Перший (бакалаврський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Перший (бакалаврський) рівень by Author "Chuiko, Illia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві(ЦНТУ, 2024-06-17) Чуйко, Ілля Сергійович; Chuiko, IlliaМета дослідження полягає у розробка та обґрунтування теоретичних і методологічних підходів до стратегічного управління маркетингом, а також створення практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності на ГТОВ «ЕСТРІ». Завданнями роботи є розглянути основні поняття та підходи стратегічного управління маркетингом; зробити детальний огляд галузі оптової торгівлі автозапчастинами та визначення її особливостей; дослідити механізм оцінки стратегічного управління маркетингової діяльності; проаналізувати фінансово-господарську та маркетингову діяльність підприємства оптової торгівлі автозапчастинами; виявити напрями вдосконалення стратегічного маркетингу підприємства оптової торгівлі автозапчастинами. The purpose of the study is to develop and substantiate theoretical and methodological approaches to strategic marketing management, as well as to create practical recommendations for improving the efficiency of marketing activities at LLC «ESTRI». The objectives of the work are to examine the main concepts and approaches to strategic marketing management; provide a detailed review of the wholesale automotive parts industry and identify its characteristics; investigate the mechanism for evaluating strategic marketing management; analyze the financial, economic, and marketing activities of a wholesale automotive parts enterprise; and identify directions for improving the strategic marketing of the wholesale automotive parts enterprise.