Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Напрями вдосконалення маркетингової стратегії як інструменту соціально-економічного розвитку і поліпшення іміджу територій
    (ЦНТУ, 2024-12) Демченко, Максим Леонідович; Demchenko, Maksym
    Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо вдосконалення використання маркетингових стратегій як інструменту соціально-економічного розвитку та покращення іміджу територіальних громад в умовах децентралізації в Україні. Для досягнення поставлених цілей необхідно вирішити наступні завдання: охарактеризувати загальний підхід до забезпечення соціально-економічного розвитку територіальних громад; з’ясувати сутність територіального маркетингу як інструменту формування іміджу територіальних утворень; вивчення зарубіжного досвіду формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку регіональних громад; описати регіональний брендинг як інструмент маркетингу та функцію управління; здійснити дослідження передового досвіду маркетингу та брендингу територіальних громад до введення воєнного стану на території України; для створення позитивного іміджу території здійснити рекомендування використовувати інтернет-брендування. The purpose of the qualification work is theoretical justification and practical recommendations for improving the use of marketing strategies as a tool for socio-economic development and improving the image of territorial communities in the context of decentralization in Ukraine. To achieve the set goals, it is necessary to solve the following tasks: characterize the general approach to ensuring the socio-economic development of territorial communities; clarify the essence of territorial marketing as a tool for forming the image of territorial entities; study foreign experience in forming and implementing marketing strategies for the development of regional communities; describe regional branding as a marketing tool and management function; conduct a study of best practices in marketing and branding of territorial communities before the introduction of martial law in the territory of Ukraine; make recommendations to use Internet branding to create a positive image of the territory.
  • Item
    Енергоощадне керування плавним пуском асинхронних двигунів систем водопостачання з аналізом пускових режимів
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Демченко, Максим Павлович; Demchenko, Maksym
    Метою роботи є підвищення енергоощадності керування плавним пуском асинхронних двигунів насосної станції системи водопостачання. У першій главі кваліфікаційної роботи виконано аналіз сучасних типових структур насосних станцій та тенденцій до застосування пристроїв плавного пуску. Обґрунтовано доцільність застосування пристроїв плавного пуску на насосних станціях, які потребують частого запуску насосних агрегатів, наприклад, у разі використання резервуарів обмеженої ємності. У другій главі розглянуто побудову математичної моделі автоматизованої системи керування плавним пуском АД насосної станції, яка включає до свого складу окремі моделі: системи імпульсно-фазового керування тиристорним перетворювачем напруги, модель трансформаторної підстанції, спрощену теплову модель асинхронного двигуна, моделі насосного навантаження та гідравлічної системи. У третій главі магістерської роботи виконано моделювання системи плавного пуску асинхронних двигунів насосної станції з використанням постійної струмообмежуючої уставки та розрахункової уставки, яка враховує поточний стан системи. Запропоновано адаптивний алгоритм керування плавним пуском асинхронних двигунів насосної станції. У четвертій главі досліджено економічну ефективність застосування пристроїв плавного пуску та в п’ятій главі розглянуто основні вимоги безпечної експлуатації насосних станцій. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо роботи насосних станцій з пристроями плавного пуску, розраховано економічний ефект від їх впровадження. The purpose of the work is to increase the energy efficiency of the soft start control of asynchronous motors of the pumping station of the water supply system. In the first chapter of the qualification work, an analysis of modern typical structures of pumping stations and trends in the use of soft start devices is performed. The expediency of using soft-start devices at pumping stations that require frequent start-up of pumping units, for example, in the case of using tanks of limited capacity, is substantiated. In the second chapter, the construction of a mathematical model of the automated soft start control system of the AD pumping station is considered, which includes separate models: a pulse-phase control system with a thyristor voltage converter, a model of a transformer substation, a simplified thermal model of an asynchronous motor, pump load models, and a hydraulic system. In the third chapter of the master's work, the simulation of the system of soft start of asynchronous motors of the pumping station is performed using a constant current limiting set point and a calculated set point that takes into account the current state of the system. An adaptive algorithm for controlling the soft start of asynchronous motors of a pumping station is proposed. In the fourth chapter, the economic efficiency of the use of soft-start devices is investigated, and in the fifth chapter, the main requirements for the safe operation of pumping stations are considered. Based on the results of the work, conclusions and proposals were made regarding the operation of pumping stations with soft start devices, and the economic effect of their implementation was calculated.