Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445
Browse
8 results
Search Results
Item Аудит зобов’язань підприємства як інструмент забезпечення надійності фінансової звітності(ЦНТУ, 2024-06-19) Маркідов, Павло Олегович; Markidov, PavloУ першому розділі визначено економічну сутність поняття «зобов’язання підприємства» як об’єкту аудиту, підходи щодо їх класифікації та оцінки, висвітлено порядок інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства, розкрито теоретичні підходи до організації та методики проведення аудиту зобов’язань підприємства. Другий розділ присвячено висвітленню особливостей провадження діяльності ПП «Фавор», оцінці основних показників діяльності, дослідженню формування системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та процедурам проведення аудиту зобов’язань підприємства на матеріалах ПП «Фавор». Третій розділ містить рекомендації щодо напрямів удосконалення системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та заходам, спрямованим на підвищення ефективності аудиту. The first chapter defines the economic essence of the concept of "enterprise liabilities" as an object of audit, approaches to their classification and evaluation, the procedure for information provision of the audit of the enterprise's liabilities is highlighted, theoretical approaches to the organization and methods of conducting an audit of the enterprise's liabilities are revealed. The second section is devoted to highlighting the peculiarities of the activities of PE "Favor", evaluating the main indicators of activity, researching the formation of an information support system for the audit of the company's obligations and the procedures for conducting an audit of the company's obligations on the materials of PE "Favor". The third section contains recommendations on ways to improve the system of information support for the audit of the company's obligations and measures aimed at increasing the effectiveness of the audit.Item Аудит виплат працівникам як інструмент підтвердження дотримання трудового та податкового законодавства(ЦНТУ, 2024-06-19) Магопець, Михайло Сергійович; Mahopets, MykhailoУ першому розділі розкриваються наявні підходи у науковій літературі та нормативних актах щодо визначення сутності поняття «виплати працівникам», як об’єкту аудиту, визначається їх нормативно-правове регулювання, висвітлюються питання інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам, теоретичні засади організації і методики аудиту виплат працівникам. В другому розділі висвітлюється порядок організації діяльності досліджуваного господарства, здійснюється оцінка досягнутих фінансово-економічних показників діяльності, описується порядок організації аудиту виплат працівникам, розкриваються практичні аспекти аудиту дотримання трудового законодавства під час нарахування та здійснення виплат працівникам та аудиту відповідності податковому законодавству утримань податків і зборів із здійснюваних виплат працівникам на матеріалах ФГ «Фефелов», описуються отримані результати аудиту. Третій розділ, містить рекомендації спрямовані на підвищення ефективності та якості аудиту виплат працівникам та заходи, спрямовані на удосконалення інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам. The first chapter reveals the available approaches in the scientific literature and regulatory acts regarding the definition of the essence of the concept of "employee benefits" as an audit object, defines their legal regulation, highlights the issue of information support for the audit of employee benefits, the theoretical foundations of the organization and methods of the audit of employee benefits. In the second section, the procedure for organizing the activities of the researched farm is highlighted, the achieved financial and economic performance indicators are evaluated, the procedure for organizing the audit of employee benefits is described, the practical aspects of the audit of compliance with labor legislation during the calculation and implementation of employee benefits and the audit of compliance with the tax legislation of tax withholdings and fees are revealed. of payments made to employees on the materials of FG "Fefelov", the results of the audit are described. The third section contains recommendations aimed at improving the efficiency and quality of the audit of employee benefits and measures aimed at improving the information support of the audit of employee benefits.Item Методика та процедури надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості(ЦНТУ, 2024-06-27) Новіков, Віталій Євгенович; Novikov, VitalyУ першому розділі розкриваються теоретичні підходи до визначення сутності дебіторської заборгованості, як об’єкта аудиторського дослідження, висвітлюються питання нормативно-правового та інформаційного забезпечення процедур надання аудиторських послуг з підтвердження дебіторської заборгованості, досліджено організаційні етапи та методичні особливості надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості. У другому розділі висвітлено організаційно-економічну характеристику діяльності досліджуваного підприємства, характеризується процес підготовки та організації надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості, висвітлюється порядок надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості. Третій розділ містить рекомендації щодо удосконалення процесів нормативного та інформаційного забезпечення аудиту дебіторської заборгованості, окреслюються перспективні напрями удосконалення методики аудиту дебіторської заборгованості. In the first chapter, theoretical approaches to determining the essence of receivables as an object of audit research are revealed, issues of regulatory and information support for the procedures for providing audit services for confirming receivables are highlighted, organizational stages and methodological features of providing audit services for confirming the authenticity of receivables are investigated . In the second section, the organizational and economic characteristics of the activity of the investigated enterprise are highlighted, the process of preparation and organization of the provision of audit services to confirm the authenticity of receivables is characterized, the procedure for providing audit services to confirm the authenticity of receivables is highlighted. The third section contains recommendations for improving the processes of regulatory and information support for the audit of receivables, outlines the promising directions for improving the methodology of the audit of receivables.Item Фінансова звітність та її аналіз в системі управління діяльністю суб’єкта господарювання(ЦНТУ, 2024-01-25) Козакевич, Діана Семенівна; Kozakevich, DianaВ першому розділі розкрито теоретичні основи фінансової звітності та її аналізу, описано сутність та класифікацію інформаційного забезпечення системи управління підприємством, місце фінансової звітності в даній системі, охарактеризовано напрямки аналізу фінансової звітності. В другому розділі наведено характеристику вагонного господарства Укрзалізниці, представлено оцінку фінансової стійкості виробничого підрозділу служби вагонного господарства ремонтного вагонного депо Знам’янка регіональної філії «Одеська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», результативності діяльності та ефективності використання активів з використанням даних балансу та звіту про фінансові результати, наведено приклад використання узагальнюючих (бальних, рейтингових) методик. В третьому розділі запропоновані напрями вдосконалення аналізу фінансової звітності в системі управління діяльністю підприємства, обґрунтовані пріоритетні напрями аналізу з урахуванням інформаційних потреб користувачів, описано процедури прийняття рішень щодо фінансового оздоровлення на основі аналізу фінансової звітності. In the first chapter, the theoretical foundations of financial reporting and its analysis are disclosed, the essence and classification of the information support of the enterprise management system, the place of financial reporting in this system, and the directions of financial reporting analysis are described. In the second section, the characteristics of the wagon economy of Ukrzaliznytsia are presented, the assessment of the financial stability of the production unit of the wagon economy service of the Znamyanka repair wagon depot of the regional branch "Odesa Zaliznytsia" of the joint-stock company "Ukrainian Railway" is presented, the effectiveness of activities and the efficiency of the use of assets using balance sheet data and a report on financial results, an example of the use of summarizing (scoring, rating) methods is given. In the third section, the directions for improving the analysis of financial statements in the enterprise activity management system are proposed, the priority directions of the analysis based on the information needs of users are substantiated, and the decision-making procedures for financial improvement based on the analysis of financial statements are described.Item Організація обліку та оподаткування суб’єктів мікропідприємництва: сучасний стан та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-15) Криворіг, Тетяна Андріївна; Kryvorig, TatianaУ першому розділі розкривається розкривається роль та значення мікропідприємництва в економіці України, досліджуються тенденції та основні орієнтири розвитку, висвітлюються теоретичні засади організації і методики бухгалтерського обліку діяльності суб’єктів мікропідприємництва, розкривається порядок оподаткування їх діяльності відповідно до чинних нормативно-правових актів. В другому розділі розглядаються організаційні аспекти діяльності досліджуваного підприємства, дається оцінка досягнутим фінансовим показникам діяльності, висвітлюється практичні питання організації бухгалтерського обліку та оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва на матеріалах ТОВ «Проект Безпека». Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення бухгалтерського обліку суб’єктів мікропідприємництва та підходи щодо трансформації чинного механізму оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва з урахуванням зарубіжного досвіду. In the first chapter, the role and importance of micro-entrepreneurship in the economy of Ukraine is revealed, the trends and main directions of development are explored, the theoretical foundations of the organization and accounting methods of micro-business entities are highlighted, the procedure for taxation of their activities in accordance with current legal acts is revealed. In the second section, the organizational aspects of the activity of the researched enterprise are considered, the achieved financial indicators of activity are evaluated, practical issues of accounting organization and taxation of the activities of micro-entrepreneurial subjects are highlighted based on the materials of "Proekt Bezpeka". The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of micro-entrepreneurs and approaches to the transformation of the current mechanism of taxation of activities of micro-entrepreneurs taking into account foreign experience.Item Формування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу.(ЦНТУ, 2022-12) Личман, Ірина Вікторівна; Lychman, IrynaУ першому розділі розкривається економічна сутність поняття «заробітна плата», визначається її законодавче, нормативно-правове та договірне регулювання, висвітлюються теоретичні засади організації і методики обліку заробітної плати в сфері аграрного бізнесу, розкривається порядок оподаткування заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу в Україні. В другому розділі розглядаються практичні аспекти формування та функціонування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу на матеріалах ТОВ «Полтавське», надається характеристика організаційних особливостей діяльності товариства та здійснюється оцінка досягнутих показників економічного розвитку. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення системи інформаційного забезпечення обліку заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу та підходи щодо удосконалення оподаткування доходів, отриманих у вигляді заробітної плати з урахуванням світового досвіду. In the first chapter, the economic essence of the concept of "wages" is revealed, its legislative, regulatory and contractual regulation is determined, the theoretical foundations of the organization and methods of accounting for wages in the field of agrarian business are highlighted, the procedure for taxing the wages of employees of enterprises in the field of agrarian business in Ukraine is revealed. In the second section, the practical aspects of the formation and functioning of the system of information support for accounting and taxation of wages in the field of agrarian business are considered based on the materials of LLC "Poltavske", a description of the organizational features of the company's activity is provided, and the achieved indicators of economic development are evaluated. The third section contains recommendations aimed at improving the system of information support for accounting of wages of employees of enterprises in the field of agrarian business and approaches to improving the taxation of income received in the form of wages, taking into account world experience.Item Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством(ЦНТУ, 2022-05-27) Петрович, Юлія СергіївнаУ першому розділі «Теоретичні основи обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» досліджується сутність дебіторської заборгованості, підходи щодо її визнання, класифікації та оцінки, висвітлено порядок формування системи обліково-інформаційного забезпечення управління дебіторською заборгованістю, досліджено організацію і методику аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством. У другому розділі «Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством (на матеріалах СТОВ «Правда») досліджуються особливості діяльності підприємства, висвітлюється організація обліку дебіторської заборгованості в системі управління досліджуваним підприємством, проводиться аналіз дебіторської заборгованості та дається комплексна оцінка показників, які характеризують її стан. Третій розділ «Шляхи вдосконалення обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» містить рекомендації з удосконалення процесу організації обліку дебіторської заборгованості в системі управління підприємством та пропозиції щодо удосконалення аналізу дебіторської заборгованості як інформаційної основи для прийняття управлінських рішень.The first section "Theoretical foundations of accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" explores the essence of receivables, approaches to its recognition, classification and evaluation, highlights the formation of accounting and information support of receivables management, enterprise management system. The second section "Organization of accounting and analysis of receivables in the management system of the enterprise (on the materials of STOV" Pravda ") examines the peculiarities of the enterprise, highlights the organization of accounting for receivables in the management of the researched enterprise, her condition. The third section "Ways to improve the accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" contains recommendations for improving the process of accounting for receivables in the enterprise management system and suggestions for improving the analysis of receivables as an information basis for management decisions.Item Організація та методика управлінського обліку в торгівлі(ЦНТУ, 2021-12-16) Солодчук, Лілія Анатоліївна; Solodchuk, LiliiaСолодчук Л. А. Організація та методика управлінського обліку в торгівлі. - Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблематиці впровадження та застосування управлінського обліку на підприємствах, що спеціалізуються на торгівлі. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методологічної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій з організації та методики управлінського обліку на підприємствах торгівлі, з врахуванням специфіки малих. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану ТОВ «Сучасний Дизайн Плюс», оцінено сучасний стан та визначено напрями удосконалення облікової політики за організаційним, методичним та управлінським аспектами з врахуванням потреб інформаційного забезпечення управління та у відповідності з політикою управління фінансами малих підприємств. Надано методичне забезпечення розробки та впровадження елементів управлінського обліку. Доведено не доцільність застосування підходу з ототожнення управлінського обліку з виробничим, у контексті його розгляду у торгівлі, з огляду на відсутність безпосередньо виробництва у сфері торговельної діяльності та необхідність інформаційного забезпечення управління поряд з можливістю виокремлення управлінського обліку організаційно у галузі торгівлі. Надані практичні рекомендації з розробки та впровадження елементів управлінського обліку. L. Solodchuk. Organization and methods of management accounting in trade. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The final qualifying work is devoted to the study of the implementation and application of management accounting in enterprises specializing in trade. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, identification of directions and development of recommendations for the organization and methods of management accounting in trade enterprises, taking into account the specifics of small. The analysis of performance indicators and financial condition of Modern Design Plus LLC was carried out, the current state was assessed and the directions of improving the accounting policy on organizational, methodological and managerial aspects were determined taking into account the needs of management information and in accordance with small business finance management policy. Methodical support for the development and implementation of elements of management accounting is provided. The inexpediency of applying the approach of identifying management accounting with production, in the context of its consideration in trade, given the lack of direct production in trade and the need for information management, along with the possibility of separating management accounting organizationally in trade. Practical recommendations for the development and implementation of elements of management accounting are provided.