Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Розробка іміджевої стратегії та напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (ЦНТУ, 2024-12) Кухарішін, Ілля Юрійович; Kukharishin, Illia
    Метою написання кваліфікаційної роботи – розкритя взаємозв’язків та закономірностей ефективного управління іміджем у формуванні конкурентних переваг та підвищення загальної конкурентоспроможності підприємств, надати практичні пропозиції щодо вдосконалення системи управління іміджем. The purpose of writing the thesis is to reveal the relationships and patterns of effective image management in the formation of competitive advantages and increasing the overall competitiveness of enterprises, to provide practical suggestions for improving the image management system.
  • Item
    Напрями вдосконалення маркетингової стратегії як інструменту соціально-економічного розвитку і поліпшення іміджу територій
    (ЦНТУ, 2024-12) Демченко, Максим Леонідович; Demchenko, Maksym
    Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо вдосконалення використання маркетингових стратегій як інструменту соціально-економічного розвитку та покращення іміджу територіальних громад в умовах децентралізації в Україні. Для досягнення поставлених цілей необхідно вирішити наступні завдання: охарактеризувати загальний підхід до забезпечення соціально-економічного розвитку територіальних громад; з’ясувати сутність територіального маркетингу як інструменту формування іміджу територіальних утворень; вивчення зарубіжного досвіду формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку регіональних громад; описати регіональний брендинг як інструмент маркетингу та функцію управління; здійснити дослідження передового досвіду маркетингу та брендингу територіальних громад до введення воєнного стану на території України; для створення позитивного іміджу території здійснити рекомендування використовувати інтернет-брендування. The purpose of the qualification work is theoretical justification and practical recommendations for improving the use of marketing strategies as a tool for socio-economic development and improving the image of territorial communities in the context of decentralization in Ukraine. To achieve the set goals, it is necessary to solve the following tasks: characterize the general approach to ensuring the socio-economic development of territorial communities; clarify the essence of territorial marketing as a tool for forming the image of territorial entities; study foreign experience in forming and implementing marketing strategies for the development of regional communities; describe regional branding as a marketing tool and management function; conduct a study of best practices in marketing and branding of territorial communities before the introduction of martial law in the territory of Ukraine; make recommendations to use Internet branding to create a positive image of the territory.
  • Item
    Формування іміджу та ділової репутації державної установи на територіальному рівні управління
    (ЦНТУ, 2024-12) Марченко, Роман Васильович; Marchenko, Roman
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо вдосконалення механізму формування іміджу та ділової репутації Виконавчого комітету Кропивницької міської ради у контексті стратегії розвитку регіону. Завдання кваліфікаційної роботи полягають у дослідженні теоретико-технологічних підходів до формування іміджу та ділової репутації державної установи; визначенні ключових чинників впливу на імідж та репутацію державних установ; проведенні аналізу соціально-економічного контексту діяльності Виконавчого комітету Кропивницької міської ради; діагностиці ключових елементів ділової репутації Виконавчого комітету; формуванні механізму адаптації кадрової політики до умов воєнного стану; визначенні напрямів синхронізації механізму формування іміджу та ділової репутації державної установи із стратегією розвитку регіону. The purpose of the qualification thesis is to develop recommendations for improving the mechanism of image and business reputation formation of the Executive Committee of the Kropyvnytskyi City Council in the context of the regional development strategy. The objectives of the qualification thesis are as follows: - to study theoretical and technological approaches to the formation of the image and business reputation of a public institution; - to identify key factors influencing the image and reputation of public institutions; - to analyze the socio-economic context of the activities of the Executive Committee of the Kropyvnytskyi City Council; - to diagnose key elements of the business reputation of the Executive Committee; - to develop a mechanism for adapting personnel policy to the conditions of martial law; - to determine directions for synchronizing the mechanism of image and business reputation formation of a public institution with the regional development strategy.