Кафедра екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/789

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Олімпійський рух в Україні. Участь спортсменів України в Олімпійський іграх
    (ЦНТУ, 2022) Ковальов, В. О.; Мотузенко, Т. Є.; Kovalov, V.; Motuzenko, T.
    В методичних рекомендаціях йдеться про олімпійський рух, як громадський рух, метою якого є сприяння поширенню серед населення здорового способу життя, розвитку фізичної культури та спорту вищих досягнень на засадах і принципах Олімпійської хартії. Олімпійський рух очолює Міжнародний олімпійський комітет, якому підпорядковані 206 національних олімпійських комітетів. Вони утворюють також Асоціацію національних олімпійських комітетів. З нагоди 100-річчя олімпійського руху виникла Всесвітня асоціація олімпійців, що об’єднує учасників літніх і зимових Олімпійських ігор зі всіх країн світу через їхні національні асоціації олімпійців. Національний олімпійський комітет України координує діяльність федерацій олімпійських видів спорту в Україні та Асоціацію олімпійців України. Олімпійський рух регулюється Законом України «Про підтримку олімпійського, паралімпійського руху та спорту вищих досягнень в Україні» (2000).
  • Item
    Роль Олімпійських ігор в житті сучасного суспільства
    (КНТУ, 2014) Тютюнник, Ю. Р.; Савченко, В. В.
    У статті розглянуто історичний розвиток Олімпійських ігор. Показано їх світове значення в об’єднанні різних краї нашої планети та розвитку сучасного суспільства. Постановка проблеми. У всі часи людство шукало відповіді на вічні запитання: за якими принципи жити, яких ідеалів прагнути. Універсальним явищем, котре поєднало філософські, політичні, соціальні складові, сфери гармонійного розвитку особистості, миру й взаєморозуміння, є олімпійський спорт. Історія засвідчила, що ідеали, покладені в основу олімпізму, привабливі для всіх поколінь. Тож поширення знань про олімпізм, пропаганда його цінностей, тобто олімпійська освіта, і сьогодні один з найдієвіших інструментів виховання. Ще засновник сучасних Олімпійських ігор П’єр де Кубертен наголошував на необхідності забезпечити достойне місце спорту в освітніх програмах різних країн.