Матеріали конференцій кафедри ЕРМ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8399

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 199
  • Item
    Введення в Україні загальної декларації прибуття
    (ЦНТУ, 2020) Сілантьєва, Ю. О.; Катрушенко, Н. А.; Silantieva, Yu.; Katrushenko, N.
    Інтеграція митних інформаційних систем Європейського Союзу та України вимагає адаптації національного законодавства. Запровадження загальної декларації прибутті (загальної декларації про прибуття) стало відповідним кроком для поточної торговельної та митної політики України та дотримання положень підписаних міжнародних угод. Він зобов'язав міжнародних перевізників подавати митним органам додаткову інформацію при ввезенні товарів на митну територію України, в тому числі з метою транзиту. Оскільки в більшості випадків ця інформація вже була внесена до інших документів, а нові обов'язки додатково обтяжують всю економічну операцію, існує потреба узгодити нові та існуючі процедури в рамках єдиної митної інформаційної системи, усунути невідповідності із законодавчих актів та пояснити необхідність таких інновацій. Integrating customs information systems of the European Union and Ukraine requires the adaptation of national legislation. The introduction of the “zagalna declratsiia prybuttia” (general declaration of arrival) has become an appropriate step for current Ukraine's trade and customs policy and compliance with the provisions of international agreements signed. It has obliged international carriers to submit additional information to the customs authorities when importing goods into the customs territory of Ukraine, including for the purpose of transit. Since in most cases this information has already been lodged in other documents and new responsibilities additionally burden the whole economic operation, there is a need to harmonize new and existing procedures within the framework of a single customs information system, remove inconsistencies from legislative acts and clarify the need for such innovations.
  • Item
    До питання визначення показників розвитку пасажирської маршрутної системи міста Дубно
    (ЦНТУ, 2020) Хітров, І. О.; Кристопчук, М. Є.; Khitrov, I.; Krystopchuk, M.
    У роботі представлений аналіз розрахункових показників ефективності пасажирської системи м. Дубно, наводяться їх характеристики, окреслюються шляхи підвищення ефективності роботи на майбутнє. The paper presents an analysis of the estimated performance indicators of the passenger system of Dubno, gives their characteristics, outlines ways to improve the performance for the future.
  • Item
    Зносоcтійкість сталі 65Г при абразивному зношуванні
    (ЦНТУ, 2020) Борак, К. В.; Левківський, О. О.; Лібіховський, В. В.; Менчинський, Ю. Б.; Коцюба, І. І.; Соболь, А. А.; Кравченко, Ю. О.; Borak, K.; Levkivskyi, O.; Libikhovskyi, V.; Menchynskyi, Yu.; Kotsiuba, I.; Sobol, A.; Kravchenko, Yu.
    У роботі проведено аналіз режимів термічної обробки сталі 65Г для виготовлення деталей, що працюють в умовах абразивного зносу. В результаті досліджень встановлено, що оптимальним режимом термічної обробки є об'ємне твердіння при температурі 810 ... 830ºС і середнє відпустка з дуже точним впливом при температурі 460 ... 480 ºС. The analysis of modes of heat treatment of 65G steel for production of the details working in the conditions of abrasive wear is carried out in work. As a result of research it is established that the optimal mode of heat treatment is volumetric hardening at a temperature of 810… 830ºС and average tempering with very precise exposure at a temperature of 460… 480 ºС.
  • Item
    Аналіз сукупності показників стійкого розвитку інтелектуальних транспортних систем та методів їх реалізації на практиці
    (ЦНТУ, 2020) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Головатий, А. О.; Рябцев, Н. О.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Holovatyi, A.; Riabtsev, N.
    На основі інтелектуальної транспортної системи було визначено шість груп показників, що має значний вплив на стійкий розвиток системи. З'ясовано основні методи та заходи реалізації для кожної з обраних груп. On the basis of the intelligent transport system, six groups of indicators have been identified, which has a significant impact on the sustainable development of the system. The main methods and measures of implementation for each of the selected groups are clarified.
  • Item
    Концепція формування системи оцінки якості транспортного обслуговування мешканців міст
    (ЦНТУ, 2020) Меленчук, Т. М.; Кирилюк, Є. В.; Melenchuk, T.; Kyryliuk, E.
    Розглядається питання формування системи оцінки якості пасажирських перевезень у містах. Обґрунтовано фактори, що впливають на якість транспортних послуг для мешканців міста. Пропонується враховувати витрати транспортних підприємств на організацію транспортного процесу при формуванні вимог до якості пасажирських перевезень. The issue of forming a system for assessing the quality of passenger transportation in cities is considered. Factors influencing the quality of transport services for city residents are substantiated. It is proposed to take into account the costs of transport enterprises for the organization of the transport process when forming the requirements for the quality of passenger transportation.
  • Item
    Умови зберігання автомобільного транспорту в сільському господарстві
    (ЦНТУ, 2020) Савченко, В. М.; Лопатинець, Д. І.; Savchenko, V.; Lopatynets, D.
    У статті проаналізовано методи зберігання в міжсезоння автомобільного транспорту в сільському господарстві. В результаті досліджень встановлено, що на зберігання в ангарах і гаражах припадає 44%, під навісами - 51% і на зберігання на відкритих майданчиках - 5%. The paper analyzes the methods of storage in the off-season of road transport in agriculture. As a result of research it is established that storage in hangars and garages accounts for 44%, under canopies – 51% and for storage in open areas – 5%.
  • Item
    Забезпечення належного рівня довговічності зубчастих передач електрохімічним їх припрацюванням
    (ЦНТУ, 2020) Аулін, В. В.; Лисенко, С. В.; Чернай, А. Є.; Данілов, О. О.; Галінський, Є. С.; Aulin, V.; Lysenko, S.; Chernai, A.; Danilov, O.; Halinskyi, E.
    Розглядається підвищення довговічності зубчастих коліс шляхом їх електрохімічної обкатки. З теоретичної точки зору показано визначення раціональної тривалості обкатки з урахуванням ймовірності безвідмовної роботи та розподілу температурного поля. Були використані різні матеріали та варіанти технологій обкатки, і було знайдено варіант, який враховує контекстну міцність та сприйнятливу кінетичну в’язкість мастильного середовища. The increase of durability of gears by their electrochemical running-in is considered. From a theoretical point of view, it is shown to determine the rational duration of running-in, taking into account the probability of failure-free operation and temperature field distribution. Different materials and variants of running-in technologies were used and a variant was found that takes into account the contextual strength and receptive kinetic viscosity of the lubricating medium.
  • Item
    Інформаційне забезпечення закономірностей формування транспортних потоків
    (ЦНТУ, 2020) Давідіч, Н. В.; Davidich, N.
    Розглянуто питання розвитку інформаційного забезпечення закономірностей формування транспортних потоків. Представлені результати формування інформаційної бази про параметри маршрутів руху транспортних засобів, які водії враховують при виборі маршруту між районами міста. Представлені результати обробки отриманої інформаційної бази у вигляді моделі зміни пропорції відповідності, яка реалізована за альтернативними маршрутами руху при керуванні водіями з типом нервової системи "холерик". Визначено параметри його статистичної адекватності. The issues of development of information support for the patterns of formation of traffic flows are considered. The results of the formation of an information base on the parameters of the routes of movement of vehicles, which drivers take into account when choosing a route between the districts of the city, are presented. The results of processing the obtained information base in the form of a model for changing the proportion of correspondence, which is implemented along alternative routes of movement when driving drivers with the type of the nervous system "choleric", are presented. The parameters of its statistical adequacy have been determined.
  • Item
    Роль інтелектуальних інформаційних систем у транспортних і виробничих підприємствах та їх класифікація
    (ЦНТУ, 2020) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Головатий, А. О.; Лисенко, С. В.; Лівіцький, О. М.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Holovatyi, A.; Lysenko, S.; Livitskyi, O.
    Розглянуто принципи, на яких базуються інтелектуальні інформаційні системи на транспортних та промислових підприємствах. Класифікація інформаційних систем проводилась із використанням методу штучного інтелекту. З'ясовано роль системи самонавчання в інтелектуальних інформаційних системах, заснованих на методах автоматичної класифікації ситуацій із реальної практики. Звертається увага на індуктивні та адаптивні інформаційні системи на транспортних та промислових підприємствах у напрямку штучного інтелекту. The principles on which intelligent information systems at the transport and industrial enterprises are based are considered. Classification of information systems was performed using the method of artificial intelligence. The role of self-learning system in intelligent information systems based on methods of automatic classification of situations from real practice is clarified. Attention is paid to inductive and adaptive information systems in transport and industrial enterprises in the direction of artificial intelligence.
  • Item
    Вплив фулереновмісних олив на фрикційну взаємодію металевих трибоспряжень
    (ЦНТУ, 2020) Деркач, О. Д.; Кабат, О. С.; Владімеров, О. О.; Derkach, O.; Kabat, O.; Vladimerov, O.
    Досліджено вплив концентрації сажі фулеренів, що додає олію М10г2к, на деякі триботехнічні характеристики «сталь-сталь». Було встановлено, що оптимальний обсяг фуллеренової сажі в олії становив 0,1% ваги. На цьому рівні концентрації видно найнижчі значення коефіцієнта тертя - 0,045, а інтенсивності лінійного зношування - 2,7 × 10-9. Завдяки оптичному дослідженню було підтверджено участь фуллеренової сажі у механізмі поверхневого формування та насиченості вуглецем, що забезпечило підвищення триботехнічних характеристик зразків. The influence of fullerenes’ soot concentration, which added to oil М10г2к on few tribotechnical characteristics «steel-steel» was investigated. It was found, that optimal volume of fullerene soot in the oil was 0,1% of the weight. At this level of concentration can be seen the lowest values of coefficient of friction – 0,045, and intense of linear wearing - 2,7×10-9. Through optical investigation the participation of fullerene soot in surface forming mechanism and saturated with carbon was confirmed, it provided an increase in tribotechnical characteristics of the samples.