Кафедра iноземних мов
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/791
Browse
9 results
Search Results
Item Англійська мова(ЦНТУ, 2019) Гречихіна, Н. В.; Grechykhina, N.Навчальний посібник, призначений для студентів 3 курсу економічних спеціальностей денної та заочної форми навчання, містить текстові матеріали з тем «Теорія міжнародної торгівлі», «Теорія переміщення факторів виробництва». Основна мета розробки – навчити студентів основним принципам та правилам роботи зі спеціальною англомовною літературою за фахом, розвивати стійкі навички читання та перекладу економічної літератури. Навчальний посібник може бути використаний як для аудиторної роботи під керівництвом викладача, так і для самостійної позааудиторної роботи.Item Англійська мова(ЦНТУ, 2018) Гречихіна, Н. В.; Grechykhina, N.Методичні вказівки з дисципліни "Англійська мова професійного спрямування" для самостійної роботи студентів 1-2 курсу факультету автоматики та енергетики. Методичні вказівки містять 8 рівнозначних за складністю текстів, завдання для перевірки загального розуміння тексту та завдання творчого характеру. Ці завдання складені для комплексної перевірки умінь і навичок студентів працювати з професійно-орієнтованою літературою. Текстові завдання підібрані таким чином, щоб виявити різнобічні знання, здобуті студентами під час вивчення своєї спеціальності, і можуть сприяти більш глибокому засвоєнню знань з фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін та їх оцінюванню. Підбір текстів забезпечує достатню повторюваність термінології майбутньої спеціальності, що сприяє закріпленню знань за темою на англійській мові, а також забезпечує розвиток навичок анотування текстів за фахом. У додатку до методичних вказівок подано тексти за фахом самостійного читання та розуміння.Item Англійська мова(ЦНТУ, 2017) Гречихіна, Н. В.; Grechykhina, N.Методичні вказівки з дисципліни “Англійська мова" до самостійної роботи студентів I курсу всіх спеціальностей механіко-машинобудівного факультету спрямовано на розвиток у студентів немовних спеціальностей навичок читання та перекладу технічних та науково-технічних текстів, збагачення словникового запасу і оволодіння навичками письма та говоріння. Методичні вказівки містять добірку неадаптованих текстів на базі сучасних оригінальних підручників, технічних журналів та газет, що виходять англійською мовою. Це дає можливість студентам ознайомитись з мовними стилями різних авторів і різних джерел.Item Англійська мова(КНТУ, 2016) Гречихіна, Н. В.; Grechykhina, N.Основна мета розробки – навчити студентів основним принципам та правилам роботи зі спеціальною англомовною літературою за фахом, розвивати стійкі навички читання та перекладу технічної літератури. Закріплення тексту реалізується завдяки виконанню лексичних та граматичних вправ, які також спрямовані на розвиток навичок усного мовлення та письма. Методичні вказівки можуть бути використані як для аудиторної роботи під керівництвом викладача, так і для самостійної позааудиторної роботи.Item Критерії опису дефініцій у навчально-науковому тексті(ДонНУ, 2014) Гречихіна, Н. В.Item Когнитивные структуры актуализации знаний в научно-учебном тексте по экономике(НТУУ "КПІ", 2014) Гречихина, Н. В.; Гречихіна, Н. В.ВідсутняItem Термінологічна лексика в економічному науково-навчальному тексті(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гречихіна, Н. В.Статтю присвячено з’ясуванню й описові специфіки термінологічної лексики в науково-навчальних текстах із економіки (ННТЕ) як засобу трансляції галузевого знання. Узагальнено чинну типологію термінів із урахуванням новітніх наукових досліджень і окреслено специфіку її об’єктивації в ННТЕ, а також схарактеризовано термінологічну лексику ННТЕ в когнітивному, мовному, лінгвокультурному й соціолінгвістичному аспектах. The paper depicts specific features of terminological lexis in economic academic texts (EATs) as a means of area specific knowledge transfer. Current typology of terms has been surveyed with a focus on the recent research findings, peculiarities of its representation in EATs have been outlined, and terminological lexis in EATs has been characterized from cognitive, language, linguacultural and sociolinguistic perspectives.Item Економічний англомовний дискурс у ключових концептах(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гречихіна, Н. В.Стаття присвячена проблемі концептосфери економічного англомовного дискурсу. Визначено ECONOMY/ ЕКОНОМІКА як макро-концепт, а також обґрунтовано статус концептів MARKET / РИНОК, GOODS / ТОВАР і MONEY / ГРОШІ як ключових у цьому типі дискурсy. The paper explores the problem of the conceptual sphere of economic English discourse. The concept ECONOMY/ ЕКОНОМІКА is defined as the macro-concept, while the concepts MARKET / РИНОК, GOODS / ТОВАР and MONEY / ГРОШІ are classified as the key concepts in this type of discourse.Item Науково-навчальний текст як інтегральний феномен(НаУ “Острозька академія”, 2013) Гречихіна, Н. В.У статті розглядається науково-навчальний текст (ННТ) як інтегральне явище шляхом систематизації його сутнісних рис. Автор визначає тематичність, термінологічність та вторинність основними ознаками ННТ, категорії якого виявляють специфіку. The paper focuses on the analysis of academic texts (AT) as an integral phenomenon by way of systematizing their relevant features. The author singles out thematic, and terminological character, and secondary nature as differential features of texts under study.