Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9042
Ідентифікатор медіа: R30-03350 (рішення Національної ради України від 25.04.2024 р. № 1418).
ISSN 2664-262X (p)
DOI: 10.32515/2664-262X
Browse
2 results
Search Results
Item Обґрунтування оптимальної схеми перевезення насипних вантажів при взаємодії різних видів транспорту(ЦНТУ, 2023) Бабій, М. В.; Дзюра, В. О.; Бабій, A. В.; Рожко, Н. Я.; Валяшек, В. Б.; Babii, М.; Dzyura, V.; Babii, A.; Rozhko, N.; Valiashek, V.В роботі побудованою математичну модель транспортної задачі, на основі якої було сформовано транспортну матрицю для перевезення насипного вантажу зі складів на елеватори. Наведено методику, яка дозволяє досліднику правильно накласти обмеження та записати вираз цільової функції з метою віднаходження оптимального рішення. Суть задачі полягає у визначенні оптимального маршруту перевезення зернового матеріалу зі складів до елеваторів при найменшій вартості транспортного процесу. Склади мають обмежену продуктивність навантажувальних засобів при їх взаємодії з вантажними автомобілями та врахована можливістю приймати визначені обсяги вантажів елеваторами, які обмежені пропускною здатністю сушарок. Задачу лінійного програмування розв’язано при використанні програми Microsoft Excel, де отримані розв’язки для найкращого та найгіршого варіантів перевезення при врахуванні накладених обмежень. In agricultural production technologies, a significant share in the cost of the final product belongs to transport processes. Such operations include the transportation of bulk material, for example grain seeds from warehouses to dryers on elevators with their subsequent storage. Since the volume of traffic is large, the task of developing optimal routes is very relevant. The efficiency of its solution depends on the savings of the manufacturer.Item Дослідження безпеки дорожнього руху на автошляхах(ЦНТУ, 2022) Ляшук, О. Л.; Цьонь, О. П.; Дзюра, В. О.; Бабій, М. В.; Кристопчук, М. Є.; Лисенко, С. В.; Бодоряк, Ю. Д.; Lyashuk, О.; Tson, O.; Dzyura, V.; Babii, М.; Krystopchuk, M.; Lysenko, S.; Bodoriak, Yu.Проаналізовано показники безпеки дорожнього руху на автошляхах України, на прикладі Тернопільської області. Встановлено, що на даний час у світі дорожньо-транспортні пригоди являються однією із основних причин смертності та інвалідності людей, та створюють щорічні втрати ВВП у розмірі від 1 до 3%. Досліджено, що за січень – липень 2021 року на вулично-дорожній мережі Тернопільської області зареєстровано 1509 дорожньо-транспортних пригод, що на 19% більше ніж за аналогічний період минулого року (2020 рік – 1271 ДТП). Запропоновано організаційні заходи для підвищення безпеки руху на вулично-дорожній мережі. The indicators of road safety on the roads of Ukraine, on the example of Ternopil region are analyzed. It is established that currently in the world road accidents are one of the main causes of death and disability, and create annual GDP losses of 1 to 3%. It is investigated that for January - July 2021 on the street and road network of Ternopil region 1509 road accidents were registered, which is 19% more than for the same period last year (2020 - 1271 accidents). Organizational measures to improve traffic safety on the road network are proposed. Measures to improve traffic safety on the city's road network are divided into three main areas. The first direction was to organize traffic directly on the road network, the second - in the development of public transport and giving priority to travel. From the point of view of traffic safety, the construction of plans for coordination of traffic light facilities taking into account the movement of public transport can be an acceptable method. The third direction is the direct informational impact on drivers of vehicles.