Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
12 results
Search Results
Item Аудит зобов’язань підприємства як інструмент забезпечення надійності фінансової звітності(ЦНТУ, 2024-06-19) Маркідов, Павло Олегович; Markidov, PavloУ першому розділі визначено економічну сутність поняття «зобов’язання підприємства» як об’єкту аудиту, підходи щодо їх класифікації та оцінки, висвітлено порядок інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства, розкрито теоретичні підходи до організації та методики проведення аудиту зобов’язань підприємства. Другий розділ присвячено висвітленню особливостей провадження діяльності ПП «Фавор», оцінці основних показників діяльності, дослідженню формування системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та процедурам проведення аудиту зобов’язань підприємства на матеріалах ПП «Фавор». Третій розділ містить рекомендації щодо напрямів удосконалення системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та заходам, спрямованим на підвищення ефективності аудиту. The first chapter defines the economic essence of the concept of "enterprise liabilities" as an object of audit, approaches to their classification and evaluation, the procedure for information provision of the audit of the enterprise's liabilities is highlighted, theoretical approaches to the organization and methods of conducting an audit of the enterprise's liabilities are revealed. The second section is devoted to highlighting the peculiarities of the activities of PE "Favor", evaluating the main indicators of activity, researching the formation of an information support system for the audit of the company's obligations and the procedures for conducting an audit of the company's obligations on the materials of PE "Favor". The third section contains recommendations on ways to improve the system of information support for the audit of the company's obligations and measures aimed at increasing the effectiveness of the audit.Item Аудит виплат працівникам як інструмент підтвердження дотримання трудового та податкового законодавства(ЦНТУ, 2024-06-19) Магопець, Михайло Сергійович; Mahopets, MykhailoУ першому розділі розкриваються наявні підходи у науковій літературі та нормативних актах щодо визначення сутності поняття «виплати працівникам», як об’єкту аудиту, визначається їх нормативно-правове регулювання, висвітлюються питання інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам, теоретичні засади організації і методики аудиту виплат працівникам. В другому розділі висвітлюється порядок організації діяльності досліджуваного господарства, здійснюється оцінка досягнутих фінансово-економічних показників діяльності, описується порядок організації аудиту виплат працівникам, розкриваються практичні аспекти аудиту дотримання трудового законодавства під час нарахування та здійснення виплат працівникам та аудиту відповідності податковому законодавству утримань податків і зборів із здійснюваних виплат працівникам на матеріалах ФГ «Фефелов», описуються отримані результати аудиту. Третій розділ, містить рекомендації спрямовані на підвищення ефективності та якості аудиту виплат працівникам та заходи, спрямовані на удосконалення інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам. The first chapter reveals the available approaches in the scientific literature and regulatory acts regarding the definition of the essence of the concept of "employee benefits" as an audit object, defines their legal regulation, highlights the issue of information support for the audit of employee benefits, the theoretical foundations of the organization and methods of the audit of employee benefits. In the second section, the procedure for organizing the activities of the researched farm is highlighted, the achieved financial and economic performance indicators are evaluated, the procedure for organizing the audit of employee benefits is described, the practical aspects of the audit of compliance with labor legislation during the calculation and implementation of employee benefits and the audit of compliance with the tax legislation of tax withholdings and fees are revealed. of payments made to employees on the materials of FG "Fefelov", the results of the audit are described. The third section contains recommendations aimed at improving the efficiency and quality of the audit of employee benefits and measures aimed at improving the information support of the audit of employee benefits.Item Методика та процедури надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості(ЦНТУ, 2024-06-27) Новіков, Віталій Євгенович; Novikov, VitalyУ першому розділі розкриваються теоретичні підходи до визначення сутності дебіторської заборгованості, як об’єкта аудиторського дослідження, висвітлюються питання нормативно-правового та інформаційного забезпечення процедур надання аудиторських послуг з підтвердження дебіторської заборгованості, досліджено організаційні етапи та методичні особливості надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості. У другому розділі висвітлено організаційно-економічну характеристику діяльності досліджуваного підприємства, характеризується процес підготовки та організації надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості, висвітлюється порядок надання аудиторських послуг з підтвердження достовірності дебіторської заборгованості. Третій розділ містить рекомендації щодо удосконалення процесів нормативного та інформаційного забезпечення аудиту дебіторської заборгованості, окреслюються перспективні напрями удосконалення методики аудиту дебіторської заборгованості. In the first chapter, theoretical approaches to determining the essence of receivables as an object of audit research are revealed, issues of regulatory and information support for the procedures for providing audit services for confirming receivables are highlighted, organizational stages and methodological features of providing audit services for confirming the authenticity of receivables are investigated . In the second section, the organizational and economic characteristics of the activity of the investigated enterprise are highlighted, the process of preparation and organization of the provision of audit services to confirm the authenticity of receivables is characterized, the procedure for providing audit services to confirm the authenticity of receivables is highlighted. The third section contains recommendations for improving the processes of regulatory and information support for the audit of receivables, outlines the promising directions for improving the methodology of the audit of receivables.Item Фінансова звітність та її аналіз в системі управління діяльністю суб’єкта господарювання(ЦНТУ, 2024-01-25) Козакевич, Діана Семенівна; Kozakevich, DianaВ першому розділі розкрито теоретичні основи фінансової звітності та її аналізу, описано сутність та класифікацію інформаційного забезпечення системи управління підприємством, місце фінансової звітності в даній системі, охарактеризовано напрямки аналізу фінансової звітності. В другому розділі наведено характеристику вагонного господарства Укрзалізниці, представлено оцінку фінансової стійкості виробничого підрозділу служби вагонного господарства ремонтного вагонного депо Знам’янка регіональної філії «Одеська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», результативності діяльності та ефективності використання активів з використанням даних балансу та звіту про фінансові результати, наведено приклад використання узагальнюючих (бальних, рейтингових) методик. В третьому розділі запропоновані напрями вдосконалення аналізу фінансової звітності в системі управління діяльністю підприємства, обґрунтовані пріоритетні напрями аналізу з урахуванням інформаційних потреб користувачів, описано процедури прийняття рішень щодо фінансового оздоровлення на основі аналізу фінансової звітності. In the first chapter, the theoretical foundations of financial reporting and its analysis are disclosed, the essence and classification of the information support of the enterprise management system, the place of financial reporting in this system, and the directions of financial reporting analysis are described. In the second section, the characteristics of the wagon economy of Ukrzaliznytsia are presented, the assessment of the financial stability of the production unit of the wagon economy service of the Znamyanka repair wagon depot of the regional branch "Odesa Zaliznytsia" of the joint-stock company "Ukrainian Railway" is presented, the effectiveness of activities and the efficiency of the use of assets using balance sheet data and a report on financial results, an example of the use of summarizing (scoring, rating) methods is given. In the third section, the directions for improving the analysis of financial statements in the enterprise activity management system are proposed, the priority directions of the analysis based on the information needs of users are substantiated, and the decision-making procedures for financial improvement based on the analysis of financial statements are described.Item Організація обліку та оподаткування суб’єктів мікропідприємництва: сучасний стан та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-15) Криворіг, Тетяна Андріївна; Kryvorig, TatianaУ першому розділі розкривається розкривається роль та значення мікропідприємництва в економіці України, досліджуються тенденції та основні орієнтири розвитку, висвітлюються теоретичні засади організації і методики бухгалтерського обліку діяльності суб’єктів мікропідприємництва, розкривається порядок оподаткування їх діяльності відповідно до чинних нормативно-правових актів. В другому розділі розглядаються організаційні аспекти діяльності досліджуваного підприємства, дається оцінка досягнутим фінансовим показникам діяльності, висвітлюється практичні питання організації бухгалтерського обліку та оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва на матеріалах ТОВ «Проект Безпека». Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення бухгалтерського обліку суб’єктів мікропідприємництва та підходи щодо трансформації чинного механізму оподаткування діяльності суб’єктів мікропідприємництва з урахуванням зарубіжного досвіду. In the first chapter, the role and importance of micro-entrepreneurship in the economy of Ukraine is revealed, the trends and main directions of development are explored, the theoretical foundations of the organization and accounting methods of micro-business entities are highlighted, the procedure for taxation of their activities in accordance with current legal acts is revealed. In the second section, the organizational aspects of the activity of the researched enterprise are considered, the achieved financial indicators of activity are evaluated, practical issues of accounting organization and taxation of the activities of micro-entrepreneurial subjects are highlighted based on the materials of "Proekt Bezpeka". The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of micro-entrepreneurs and approaches to the transformation of the current mechanism of taxation of activities of micro-entrepreneurs taking into account foreign experience.Item Удосконалення системи інформаційного забезпечення бізнес-процесів підприємства торговельної сфери (на прикладі ТОВ «АВІДАЛЬ», м. Київ)(ЦНТУ, 2024-12) Руденко, Лідія Іванівна; Rudenko, LidiyaУ першому кваліфікаційної роботи було досліджено теоретико-методичні засади інформаційного забезпечення бізнес-процесів підприємства торговельної сфери. Зокрема уточнено сутність та види інформаційного забезпечення підприємства сучасних умовах господарювання. Також виокремлені і обгрунтовані ключові аспекти інформаційних потреб менеджерів сучасних підприємств та основні види інформаційного забезпечення підприємства. Визначені об’єктивні передумови інформаційного забезпечення підприємницької діяльності та особливості інформаційного забезпечення бізнес-процесів підприємств торговельної сфери. Досліджені основні недоліки у сучасних системах ІЗ торговельних підприємств. У другому розділі здійснена оцінка стану інформаційного забезпечення діяльності ТОВ «Авідаль». Проведена загальна характеристика ТОВ «Авідаль». Проведена оцінка фінансово-економічного стану ТОВ «Авідаль», яка показала, що компанія має ряд фінансових та операційних викликів, які впливають на її стабільність та потенціал для зростання. Загалом, аналіз показав, що хоча підприємство і виявляє здатність генерувати прибуток, його фінансова стійкість та ліквідність залишаються під загрозою через високу залежність від залучених ресурсів та неефективне управління капіталом. Також було здійснено аналіз внутрішньофірмового та зовнішнього інформаційного забезпечення бізнес-процесів ТОВ «Авідаль», зокрема визначено основні бізнес-процеси ТОВ «Авідаль», які можна розділити на кілька ключових категорій. Було проаналізовано основні елементи інформаційного забезпечення, які наразі присутні на ТОВ «Авідаль». Доведено, що значення внутрішньофірмового інформаційного забезпечення, для ТОВ «Авідаль» необхідно постійно оновлювати та вдосконалювати свої інформаційні системи, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку, підвищувати ефективність діяльності та забезпечувати надійний захист даних. Для отримання повної картини, важливо було звернути увагу на зовнішнє інформаційне забезпечення. Для цього була створена анкета, спрямована на оцінку таких ключових параметрів інформаційного забезпечення, як своєчасність, достовірність, повнота, рівень обробки та доступність інформації. Відтак, було визначено, що “достовірність”, “доступність” та “повнота” мають відносно високі показники, що вказує на задовільний рівень цих аспектів інформаційного забезпечення. “Рівень обробки” та “Своєчасність” мають значно нижчі показники. Ці проблеми можуть бути зумовлені військовими діями, які ускладнюють логістику, зв'язок та загалом оперативність інформаційних процесів. У третьому розділі роботи було сформовано комплексну програму удосконалення інформаційного забезпечення ТОВ «Авідаль». Зокрема було запропонована оптимізація внутрішньофірмового інформаційного забезпечення бізнес-процесів ТОВ «Авідаль». Для ефективного вибору джерел інформації в рамках вторинних досліджень маркетингових заходів в роботі рекомендовано використовувати спеціально розроблену інформаційну матрицю, яка демонструє потенціал використання різних видів інформації, як внутрішньої, так і зовнішньої, залежно від конкретних об'єктів дослідження. Також було запропоновано конкретні типи інформації, що є необхідними для проведення різноманітних маркетингових досліджень. Обгрунтовано, що ефективне функціонування підприємства значною мірою залежить від організації процесів збору, аналізу та розподілу маркетингової інформації. Ці процеси мають бути інтегровані в систему інформаційного забезпечення маркетингу (СІЗМ), яка є невід’ємною складовою загальної інформаційної системи управління компанією. Відтак було розроблено структуру запропонованої системи. Запрпоновано концептуальну схему формування сектору інформаційного забезпечення бізнес-процесів ТОВ «Авідаль». Також було розроблено потенційну програму інтеграції сучасних технологій в інформаційне забезпечення бізнес-процесів ТОВ «Авідаль» за основними напрямами інтеграції. Для оцінки приблизної вартості впровадження програмного забезпечення для ТОВ «Авідаль» було враховано основні категорії, вартість ліцензій, інтеграції та підтримки. Відтак, було пораховано орієнтовний підсумок розрахунків вартості впровадження програмного забезпечення по всіх бізнес-процесах компанії та по основним бізнес-процесам ТОВ «Авідаль». In the first part of the qualification work, the theoretical and methodological principles of information support for business processes in the enterprise of the trade sphere were explored. Specifically, the essence and types of information support for enterprises under modern business conditions were clarified. Also, key aspects of information needs of managers of modern enterprises and main types of enterprise information support were identified and substantiated. Objective prerequisites for information support of entrepreneurial activity and features of information support for business processes of enterprises in the trade sphere were determined. The main shortcomings in the current information systems (IS) of trade enterprises were studied. In the second section, the state of information support of LLC "Avidal" activities was evaluated. A general characterization of LLC "Avidal" was conducted. An assessment of the financial and economic state of LLC "Avidal" was carried out, which showed that the company has a number of financial and operational challenges affecting its stability and growth potential. Overall, the analysis showed that although the enterprise has the ability to generate profit, its financial stability and liquidity remain at risk due to high dependence on borrowed resources and inefficient capital management. An analysis of internal and external information support of business processes of LLC "Avidal" was also performed, specifically identifying the main business processes of LLC "Avidal", which can be divided into several key categories. The main elements of information support currently present at LLC "Avidal" were analyzed. It was proven that the importance of internal information support for LLC "Avidal" requires continuous updating and improvement of its information systems to remain competitive in the market, increase operational efficiency, and ensure reliable data protection. To get a full picture, it was important to pay attention to external information support. For this, a survey was created aimed at assessing such key parameters of information support as timeliness, reliability, completeness, processing level, and accessibility of information. Consequently, it was determined that "reliability," "accessibility," and "completeness" have relatively high indicators, indicating a satisfactory level of these aspects of information support. "Processing level" and "Timeliness" have significantly lower indicators. These problems may be caused by military actions complicating logistics, communication, and overall timeliness of information processes. In the third section of the work, a comprehensive program for improving the information support of LLC "Avidal" was developed. Specifically, optimization of internal information support of business processes of LLC "Avidal" was proposed. For effective selection of information sources within secondary marketing research, it was recommended to use a specially developed information matrix, demonstrating the potential use of various types of information, both internal and external, depending on specific research objects. Specific types of information necessary for conducting various marketing researches were also proposed. It was argued that the effective functioning of the enterprise largely depends on the organization of the processes of collection, analysis, and distribution of marketing information. These processes must be integrated into the Marketing Information Support System (MISS), which is an integral part of the general information management system of the company. Thereafter, the structure of the proposed system was developed. A conceptual scheme for forming the sector of information support for business processes of LLC "Avidal" was proposed. A potential program for integrating modern technologies into the information support of business processes of LLC "Avidal" was also developed for the main directions of integration. To estimate the approximate cost of implementing software for LLC "Avidal", main categories, cost of licenses, integration, and support were considered. Consequently, an approximate total of the cost estimates for implementing software across all business processes of the company and for the main business processes of LLC "Avidal" was calculated.Item Інформаційне забезпечення функціонування організації в умовах невизначеності(ЦНТУ, 2024-06-17) Панасенко, Анастасія Алладінівна; Panasenko, AnastasiiaМета дослідження полягає у розробці теоретичних та практичних методів інформаційного забезпечення, які допоможуть організаціям підвищити свою стійкість, адаптивність та ефективність в умовах невизначеності. Завданнями роботи є розглянути сутність та види інформації, що використовується на підприємстві; вивчити інформаційні ресурси та виявити їх роль в управлінні підприємством; проаналізувати вплив невизначеності на інформаційне забезпечення підприємства; провести характеристику господарської діяльності ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; проаналізувати основні фінансово-економічні показники ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; оцінити стан та виявити проблеми інформаційного забезпечення ТОВ "МЕГАБУД-ЮА" в умовах невизначеності; розробити пропозиції щодо удосконалення інформаційного забезпечення функціонування ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; визначити напрямки оцінки ефективності використання інформації в ТОВ "МЕГАБУД-ЮА". The purpose of the study is to develop theoretical and practical methods of information support that will help organizations increase their resilience, adaptability and efficiency in the face of uncertainty. The objectives of the work are: to consider the nature and types of information used in the enterprise; to study information resources and identify their role in enterprise management; to analyze the impact of uncertainty on the information support of the enterprise; to characterize the economic activity of LLC MEGABUD-UA; to analyze the main financial and economic indicators of LLC MEGABUD-UA; to assess the status and identify problems of information support of LLC MEGABUD-UA in conditions of uncertainty; to develop proposals for improving the information support of the enterprise.Item Удосконалення системи оперативного управління сільськогосподарським підприємством на основі використання елементів диджиталізації (на прикладі приватного підприємства агрофірма «Могутнє» с. Глібівка Вишгородського району Київської області)(ЦНТУ, 2023-12-25) Богаченко, Сергій Володимирович; Bogachenko, SerhiyУ першому розділі роботи досліджено теоретичні основи оперативного управління сільськогосподарських підприємств. Проаналізовано сутність та завдання оперативного управління. Визначено специфіку оперативного управління в сільському господарстві. Розглянуто інформаційне забезпечення оперативного управління на агропідприємствах. Проаналізовано стратегії інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. У другому розділі роботи здійснено аналіз використання виробничих ресурсів підприємства. Надано загальну організаційно-економічну характеристику приватного підприємства «Могутнє». Здійснено аналіз фінансово-економічних результатів діяльності та проведений дискримінантний аналіз ймовірності банкрутства підприємства. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення системи оперативного управління підприємства. Запропоновані напрямки диджиталізації в агросекторі. Обґрунтовано і запропоновано ІТ для диджиталізації процесів оперативного управління та проведено розрахунок економічної ефективності її впровадження. In the first section of the work, the theoretical foundations of operational management of agricultural enterprises are investigated. The essence and tasks of operational management are analyzed. The specifics of operational management in agriculture are defined. The information provision of operational management at agricultural enterprises is considered. Strategies of innovative development of agricultural enterprises are analyzed. In the second section of the work, an analysis of the use of the enterprise's production resources was carried out. The general organizational and economic characteristics of the private enterprise "Mogutne" are given. An analysis of the financial and economic results of the activity was carried out and a discriminant analysis of the probability of bankruptcy of the enterprise was carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for improving the operational management system of the enterprise have been developed. Proposed directions of digitization in the agricultural sector. IT for the digitization of operational management processes was substantiated and proposed, and the economic efficiency of its implementation was calculated.Item Розробка заходів щодо оптимізації бізнес-процесу діяльності закладів охорони здоров’я (на прикладі КНП «КОЛ КОР» м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2023-12-25) Денисенко, Гліб Борисович; Denysenko, HlibУ першому розділі роботи досліджено теоретичні аспекти бізнес-процесів діяльності закладів охорони здоров’я. Проаналізовано сутність поняття «бізнес-процес». Визначено специфіку бізнес-процесів в медичній галузі. Проведено аналіз медичних інформаційних систем. У другому розділі роботи здійснено аналіз показників фінансового стану КНП «КОЛ КОР». Надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснено SWOT-аналіз та аналіз рентабельності та витрат підприємства. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо оптимізації бізнес-процесів діяльності підприємства. Запропоновані напрями оптимізації бізнес-процесів в медзакладах. Запропоновані проєкт впровадження лабораторної інформаційної системи та технічне завдання до проєкту впровадження. Проведено розрахунок капіталовкладень та економічного ефекту від впровадження лабораторної інформаційної системи. In the first chapter of the work, the theoretical aspects of the business processes of health care institutions are investigated. The essence of the concept of "business process" is analyzed. The specificity of business processes in the medical field is determined. An analysis of medical information systems was carried out. In the second section of the work, an analysis of the indicators of the financial condition of the "KOL KOR" KNP was carried out. The general organizational and economic characteristics of the enterprise are given. A SWOT analysis and an analysis of the company's profitability and costs were carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for optimizing the business processes of the enterprise are developed. Proposed directions for optimization of business processes in medical institutions. The proposed implementation project of the laboratory information system and the technical task for the implementation project. The calculation of capital investments and the economic effect of the implementation of the laboratory information system was carried out.Item Формування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу.(ЦНТУ, 2022-12) Личман, Ірина Вікторівна; Lychman, IrynaУ першому розділі розкривається економічна сутність поняття «заробітна плата», визначається її законодавче, нормативно-правове та договірне регулювання, висвітлюються теоретичні засади організації і методики обліку заробітної плати в сфері аграрного бізнесу, розкривається порядок оподаткування заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу в Україні. В другому розділі розглядаються практичні аспекти формування та функціонування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу на матеріалах ТОВ «Полтавське», надається характеристика організаційних особливостей діяльності товариства та здійснюється оцінка досягнутих показників економічного розвитку. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення системи інформаційного забезпечення обліку заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу та підходи щодо удосконалення оподаткування доходів, отриманих у вигляді заробітної плати з урахуванням світового досвіду. In the first chapter, the economic essence of the concept of "wages" is revealed, its legislative, regulatory and contractual regulation is determined, the theoretical foundations of the organization and methods of accounting for wages in the field of agrarian business are highlighted, the procedure for taxing the wages of employees of enterprises in the field of agrarian business in Ukraine is revealed. In the second section, the practical aspects of the formation and functioning of the system of information support for accounting and taxation of wages in the field of agrarian business are considered based on the materials of LLC "Poltavske", a description of the organizational features of the company's activity is provided, and the achieved indicators of economic development are evaluated. The third section contains recommendations aimed at improving the system of information support for accounting of wages of employees of enterprises in the field of agrarian business and approaches to improving the taxation of income received in the form of wages, taking into account world experience.