Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445
Browse
96 results
Search Results
Item Організація та методика фінансового обліку витрат у фермерських господарствах(ЦНТУ, 2024-01-23) Григор’єва, Наталія Вікторівна; Hryhorieva, NataliaУ першому розділі «Теоретичні засади організації та методики фінансового обліку витрат у фермерських господарствах» досліджено економічну сутність категорії «витрати», а також систематизовано підходи до класифікації витрат, з’ясовано особливості діяльності фермерських господарств та їх вплив на організацію та методику обліку витрат, проведено комплексний аналіз нормативно-правового регулювання організації та методики фінансового обліку витрат у фермерських господарствах. У другому розділі «Особливості організації та методики фінансового обліку витрат у фермерських господарства (на матеріалах ФГ «ЗЛАТОДАР»)» наведено характеристику діяльності та проаналізовано основні показники результативності та ефективності господарювання у ФГ «ЗЛАТОДАР», досліджено особливості постановки та організації обліку у ФГ «ЗЛАТОДАР», з’ясовано особливості організації та методики фінансового обліку витрат у ФГ «ЗЛАТОДАР». У третьому розділі «Напрями удосконалення фінансового обліку витрат у фермерських господарствах» запропоновано формування та запровадження інтегрованої системи обліку витрат у фермерських господарствах, розроблено рекомендації щодо удосконалення організації та методики обліку витрат у фермерських господарствах. In the first chapter "Theoretical Foundations of Organization and Methodology of Financial Accounting of Costs in Farms" the economic essence of the category "costs" is investigated, and approaches to the classification of costs are systematized, the peculiarities of farms' activities and their impact on the organization and methodology of cost accounting are clarified, a comprehensive analysis of the regulatory framework for the organization and methodology of financial accounting of costs in farms is carried out. In the second section "Features of organization and methods of financial ac-counting of costs in farms (based on the materials of FG "ZLATODAR")" the article describes the activities and analyzes the main indicators of efficiency and effectiveness of management in FG "ZLATODAR", studies the peculiarities of setting up and organizing accounting in FG "ZLATODAR", and clarifies the features of organization and methods of financial accounting of costs in FG "ZLATODAR". In the third section "Directions for improving financial accounting of costs in farms" the formation and implementation of an integrated system of cost accounting in farms is proposed, recommendations for improving the organization and methodology of cost accounting in farms are developed.Item Обліково-аналітичне забезпечення аудиту фінансової звітності фермерських господарств(ЦНТУ, 2024-06-19) Головко, Андрій Миколайович; Golovko, AndriyВ першому розділі досліджено організаційно-економічні аспекти розвитку фермерських господарств України, а також роль аудиту у формуванні обліково-аналітичного забезпечення системи управління фермерським господарством, розглянуто теоретичні аспекти формування обліково-аналітичного забезпечення аудиту фінансової звітності фермерських господарств. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику СФГ «Зелений клин», досліджено особливості формування обліково-аналітичного забезпечення аудиту фінансової звітності господарства, здійснено перевірку повноти, правильності складання та порівнянності показників фінансової звітності СФГ «Зелений клин», узагальнено результати аудиту фінансової звітності та проведено оцінку фінансового стану господарства. У третьому розділі досліджено проблемні аспекти обліково-аналітичного забезпечення фермерського господарства у контексті формування фінансової звітності та парадигмального розвитку системи бухгалтерського обліку, розроблено напрями удосконалення організації та методики аудиту фінансової звітності фермерських господарств. In the first chapter, the organizational and economic aspects of the development of farms in Ukraine, as well as the role of audit in the formation of accounting and analytical support of the farm management system, are examined. In the second section, the organizational and economic characteristics of SFG "Green Wedge" were carried out, the peculiarities of the formation of accounting and analytical support for the audit of financial statements of the farm were investigated, the completeness, correctness of compilation and comparability of financial reporting indicators of SFG "Green Wedge" were checked, the results of the audit of financial statements were summarized and the financial condition of the farm was assessed. In the third chapter, the problematic aspects of accounting and analytical support of farming in the context of the formation of financial statements and the paradigmatic development of the accounting system are investigated, directions for improving the organization and methods of auditing financial statements of farms are developed.Item Організація та методика виконання завдань з аудиту витрат виробництва сільськогосподарської продукції(ЦНТУ, 2024-06-26) Нагінайлов, Олександр Петрович; Naginailov, OleksandrКваліфікаційна робота присвячена узагальненню проблемних аспектів організації та методики виконання завдань з аудиту витрат виробництва сільськогосподарської продукції. У роботі на прикладі досліджуваного сільськогосподарського підприємства розроблено рекомендації з оптимізації інформаційного - аналітичного забезпечення аудиту витрат виробництва сільськогосподарської продукції. Визначено особливості розвитку аграрної галузі України та методології інформаційно – аналітичного забезпечення обліку та аудиту витрат на виробництво на підставі узагальнення нормативно-законодавчої регламентації та наукової літератури. Вивчено побудову первинного, аналітичного і синтетичного обліку витрат на виробництво продукції рослинництва на підприємстві та їх представлення у фінансовій звітності. Розглянуто організацію і методику виконання завдань з аудиту витрат виробництва сільськогосподарської продукції. Розроблено рекомендації з оптимізації організації та методики обліку та внутрішнього аудиту витрат на виробництво сільськогосподарської продукції на прикладі досліджуваного підприємства. The qualification work is devoted to the generalization of the problematic aspects of the organization and the methodology of performing tasks on the audit of agricultural production costs. Recommendations for optimizing the information and analytical support of the audit of the costs of production of agricultural products have been developed in the work on the example of the studied agricultural enterprise. The peculiarities of the development of the agrarian industry of Ukraine and the methodology of informational and analytical provision of accounting for production costs are determined based on the generalization of normative and legislative regulations and scientific literature. The construction of primary, analytical and synthetic cost accounting for the production of plant products at the enterprise and their presentation in financial reporting was studied. The organization and methodology of performing tasks on the audit of the costs of production of agricultural products are considered. Recommendations for optimizing the organization and methods of accounting and internal audit of costs for the production of agricultural products have been developed using the example of the enterprise under study.Item Аудит фінансової звітності суб’єктів адвокатської діяльності(ЦНТУ, 2024-06-19) Глазков, Андрій Сергійович; Glazkov, AndriyВступ роботи містить актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі доведено необхідність аудиту фінансової звітності, узагальнено концептуальні аспекти його проведення та виявлено особливості функціонування суб’єктів адвокатської діяльності та їх вплив на проведення аудиту фінансової звітності. Другий розділ містить організаційно-економічну характеристику Адвокатського бюро «Глазков та партнери» та аудиторську перевірку фінансової звітності досліджуваного суб’єкта адвокатської діяльності. У третьому розділі представлено проблемні напрямки та шляхи їх вирішення для удосконалення аудиту фінансової звітності, а також наведено позитивні сторони у співпраці адвоката та аудитора при виконанні ними своїх професійних обов’язків, як напряму покращення організації і методики аудиту фінансової звітності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction of the work contains the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first chapter proves the necessity of auditing financial statements, summarizes the conceptual aspects of its implementation, and reveals the peculiarities of the functioning of legal entities and their influence on the audit of financial statements. The second section contains the organizational and economic characteristics of the Law Office "Glazkov and Partners" and the audit of the financial statements of the legal entity under investigation. The third chapter presents problematic directions and ways to solve them for improving the audit of financial statements, as well as positive aspects of the cooperation between the lawyer and the auditor in the performance of their professional duties, as a direction for improving the organization and methodology of the audit of financial statements. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item Організація і методика виконання завдань з аудиту розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2024-06-19) Цехмістер, Євгеній Володимирович; Tsekhmister, YevheniyУ вступі роботи обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, наведено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено необхідність, мету, завдання і джерела аудиту розрахунків із бюджетом за ПДВ, а також організаційно-методичні положення виконання завдань з аудиту розрахунків із бюджетом за податком на додану вартість. Другий розділ присвячено практичним аспектам нарахування та сплати ПДВ на ТОВ «Спешелті Україна» та виконанню завдання з аудиту розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі узагальнено проблеми нарахування та сплати ПДВ, що впливають на аудит його розрахунків із бюджетом та запропоновано напрямки вдосконалення організації і методики аудиту розрахунків із бюджетом за ПДВ. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження. In the introduction of the work, the relevance of the topic is substantiated, the goal, task, object and subject of the research are defined, the scientific and practical significance is given, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. In the first section, the need, purpose, tasks and sources of the audit of calculations with the budget for VAT are given, as well as the organizational and methodological regulations for performing tasks for the audit of calculations with the budget for value added tax. The second section is devoted to the practical aspects of calculating and paying VAT for LLC «Specialty Ukraine» and performing the task of auditing calculations with the budget for value added tax at the enterprise under investigation. The third chapter summarizes the problems of calculating and paying VAT, which affect the audit of its calculations with the budget, and suggests directions for improving the organization and methods of auditing calculations with the budget for VAT. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item Організація і методика виконання завдань з аудиту оплати праці в сільськогосподарських підприємствах(ЦНТУ, 2024-06-19) Олійник, Сергій Миколайович; Oliinyk, SerhiyУ першому розділі досліджено поняття та функції оплати праці в сільськогосподарських підприємствахяк об’єкту аудиту, розкрито інформаційне забезпечення аудиту розрахунків з оплати праці сільськогосподарських підприємств та визначені організація і методика виконання завдань з аудиту оплати праці в сільськогосподарських підприємствах. У другому розділі надана організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз матеріально-технічного забезпечення, фінансового стану та складу, структури, динаміки фонду оплати праці ПАФ «Ганнівська» за досліджуваний період. Встановлено організаційні особливості формування системи інформаційного забезпечення аудиту розрахунків з оплати праці ПАФ «Ганнівська». Наведено порядок проведення аудиту оплати праці на матеріалах ПАФ «Ганнівська» та узагальнено його результати. У третьому розділі надані рекомендації щодо підвищення якості системи інформаційного забезпечення виконання завдань з аудиту оплати праці в сільськогосподарських підприємствах, обгрунтовані напрями удосконалення організації й методики виконання завдань з аудиту оплати праці в сільськогосподарських підприємствах. In the first chapter, the concepts and functions of labor remuneration in agricultural enterprises as an audit object are explored, the information support for the audit of labor remuneration calculations of agricultural enterprises is disclosed, and the organization and methodology of performing tasks for the audit of labor remuneration in agricultural enterprises are defined. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the investigated enterprise are provided, an analysis of material and technical support, financial condition and composition, structure, dynamics of the wage fund for the investigated period is carried out. The organizational features of the formation of the system of information support for the audit of payroll calculations of «Hannivska» have been established. The procedure for conducting a wage audit based on the materials is given and its results are summarized. The third section provides recommendations on improving the quality of the information support system for the performance of audit tasks in agricultural enterprises, substantiated directions for improving the organization and methods of performing audit tasks in agricultural enterprises.Item Особливості здійснення державного фінансового контролю в закладах охорони здоров’я(ЦНТУ, 2024-06-19) Таран, Андрій Миколайович; Taran, AndriyУ роботі розглянуто наукові підходи та визначено сутність і зміст термінів «контроль», «державний контроль», «державний фінансовий контроль». Проаналізовано принципи державного фінансового контролю, з’ясовано зміст цього поняття та виявлено, що вони утворюють систему, яка поділяється на універсальні та специфічні принципи. Описано складові елементи системи нормативно-правового регулювання державного фінансового контролю, яка має складну ієрархічну структуру. Проаналізовано специфіку здійснення державного фінансового контролю в медичних установах і організаціях у контексті реформування системи охорони здоров’я України, виявлено його сильні та слабкі сторони. Розглянуто зміни в державному внутрішньому фінансовому контролі під час реформування галузі охорони здоров’я. Оцінено вплив державного фінансового контролю на діяльність досліджуваної установи та виявлено недоліки у державному фінансовому контролі в закладах охорони здоров’я, запропоновано шляхи для вирішення виявлених проблем. The research examines scientific approaches and defines the essence and content of the terms «control», «state control», «state financial control». The principles of state financial control were analyzed, the meaning of this concept was clarified, and it was found that they form a system that is divided into universal and specific principles. The constituent elements of the regulatory system of state financial control, which has a complex hierarchical structure, are described. The specifics of the implementation of state financial control in medical institutions and organizations in the context of reforming the health care system of Ukraine were analyzed, its strengths and weaknesses were identified. Changes in the state internal financial control during the reform of the health care industry are considered. The impact of state financial control on the activities of medical institutions was assessed, deficiencies in state internal financial control in health care institutions were identified, and ways to solve the identified problems were proposed.Item Аналітичні процедури в аудиті фінансово-господарської діяльності житлово-експлуатаційних організацій(ЦНТУ, 2024-06-19) Чевільча, Ростислав Русланович; Chevilcha, RostislavВ першому розділі досліджено поняття аналітичних процедур в аудиті, їх класифікацію, розглянуто особливості вибору аналітичних процедур та нормативно-правове регулювання процесу їх застосування при проведенні аудиту фінансово-господарської діяльності житлово-експлуатаційних організацій. У другому розділі розглянуто організаційно-економічну характеристику комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація № 1» Кропивницької міської ради», досліджено організацію процесу застосування та використано аналітичні процедури в аудиті фінансово-господарської діяльності підприємства, розглянуто особливості формування процедурного забезпечення аудиторського судження на основі використання аналітичних інструментів. У третьому розділі узагальнено проблемні аспекти використання аналітичних процедур в аудиті та напрямки їх вирішення, розроблено напрями удосконалення організаційно-методичного забезпечення процесу використання аналітичних процедур в аудиті фінансово-господарської діяльності житлово-експлуатаційних організацій. In the first section are considered the concept of analytical procedures in audit, their classification, the peculiarities of the choice of analytical procedures and the regulatory and legal regulation of the process of their application during the audit of the financial and economic activities of housing and operating organizations. In the second chapter was considered the organizational and economic characteristics of the communal enterprise «Housing and operating organization No 1» of the Kropyvnytskyi City Council, was researched the organization of the process and analytical procedures in the audit of the financial and economic activity of the enterprise, the peculiarities of the formation of procedural support for audit judgment based on the use of analytical tools. The third chapter summarizes the problematic aspects of the use of analytical procedures in the audit and directions for their solution, developed directions for improving the organizational and methodological support of the process of using analytical procedures in the audit of the financial and economic activity of housing and operating organizations.Item Аудит зобов’язань підприємства як інструмент забезпечення надійності фінансової звітності(ЦНТУ, 2024-06-19) Маркідов, Павло Олегович; Markidov, PavloУ першому розділі визначено економічну сутність поняття «зобов’язання підприємства» як об’єкту аудиту, підходи щодо їх класифікації та оцінки, висвітлено порядок інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства, розкрито теоретичні підходи до організації та методики проведення аудиту зобов’язань підприємства. Другий розділ присвячено висвітленню особливостей провадження діяльності ПП «Фавор», оцінці основних показників діяльності, дослідженню формування системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та процедурам проведення аудиту зобов’язань підприємства на матеріалах ПП «Фавор». Третій розділ містить рекомендації щодо напрямів удосконалення системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та заходам, спрямованим на підвищення ефективності аудиту. The first chapter defines the economic essence of the concept of "enterprise liabilities" as an object of audit, approaches to their classification and evaluation, the procedure for information provision of the audit of the enterprise's liabilities is highlighted, theoretical approaches to the organization and methods of conducting an audit of the enterprise's liabilities are revealed. The second section is devoted to highlighting the peculiarities of the activities of PE "Favor", evaluating the main indicators of activity, researching the formation of an information support system for the audit of the company's obligations and the procedures for conducting an audit of the company's obligations on the materials of PE "Favor". The third section contains recommendations on ways to improve the system of information support for the audit of the company's obligations and measures aimed at increasing the effectiveness of the audit.Item Аудит виплат працівникам як інструмент підтвердження дотримання трудового та податкового законодавства(ЦНТУ, 2024-06-19) Магопець, Михайло Сергійович; Mahopets, MykhailoУ першому розділі розкриваються наявні підходи у науковій літературі та нормативних актах щодо визначення сутності поняття «виплати працівникам», як об’єкту аудиту, визначається їх нормативно-правове регулювання, висвітлюються питання інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам, теоретичні засади організації і методики аудиту виплат працівникам. В другому розділі висвітлюється порядок організації діяльності досліджуваного господарства, здійснюється оцінка досягнутих фінансово-економічних показників діяльності, описується порядок організації аудиту виплат працівникам, розкриваються практичні аспекти аудиту дотримання трудового законодавства під час нарахування та здійснення виплат працівникам та аудиту відповідності податковому законодавству утримань податків і зборів із здійснюваних виплат працівникам на матеріалах ФГ «Фефелов», описуються отримані результати аудиту. Третій розділ, містить рекомендації спрямовані на підвищення ефективності та якості аудиту виплат працівникам та заходи, спрямовані на удосконалення інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам. The first chapter reveals the available approaches in the scientific literature and regulatory acts regarding the definition of the essence of the concept of "employee benefits" as an audit object, defines their legal regulation, highlights the issue of information support for the audit of employee benefits, the theoretical foundations of the organization and methods of the audit of employee benefits. In the second section, the procedure for organizing the activities of the researched farm is highlighted, the achieved financial and economic performance indicators are evaluated, the procedure for organizing the audit of employee benefits is described, the practical aspects of the audit of compliance with labor legislation during the calculation and implementation of employee benefits and the audit of compliance with the tax legislation of tax withholdings and fees are revealed. of payments made to employees on the materials of FG "Fefelov", the results of the audit are described. The third section contains recommendations aimed at improving the efficiency and quality of the audit of employee benefits and measures aimed at improving the information support of the audit of employee benefits.