Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445
Browse
2 results
Search Results
Item Аудит виплат працівникам як інструмент підтвердження дотримання трудового та податкового законодавства(ЦНТУ, 2024-06-19) Магопець, Михайло Сергійович; Mahopets, MykhailoУ першому розділі розкриваються наявні підходи у науковій літературі та нормативних актах щодо визначення сутності поняття «виплати працівникам», як об’єкту аудиту, визначається їх нормативно-правове регулювання, висвітлюються питання інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам, теоретичні засади організації і методики аудиту виплат працівникам. В другому розділі висвітлюється порядок організації діяльності досліджуваного господарства, здійснюється оцінка досягнутих фінансово-економічних показників діяльності, описується порядок організації аудиту виплат працівникам, розкриваються практичні аспекти аудиту дотримання трудового законодавства під час нарахування та здійснення виплат працівникам та аудиту відповідності податковому законодавству утримань податків і зборів із здійснюваних виплат працівникам на матеріалах ФГ «Фефелов», описуються отримані результати аудиту. Третій розділ, містить рекомендації спрямовані на підвищення ефективності та якості аудиту виплат працівникам та заходи, спрямовані на удосконалення інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам. The first chapter reveals the available approaches in the scientific literature and regulatory acts regarding the definition of the essence of the concept of "employee benefits" as an audit object, defines their legal regulation, highlights the issue of information support for the audit of employee benefits, the theoretical foundations of the organization and methods of the audit of employee benefits. In the second section, the procedure for organizing the activities of the researched farm is highlighted, the achieved financial and economic performance indicators are evaluated, the procedure for organizing the audit of employee benefits is described, the practical aspects of the audit of compliance with labor legislation during the calculation and implementation of employee benefits and the audit of compliance with the tax legislation of tax withholdings and fees are revealed. of payments made to employees on the materials of FG "Fefelov", the results of the audit are described. The third section contains recommendations aimed at improving the efficiency and quality of the audit of employee benefits and measures aimed at improving the information support of the audit of employee benefits.Item Формування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу.(ЦНТУ, 2022-12) Личман, Ірина Вікторівна; Lychman, IrynaУ першому розділі розкривається економічна сутність поняття «заробітна плата», визначається її законодавче, нормативно-правове та договірне регулювання, висвітлюються теоретичні засади організації і методики обліку заробітної плати в сфері аграрного бізнесу, розкривається порядок оподаткування заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу в Україні. В другому розділі розглядаються практичні аспекти формування та функціонування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу на матеріалах ТОВ «Полтавське», надається характеристика організаційних особливостей діяльності товариства та здійснюється оцінка досягнутих показників економічного розвитку. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення системи інформаційного забезпечення обліку заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу та підходи щодо удосконалення оподаткування доходів, отриманих у вигляді заробітної плати з урахуванням світового досвіду. In the first chapter, the economic essence of the concept of "wages" is revealed, its legislative, regulatory and contractual regulation is determined, the theoretical foundations of the organization and methods of accounting for wages in the field of agrarian business are highlighted, the procedure for taxing the wages of employees of enterprises in the field of agrarian business in Ukraine is revealed. In the second section, the practical aspects of the formation and functioning of the system of information support for accounting and taxation of wages in the field of agrarian business are considered based on the materials of LLC "Poltavske", a description of the organizational features of the company's activity is provided, and the achieved indicators of economic development are evaluated. The third section contains recommendations aimed at improving the system of information support for accounting of wages of employees of enterprises in the field of agrarian business and approaches to improving the taxation of income received in the form of wages, taking into account world experience.