Збірник наукових праць КНТУ. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/18

Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15253-3825 ПР. Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 1528 від 29.12.14р. ISSN 2409-9392 (Online) 2409-9392(Print) Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - один раз на рік;

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Дослідження працездатності пари тертя "гальмівний диск - гальмівна колодка" легкового автомобіля
    (КНТУ, 2010) Бевз, О. В.; Магопець, С. О.; Онопа, В. А.; Bevz, O.; Magopec, S.; Onopa, V.
    В статті розглянутий вплив пари тертя "гальмівний диск – гальмівна колодка" на безпеку руху автомобіля. За допомогою сучасних методів металографічного й мікрорентгеноспектрального аналізу було встановлено характер протікання дійсного процесу тертя в парі "гальмівний диск – гальмівна колодка" та визначено оптимальний склад матеріалу гальмівної колодки й диску, що дало змогу зменшити величини їх спрацювання та підвищити довговічність пари тертя. Додаткові дослідження впливу полімерного матеріалу нанесеного на робочі поверхні гальмівної колодки та гальмівного диску не дали бажаного позитивного ефекту та зменшили ефективність гальмування. In the article influence of pair of friction is considered a "brake disk is a skid" on safety of motion of car. By the modern methods of metallographic and mikrorentgenospectral analysis character of flowing of actual process of friction was set in a pair a "brake disk is a skid" and optimum composition of material of skid and disk is certain, which enabled to decrease the sizes of their wearing-out and promote longevity of pair of friction.