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст.ст. згідно до нових економічних умов. Досліджено ступінь залежності економічного спаду економіки Британії через уповільнений розвиток технічної освіти наприкінці ХІХ – початку ст.
  • Item
    Розвиток політехнічної освіти в школах Англії (ХІХ – початок ХХ ст.)
    (ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2014) Головко, І. О.
    Установлено закономірності розвитку політехнічної освіти в школах Англії в ХІХ – на початку ХХ ст. Висвітлено зміст навчальних програм шкіл і специфіку дисциплін трудового циклу з точки зору підготовки учнів до майбутнього оволодіння професій- ними навичками та подальшого розвитку політехнічної освіти в країні.