Кафедра екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/789

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item type:Item,
    Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя
    (ЦНТУ, 2024) Ковальов, В. О.; Липчанська. Л. М.; Махно, В. В.
    Методичні рекомендації “Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя”, які містять інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкривають зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість здійсненого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей здобувачів вищої освіти до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної системи освіти.
  • Item type:Item,
    Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя»
    (ЦНТУ, 2024) Липчанська, Л. М.; Мотузенко, Т. Є.
    Методичні рекомендації «Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя», які містить інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкриває зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні вказівки адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість такого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей учня до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної середньої школи.
  • Item type:Item,
    Вплив стресових ситуацій на серцево-судинний стан студентів
    (Лисенко В. Ф., 2015) Бубнова, О.; Данилків, О. М.
    Екзаменаційний стрес є серйозною загрозою здоров’ю студентів і школярів, причому особливу актуальність проблемі додає масовий характер даного явища, що щорічно охоплює сотні тисяч людей, що вчаться в масштабах нашої країни. Велику роль відіграє гендерний та віковий аспект, адже стрес, який викликають екзамени, по різному впливає на психіку і поведінку людей різного віку та гендерної приналежності. В доповіді надаються результати досліджень, які направлені на визначення негативного впливу стресових факторів на здоров'я студентів та способи нівелювання цих впливів.