Удосконалення маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Authors

Українцев, В. А.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Description

Keywords

маркетингова діяльність, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, відділ маркетингу, конкурентні переваги, портрет клієнта, маркетинговий потенціал підприємства

Citation

Українцев, В. А. Удосконалення маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. А. Українцев // Актуальні проблеми економіки та підприємництва в умовах викликів і загроз : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 16 трав. 2024 р. – Кропивницький : ЦНТУ, 2024. – С. 126–128.