Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
2 results
Search Results
Item Вплив способів сівби та норм висіву на врожайність галеги в Степу України(ЦНТУ, 2022-12) Попов, Володимир Миколайович; Popov, VolodymyrАнотація: В даній випускній кваліфікаційній роботі обґрунтувано удосконалення технології вирощування галеги східної залежно від способів сівби та норм висіву. Мета досліджень – встановлення залежності формування продуктивності галеги східної від способів сівби та норм висіву в умовах північного Степу України. В умовах північного Степу України на чорноземах звичайних середньо гумусних важко суглинкових глибоких максимально ефективним з економічної точки зору є вирощування галеги східної технологією, що передбачає сівбу з нормою висіву 4,0 млн./га при рядковому (15 см) і широкорядному (45 см) способах сівби. Такі агротехнічні прийоми дозволяють одержувати 0,86–1,1 т/га насіння, 7,8–8,8 т/га кормових одиниць з вмістом протеїну в одній кормовій одиниці 205-215 г відповідно. Abstract: In this final qualification work, the improvement of the cultivation technology of the eastern galega was substantiated depending on sowing methods and sowing rates. The purpose of the research is to determine the dependence of the productivity of eastern galega on sowing methods and sowing rates in the conditions of the Northern Steppe of Ukraine. In the conditions of the Northern Steppe of Ukraine and ordinary medium humus-rich heavy loamy deep chornozems, the most effective from an economic point of view is the cultivation of eastern galega according to the technology which involves sowing with a seeding rate of 4.0 million/ha with row (15 cm) and wide-row (45 cm) sowing methods. Such agrotechnical techniques make it possible to obtain 0.86–1.1 t/ha of seeds, 7.8–8.8 t/ha of fodder units with a protein content of 205–215g in one fodder unit, respectively.Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-09) Попов, Володимир Володимирович; Popov, VolodymyrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" На сучасному етапі розвитку економіки маркетинг безпосередньо використовується недостатньо широко в діяльності більшості підприємств. Нині,безумовно, можна цілком закономірно стверджувати, що в розвинутих країнах світу звички, наміри і в цілому поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу. Належне місце завойовує маркетинг і в Україні. На початку 90-х років ХХ ст. це явище економічного життя безпосередньо було тут відоме здебільшого спеціалістам, проте тепер його розвиток – одна з головних умов розвитку підприємств, виходу їх із кризи, формування ринкових відносин. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" At the current stage of economic development, direct marketing is not widely used in the activities of most enterprises. Today, of course, it can be quite logically stated that in the developed countries of the world, the habits, intentions and overall behavior of economic subjects are formed by the culture of marketing. Marketing is gaining its rightful place in Ukraine as well. At the beginning of the 90s of the XX century. this phenomenon of economic life was directly known here mostly to specialists, but now its development is one of the main conditions for the development of enterprises, their exit from the crisis, and the formation of market relations.