Раціональне управління динамікою повороту задньопривідного автомобіля з мотор-колесами
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Подригало, М. А.
Полянський, О. С.
Дубінін, Є. О.
Краснокутський, М. В.
Литвин, В. А.
Podryhalo, М.
Polyanskyi, O.
Dubinin, Ye.
Krasnokutskyi, M.
Lytvyn, V.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ЦНТУ
Анотація
У дослідженні розглянуто питання підвищення керованості колісних машин, запропоновано підвищити керованість задньопривідного автомобіля з мотор-колесами при повороті за рахунок усунення нелінійності типу «зони нечутливості». Запропоновано використовувати калібровану систему, що має два ступені свободи, з можливістю використання спільно кінематичного та динамічного способу повороту. В результаті отримано рівняння, що дозволяє організувати управління поворотом задньопривідного автомобіля з мотор-колесами за умови відсутності нелінійності типу «зона нечутливості». The study considers the issue of increasing the controllability of wheeled vehicles, proposes to increase the controllability of a rear-wheel drive vehicle with motor wheels when turning by eliminating the nonlinearity of the “zone of insensitivity” type. Proposed to use the calibrated system with two degrees of freedom, with the possibility of using both kinematic and dynamic turning methods. As a result, an equation is obtained that allows organizing the control of turning a rear-wheel drive vehicle with motor wheels in the absence of a nonlinearity of the “zone of insensitivity” type.
Опис
Ключові слова
колісна машина, керованість, зона нечутливості, управління поворотом, wheeled vehicle, controllability, zone of insensitivity, steering control
Бібліографічний опис
Раціональне управління динамікою повороту задньопривідного автомобіля з мотор-колесами / М. А. Подригало, О. С. Полянський, Є. О. Дубінін [та ін.] // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки : зб. наук. пр. - Кропивницький : ЦНТУ, 2025. - Вип. 11(42). - Ч. 2. - С. 328-334.