Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/778
Browse
3 results
Search Results
Item Концептуальні основи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств електромонтажних послуг(ХДАЕУ, 2022) Журило, І. В.; Хіміч, Ю. А.Item Оцінка та забезпечення конкурентоспроможності стінових будівельних матеріалів(ЦНТУ, 2024) Журило, І. В.; Гнезділов, Д. О.Item Маркетолого-конструкторська інтеграція у забезпеченні конкурентоспроможності нових виробів підприємства(РВЛ КНТУ, 2006) Журило, І. В.Роботу присвячено вирішенню проблеми налагодження ефективних комунікаційних зв’язків між підрозділами маркетингу та НДЕКР на підприємстві для забезпечення конкурентоспроможності нових виробів. Правильне формулювання проектної задачі, тобто інтерпретація потреби мовою проектувальника, повинна стати основою маркетолого-конструкторської інтеграції. У якості критерію її вирішення запропоновано використання рівня конкурентоспроможності майбутнього нововведення. Розроблено моделі критерію конкурентоспроможності машини та комплектуючого виробу на основі співвідношення якість/ціна споживання. Для реалізації композиційного та декомпозиційного підходів до формування такої моделі, запропоновано використання карти технічного рівня, якості та конкурентоспроможності нового виробу. Сформовано організаційні засади маркетолого-конструкторської інтеграції через процес постановки проектної задачі.