Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445
Browse
7 results
Search Results
Item Організація і методика оцінки стану розрахунків з податку на додану вартість під час виконання узгоджених процедур(ЦНТУ, 2024-06-26) Єрьоменко, Віктор Петрович; Yeryomenko, VictorВ першому розділі «Теоретичні основи виконання узгоджених процедур оцінки стану розрахунків з бюджетом податку на додану вартість практикуючими фахівцями» досліджено економічна категорія «податок на додану вартість», розкрито основні вимоги щодо виконання завдання узгоджених процедур, досліджено інформаційне забезпечення розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість. В другому розділі «Організація і методика оцінки стану розрахунків з податку на додану вартість під час виконання узгоджених процедур (на матеріалах ПП «ФАВОР»» розкрито організаційно-економічну характеристику підприємства, виконано узгоджені процедури щодо оцінки стану розрахунків з бюджетом податку на додану вартість, узагальнено результати завдання узгоджених процедур. В третьому розділі «Концепції вдосконалення системи управління якістю аудиторської діяльності та перевірки якості виконання завдання» досліджено алгоритм побудови системи контролю якості суб’єктами аудиторської діяльності, визначено напрями удосконалення системи управління якістю на рівні суб’єктів аудиторської діяльності, визначено основні вимоги щодо формування документального забезпечення під час виконання узгоджених процедур. The first chapter «Theoretical basis of the implementation of agreed procedures by practitioners to assess the state of settlements with the value added tax budget» examines the economic category «value added tax», reveals the basic requirements for performing the task of agreed procedures, and examines the information support of settlements with the budget for value added tax. In the second section «Organisation and Methodology for Assessing the Status of Value Added Tax Settlements in the Course of Performing Agreed Procedures (Based on the Materials of PE «FAVOR»)» the article describes the organisational and economic characteristics of an enterprise, performs agreed procedures for assessing the status of settlements with the value added tax budget, and summarises the results of performing agreed procedures. In the third section «Concepts for Improving the Quality Management System of Audit Activity and Assignment Quality Control» the algorithm for building a quality control system by audit entities is studied, the directions for improving the quality management system at the level of audit entities are determined, and the basic requirements for the formation of documentary support during the implementation of agreed procedures are determined.Item Організація і методика надання супутніх послуг фізичним особам суб’єктам підприємницької діяльності(ЦНТУ, 2024-06-26) Білан, Андрій Сергійович; Bilan, AndriyВ першому розділі «Теоретичні основи виконання надання супутніх послуг в аудиторській діяльності фізичним особам - підприємцям» досліджено правовий статус фізичних осіб – підприємців, розкрито основні вимоги щодо облікового забезпечення підприємців залежно від систем оподаткування, зазначено теоретичні аспекти надання супутніх послуг в аудиторській діяльності. В другому розділі «Організація і методика оцінки надання супутніх послуг фізичним особам суб’єктам підприємницької діяльності (на матеріалах ФОП Арсірій Оксана Вікторівна)» розкрито організаційно-економічні аспекти діяльності підприємця, надано супутні послуги у вигляді виконання узгоджених процедур щодо оцінки стану розрахунків з бюджетом податку з доходів фізичних осіб від підприємницької діяльності та податку на додану вартість підприємця. В третьому розділі «Напрями удосконалення організації та методики контролю якості аудиторських послуг»» досліджено економічна категорія системи управління якості аудиторських послуг, розкрито значення професійної етики у системі якості аудиторських послуг, визначено напрями удосконалення організації забезпечення контролю якості аудиторських послуг. The first section «Theoretical basis for the provision of related services in the audit activity to individuals – entrepreneurs» examines the legal status of individuals - entrepreneurs, reveals the basic requirements for accounting support of entrepreneurs depending on taxation systems, and indicates the theoretical aspects of providing related services in the audit activity. The second section «Organisation and Methodology for Assessing the Provision of Related Services to Individual Entrepreneurs (Based on the Materials of Oksana Viktorivna Arsiriy, Individual Entrepreneur)» reveals the organisational and economic aspects of entrepreneurial activity, provides related services in the form of performing agreed procedures for assessing the status of settlements with the budget of personal income tax from entrepreneurial activity and value added tax of an entrepreneur. In the third section «Directions for improving the organisation and methodology of quality control of audit services» the economic category of the quality management system of audit services is studied, the importance of professional ethics in the quality system of audit services is revealed, and directions for improving the organisation of quality control of audit services are determined.Item Організація обліку та оподаткування суб’єктів мікропідприємництва: сучасний стан та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-15) Криворіг, Тетяна Андріївна; Kryvorig, TatianaУ першому розділі розкривається розкривається роль та значення мікропідприємництва в економіці України, досліджуються тенденції та основні орієнтири розвитку, висвітлюються теоретичні засади організації і методики бухгалтерського обліку діяльності суб’єктів мікропідприємництва, розкривається порядок оподаткування їх діяльності відповідно до чинних нормативно-правових актів. В другому розділі розглядаються організаційні аспекти діяльності досліджуваного підприємства, дається оцінка досягнутим фінансовим показникам діяльності, висвітлюється практичні питання організації бухгалтерського обліку та оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва на матеріалах ТОВ «Проект Безпека». Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення бухгалтерського обліку суб’єктів мікропідприємництва та підходи щодо трансформації чинного механізму оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва з урахуванням зарубіжного досвіду. In the first chapter, the role and importance of micro-entrepreneurship in the economy of Ukraine is revealed, the trends and main directions of development are explored, the theoretical foundations of the organization and accounting methods of micro-business entities are highlighted, the procedure for taxation of their activities in accordance with current legal acts is revealed. In the second section, the organizational aspects of the activity of the researched enterprise are considered, the achieved financial indicators of activity are evaluated, practical issues of accounting organization and taxation of the activities of micro-entrepreneurial subjects are highlighted based on the materials of "Proekt Bezpeka". The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of micro-entrepreneurs and approaches to the transformation of the current mechanism of taxation of activities of micro-entrepreneurs taking into account foreign experience.Item Формування результатів фінансово-господарської діяльності суб'єктів малого підприємництва та їх відображення в бухгалтерській і податковій звітності(ЦНТУ, 2024-01-23) Семенюк, Ольга Михайлівна; Semenyuk, OlgaВ першому розділі «Особливості формування результатів фінансово-господарської діяльності підприємств – суб’єктів малого підприємництва» досліджено економічну сутність, теоретичні основи, нормативну регламентацію обліку та відображення в бухгалтерській і податковій звітності результатів фінансово-господарської діяльності підприємств – суб’єктів малого підприємництва. В другому розділі «Організація і методика формування результатів фінансово-господарської діяльності суб’єктів малого підприємництва на матеріалах ТОВ «КАЛИТА-НОВА»» розкрито специфіку діяльності досліджуваного підприємства, його фінансовий стан, організацію облікової служби, систему оподаткування, процеси формування звітності. Проаналізовано особливості організації та ведення обліку формування результатів фінансово-господарської діяльності. В третьому розділі «Напрями удосконалення обліку і відображення у фінансовій звітності результатів фінансово-господарської діяльності підприємств - суб’єктів малого підприємництва» досліджено напрямки удосконалення облікового забезпечення формування результатів фінансово-господарської діяльності малого підприємства. Обґрунтовано шляхи підвищення інформативності показників фінансової звітності підприємств - суб’єктів малого підприємництва. In the first chapter "Peculiarities of the formation of the results of financial and economic activity of enterprises - small business entities" the economic essence, theoretical foundations, regulatory regulation of accounting and reflection in accounting and tax reporting of the results of financial and economic activity of enterprises - small business entities are investigated. In the second chapter "Organization and methods of forming the results of financial and economic activity of small business entities based on the materials of LLC "KALITA-NOVA"" the specifics of the activity of the researched enterprise, its financial condition, organization of the accounting service, taxation system, reporting processes are revealed. The peculiarities of the organization and accounting of the formation of the results of financial and economic activity are analyzed. In the third section "Directions for improving accounting and reflecting in financial reporting the results of financial and economic activity of enterprises - subjects of small business" the directions for improving the accounting support for the formation of the results of financial and economic activity of a small enterprise are investigated. Ways to increase the informativeness of financial reporting indicators of enterprises - subjects of small business are substantiated.Item Облікове та контрольне забезпечення процесів формування податкової звітності сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-01-17) Осадча, Регіна Вадимівна; Osadcha, ReginaВ першому розділі «Теоретико-методичні основи облікового та контрольного забезпечення процесів формування податкової звітності сільськогосподарських підприємств» досліджено економічну сутність та нормативну регламентацію податкової звітності, особливості її формування, подання у сільськогосподарських підприємствах. Досліджено інформаційну основу формування показників податкової звітності. В другому розділі «Організація облікового та контрольного забезпечення процесів формування податкової звітності сільськогосподарських підприємств (на матеріалах ФГ «Перемога»)» розкрито специфіку діяльності досліджуваного фермерського господарства, його фінансовий стан, організацію облікової служби, систему оподаткування, процеси формування і контролю податкової звітності. Надано рекомендації щодо організації обліку та контролю процесів формування податкової звітності. В третьому розділі «Напрями удосконалення системи облікового та контрольного забезпечення формування податкової звітності сільськогосподарських підприємств» систематизовано сучасні проблемні питання, що виникають перед платниками податків, що зумовлені цифровізацією обліку, процесів формування та подання податкової звітності, а також наведено рекомендації щодо вдосконалення організації обліку податкових розрахунків. In the first chapter "Theoretical and methodological foundations of accounting and control support for the processes of forming tax reporting of agricultural enterprises" the economic essence and regulatory regulation of tax reporting, the peculiarities of its formation and submission in agricultural enterprises are studied. The information basis for the formation of tax reporting indicators was studied. In the second chapter "Organization of accounting and control support for the processes of tax reporting of agricultural enterprises (based on the materials of farming enterprise "Victory")" the specifics of the researched farm, its financial condition, the organization of the accounting service, the taxation system, the processes of tax reporting and control are revealed. Recommendations are given on the organization of accounting and control of tax reporting processes. The third chapter "Directions for Improving the System of Accounting and Control Support for the Formation of Tax Reports of Agricultural Enterprises" systemizes the current problematic issues arising for taxpayers due to digitalization of accounting, processes of formation and submission of tax reports, and provides recommendations for improving the organization of accounting for tax payments.Item Система обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб(ЦНТУ, 2024-01-17) Кравчук-Остроухова, Олена Олександрівна; Kravchuk-Ostroukhova OlenaУ першому розділі «Теоретичні засади побудови системи обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб» досліджено економічну сутність податку з доходів фізичних осіб, з’ясовано сутність концепції розвитку податкового обліку та податкових розрахунків, викладено теоретичні основи податкового контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб. У другому розділі «Організація обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР» наведено характеристику діяльності, основних результатів господарювання та організації обліку у ТОВ «ФЕЙСЕР», проведено аналіз організації процесу утримання та сплати податку з доходів фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР», визначено особливості відображення розрахунків з бюджетом за податком з доходів фізичних осіб в обліку та звітності на ТОВ «ФЕЙСЕР», проведено контроль розрахунків з бюджетом за податком з доходів фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР». У третьому розділі «Напрямки удосконалення системи обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб» запропоновані шляхи оптимізації вітчизняної системи обліку і контролю оподаткування та сплати податку з доходів фізичних осіб, проаналізовано вплив цифрових технологій на вдосконалення обліку розрахунків за податковими платежами, досліджено зарубіжний досвід оподаткування доходів фізичних осіб та можливість його імплементації в Україні. In the first chapter "Theoretical principles of the construction of the system of accounting and control over settlement with the budget of personal income tax" the economic essence of the tax on personal incomes was investigated, the essence of the concept of the development of tax accounting and tax control was clarified, the theoretical foundations of tax control over settlement were explained with the personal income tax budget. In the second chapter "Organization of accounting and control over calculations with the budget from personal income tax at "FACER" LLC, a description of the activity, main results of management and organization of accounting at "FACER" LLC is given, an analysis of the organization of the process of withholding and payment of personal income tax is carried out persons at " FACER " LLC, determined the peculiarities of displaying settlements with the budget for personal income tax in accounting and reporting at "FACER" LLC, control of settlement s with the budget for personal income tax at "FACER" LLC was carried out. In the third section, "Directions for improving the system of accounting and control over settlements with the budget on personal income tax", ways of optimizing the domestic system of accounting and control over taxation and payment of personal income tax are proposed, the impact of digital technologies on improving the accounting of settlements for tax payments is analyzed, the foreign experience of personal income taxation and the possibility of its implementation in Ukraine were studied.Item Сучасний стан та вдосконалення організації і методики обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на прибуток.(ЦНТУ, 2022-12) Бабінець, Олег Юрійович; Babinets, OlegВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню обліку і контролю податкових платежів, як невід’ємної частини системи управління діяльністю підприємства. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методологічної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій щодо вдосконалення оподаткування прибутку підприємств для забезпечення наповненості бюджету і розвитку інвестиційної привабливості країни та активізації бізнесу. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану ПП «Альянс-Маркет» та проаналізовано стан організації та методики його обліку. Оцінено діючу обліково - контрольну практику установи в частині розрахунків з бюджетом з податку на прибуток. Обґрунтовано доцільність поширення на малі підприємства, що є платниками податку на прибуток на загальних засадах, обов’язковості дотримання норм ПСБО 17 «Податок на прибуток» та застосування при нарахування податку на прибуток рахунків 17 «Відстрочені податкові активи» та 54 «Відстрочені податкові зобов’язання» Запропоновано закриття рахунку 79 «Фінансові результати» проводити один раз на рік при формуванні заключного балансу, з огляду на накопичувальний характер формування фінансової і податкової звітності в частині формування фінансових результатів та їх оподаткування. The final qualifying work is devoted to the study of accounting and control of tax payments, as an integral part of the management system of the enterprise. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, identification of directions and development of recommendations for improving corporate income taxation to ensure budget and develop investment attractiveness of the country and business intensification. The analysis of indicators of activity and financial condition of PE «Alliance-Market» is carried out and the condition of the organization and methods of its accounting is analyzed. The current accounting and control practice of the institution in terms of calculations with the budget for income tax is assessed. The expediency of extension to small enterprises that are payers of income tax on a general basis, the obligation to comply with PSBO 17 "Income Tax" and the use of income tax in the calculation of accounts 17 «Deferred tax assets» and 54 «Deferred tax liabilities knitting» It is proposed to close account 79 «Financial results» once a year when forming the final balance sheet, given the cumulative nature of the formation of financial and tax reporting in terms of the formation of financial results and their taxation.