Формування суспільства споживачів: світовий досвід
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Лилик, І. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Гостра конкуренція та інтенсивне застосування маркетингових технологій підприємствами змінило роль споживача, привело до змін в соціальному та економічному житті. Суспільство споживачів в цьому процесі відіграє одну з ключових ролей. Споживач з одного боку голосує своїм гаманцем за товар, надаючи гроші для розвитку бізнесу, з іншого боку потребує захисту суспільства для того, щоб мати можливість робити свідомий вибір, впливати на якість товарів та їхню ціну. Споживач вступає у відповідні відносини з іншими ключовими гравцями на ринку, що потребує формування такого ринкового механізму, який би підтримував баланс інтересів всіх сторін та надавав змогу споживачеві виступати рівноправним партнером у діалозі з бізнесом. В цій статті розглядається досвід суспільства
споживачів розвинутих ринкових країн, його досягнення та поразки. Keen competition and intensive use of marketing technologies by enterprises changed the role of user,
caused changes in the social and economic life. Society of users in this process plays one of key roles. An user from one side votes by the purse for a commodity, selecting a money for development of business, and from other side requires defence of society in order to be in a position to do the realized choice, to affect quality cost of commodities. An user enters into the proper relationships with other key players at the market, that requires forming of such market mechanism which would support balance of interests of all sides and enable to the user to come forward an equal partner in rights in a dialog with business. In this article the experience of society of users of the developed market countries, their achievement and defeat is considered.
Description
Keywords
маркетинг, підприємницька діяльність, суспільство споживачів
Citation
Лилик, І. В. Формування суспільства споживачів: світовий досвід / І. В. Лилик // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 14. - С.159-165.