Перший (бакалаврський) рівень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 90
  • Item
    Формування системи контролінгу на підприємстві
    (ЦНТУ, 2024-06-21) Руденко, Олександр Євгенович; Rudenko, Oleksandr
    Мета кваліфікаційної роботи – збір, узагальнення та переосмислення теоретичного кола питань та розробка практичних пропозицій з формування раціональної системи контролінгу на автотранспорті. Автором вирішені такі завдання: - досліджено теорію функціонування контролінгу в системі господарської діяльності підприємства; - висвітлено сутність та етапи розвитку концепцій контролінгу; - здійснено аналіз розвитку контролінгу на підприємстві «ДАК-ТРАНС»; - зформульовано пропозиції стосовно удосконалення формування контролінгу у ТОВ «ДАК-ТРАНС»; - обґрунтовано запровадження інноваційних методів контролінгу в практику. Об’єкт дослідження – контролінг в менеджменті автотранспортного підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні питання формування раціональної системи контролінгу на підприємстві автотранспорту в умовах кризи. The purpose of the qualification work is to collect, summarize and rethink the theoretical range of issues and develop practical proposals for the formation of a rational controlling system for motor vehicles. The author has solved the following tasks: - the theory of controlling functioning in the system of economic activity of the enterprise is studied; - the essence and stages of development of controlling concepts are highlighted; - the analysis of controlling development at DAK-TRANS LLC is carried out; - proposals for improving the formation of controlling at DAK-TRANS LLC are formulated; - the introduction of innovative controlling methods into practice is substantiated. The object of research is controlling in the management of a motor transport enterprise. The subject of the study is theoretical and practical issues of forming a rational controlling system at a motor transport enterprise in a crisis.
  • Item
    Напрями підвищення ефективності діяльності харчового підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-21) Руснак, Марина Григорівна; Rusnak, Maryna
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення рівня ефективності діяльності харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: дослідження сутності та видів ефективності діяльності підприємства; визначення чинників впливу на ефективність діяльності підприємства; вивчення методик оцінки ефективності діяльності суб’єктів господарювання; аналіз фінансово-економічного стану філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; оцінка ефективності діяльності Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів; надання пропозицій щодо стратегічних та оперативних напрямів підвищення ефективності діяльності харчового підприємства; обґрунтування стратегічних та оперативних заходів підвищення ефективності діяльності. Об’єктом дослідження є напрями підвищення ефективності діяльності харчового підприємства. The purpose of the qualification work is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations aimed at increasing the level of efficiency of the food company. The author solved the following tasks: research of the essence and types of efficiency of the company’s activity; determination of factors affecting the efficiency of the company; study of methods for assessing the effectiveness of business entities; analysis of the financial and economic status of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; assessment of the effectiveness of the activity of the Novoukrainskyi factory of bread products; provision of proposals regarding strategic and operational directions for increasing the efficiency of the food company; substantiation of strategic and operational measures to increase the efficiency of company’s activities.
  • Item
    Удосконалення механізму управління сільськогосподарським підприємством в кризових умовах
    (ЦНТУ, 2024-06-17) Слободнюк, Антон Юрійович; Slobodniuk, Anton
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначенні загальних особливостей організації механізму антикризового менеджменту аграрних підприємств обґрунтуванні пропозицій щодо його удосконалення в сучасних умовах. В роботі було окреслено наступні завдання: дослідити теоретичні засади функціонування антикризового менеджменту сільськогосподарських підприємств, визначити особливості функціонування антикризового механізму в аграрній сфері; проаналізувати господарську діяльність СФГ «Володар» та стан антикризового управління на підприємстві; визначити методичні засади використання превентивного антикризового менеджменту для СФГ «Володар» та окреслити модель його впровадження в діяльність підприємства. Об'єктом дослідження є процес антикризового управління на сільськогосподарському підприємстві СФГ "Володар". Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти впровадження механізму антикризового менеджменту в діяльності СФГ «Володар». The purpose of the qualification work is to determine the general features of the organisation of the mechanism of anti-crisis management of agricultural enterprises and to substantiate proposals for its improvement in modern conditions. The work outlines the following tasks: to study the theoretical foundations of the functioning of crisis management of agricultural enterprises, to determine the features of the functioning of the crisis mechanism in the agricultural sector; to analyse the economic activities of the agricultural enterprise «Volodar» and the state of crisis management at the enterprise; to determine the methodological principles of using preventive crisis management for the agricultural enterprise «Volodar» and to outline a model for its implementation in the enterprise. The object of the study is the process of crisis management at the agricultural enterprise «Volodar». The subject of the study is the theoretical, methodological and practical aspects of implementing the mechanism of crisis management in the activities of the agricultural enterprise «Volodar».
  • Item
    Удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-21) Соловей, Кірілл Олександрович; Solovei, Kirill
    Мета дипломної магістерської роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробці практичних рекомендацій з удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність, роль та завдання стратегічного управління діяльністю підприємства; дослідити процес стратегічного управління діяльністю підприємства; вивчити інструменти стратегічного управління діяльністю підприємства; проаналізувати технікоекономічні показники діяльності підприємства; оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; надати рекомендації щодо розробки антикризової стратегії харчового підприємства «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; запропонувати напрями впровадження маркетингової стратегії у філії «ДПЗКУ» «Новоукраїнський КХП». Об’єкт дослідження – процес стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади стратегічного управління діяльністю підприємства. The purpose of the master's thesis is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the strategic management of food company’s activities. The author solved the following tasks: to determine the essence, role and tasks of strategic management of company’s activities; to investigate the process of strategic management of the company's activities; to study the tools of strategic management of the company’s activities; to analyze the technical and economic indicators of the company; to assess the external and internal environment of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; to provide recommendations on the development of an anti-crisis strategy of the food enterprise "Novoukrainskyi factory of bread products"; to propose directions for the implementation of the marketing strategy in the branch of "SFGCU" "Novoukrainskyi FBP". The object of the study is the process of strategic management of the activities of a food company. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of strategic management of the company's activities.
  • Item
    Обґрунтування основних напрямів адаптації підприємства в умовах невизначеності
    (ЦНТУ, 2024-06-25) Стрілець, Анна Сергіївна; Strilets, Anna
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначенні рівня адаптації підприємства та формулюванні пріоритетних напрямів її підвищення в умовах невизначеності здійснення господарської діяльності. Автором вирішено наступні завдання: розглянути концептуальний зміст та взаємозв’язок понять «адаптація» та «невизначеність»; визначити сутність системи та механізму адаптації підприємств до умов невизначеності у стратегічному і тактичному вимірах; навести методичні аспекти оцінки рівня адаптивного потенціалу підприємств в умовах невизначеності; узагальнити загальну характеристику тенденцій функціонування компанії; визначити основні індикатори фінансово-економічного стану компанії у динаміці; провести комплексну оцінку рівня адаптивного потенціалу компанії; обґрунтувати стратегічні пріоритети поліпшення адаптивного механізму підприємства в умовах невизначеності; розробити шляхи розвитку цифрових інструментів адаптації компанії. Об’єктом дослідження є процес управління адаптацією діяльності компанії. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти підвищення адаптації компанії в умовах невизначеності. The purpose of the qualification work is to determine the level of adaptation of the enterprise and to formulate the priority directions for its improvement in the conditions of uncertainty of economic activity. The author solved the following tasks: to consider the conceptual content and relationship of the concepts "adaptation" and "uncertainty"; to determine the essence of the system and mechanism of adaptation of enterprises to conditions of uncertainty in strategic and tactical dimensions; to cite methodological aspects of assessing the level of adaptive potential of enterprises in conditions of uncertainty; to summarize the general characteristics of the company's functioning trends; to determine the main indicators of the financial and economic state of the company in dynamics; to conduct a comprehensive assessment of the level of the company's adaptive potential; to justify the strategic priorities of improving the adaptive mechanism of the enterprise in conditions of uncertainty; to develop the company's digital adaptation tools. The object of the study is the process of managing the adaptation of the company's activities. The subject of the research is the theoretical, methodological and applied aspects of improving the company's adaptation in conditions of uncertainty.
  • Item
    Формування ефективної інфраструктури сільськогосподарського підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-20) Сурік, Віолетта Віталіївна; Surik, Violetta
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо створення і вдосконалення інфраструктури сільськогосподарських підприємств для підвищення їх ефективності та конкурентоспроможності. У роботі здобувачем вирішено наступні завдання: аналіз існуючих теоретичних підходів до поняття інфраструктури сільськогосподарських підприємств; вивчення сучасного стану інфраструктури в аграрному секторі; визначення основних проблем та перешкод у розвитку інфраструктури сільськогосподарських підприємств; дослідження впливу інноваційних технологій на ефективність інфраструктури; розробка рекомендацій щодо вдосконалення інфраструктури сільськогосподарських підприємств з урахуванням міжнародного досвіду та національних особливостей; обґрунтування економічної ефективності запропонованих заходів.. Об’єктом дослідження є фермерське господарство «ВАЛ» та його інфраструктурні компоненти, включаючи матеріально-технічну базу, логістичні системи, інформаційнокомунікаційні технології, а також організаційні та управлінські аспекти, які забезпечують ефективну діяльність підприємства. Предметом дослідження є процеси та механізми створення і вдосконалення інфраструктури сільськогосподарського підприємства, зокрема фермерського господарства «ВАЛ». The purpose of the qualification work is to develop theoretical and practical recommendations for the creation and improvement of the infrastructure of agricultural enterprises to increase their efficiency and competitiveness. In the work, the acquirer solved the following tasks: analysis of existing theoretical approaches to the concept of the infrastructure of agricultural enterprises; study of the current state of infrastructure in the agricultural sector; identification of the main problems and obstacles in the development of the infrastructure of agricultural enterprises; research on the impact of innovative technologies on infrastructure efficiency; development of recommendations for improving the infrastructure of agricultural enterprises, taking into account international experience and national characteristics; substantiation of the economic efficiency of the proposed measures. The object of the study is the VAL farm and its infrastructural components, including the material and technical base, logistics systems, information and communication technologies, as well as organizational and management aspects that ensure the effective operation of the enterprise. The subject of the study is the processes and mechanisms of creating and improving the infrastructure of an agricultural enterprise, in particular, the "VAL" farm.
  • Item
    Удосконалення менеджмент збутової діяльності виробничого підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-20) Українець, Олексій Володимирович; Ukrainets, Oleksii
    Метою роботи є узагальнення теоретичних аспектів збутової діяльності промислового підприємства та систематизація різних підходів до визначення поняття «збутова політика» та обґрунтування необхідності подальших досліджень у цій галузі. У роботі здобувачем вирішено наступні завдання: дослідити теоретичні основи сутності збутової діяльності підприємства; розглянути фактори впливу на збутову політику в сучасних умовах існування; провести аналіз та оцінку збутової діяльності ТОВ «ПРОФІ СТАН»; дослідити основні проблеми та перспективи розвитку збутової діяльності досліджуваного підприємства; надати дієві рекомендації щодо створення відділу маркетингу як шлях до покращення збутової політики підприємства. The aim of this thesis is to summarize the theoretical aspects of the sales activities of an industrial enterprise, to systematize various approaches to defining the concept of "sales policy," and to justify the need for further research in this field. In the work, the applicant solved the following tasks: to investigate the theoretical foundations of the essence of an enterprise’s sales activities; to examine the factors influencing sales policy under modern conditions; to analyze and evaluate the sales activities of LLC “PROFI STAN”; to study the main problems and development prospects of the sales activities of the investigated enterprise; to provide effective recommendations for creating a marketing department as a means to improve the enterprise’s sales policy.
  • Item
    Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
    (ЦНТУ, 2024-06-17) Чуйко, Ілля Сергійович; Chuiko, Illia
    Мета дослідження полягає у розробка та обґрунтування теоретичних і методологічних підходів до стратегічного управління маркетингом, а також створення практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності на ГТОВ «ЕСТРІ». Завданнями роботи є розглянути основні поняття та підходи стратегічного управління маркетингом; зробити детальний огляд галузі оптової торгівлі автозапчастинами та визначення її особливостей; дослідити механізм оцінки стратегічного управління маркетингової діяльності; проаналізувати фінансово-господарську та маркетингову діяльність підприємства оптової торгівлі автозапчастинами; виявити напрями вдосконалення стратегічного маркетингу підприємства оптової торгівлі автозапчастинами. The purpose of the study is to develop and substantiate theoretical and methodological approaches to strategic marketing management, as well as to create practical recommendations for improving the efficiency of marketing activities at LLC «ESTRI». The objectives of the work are to examine the main concepts and approaches to strategic marketing management; provide a detailed review of the wholesale automotive parts industry and identify its characteristics; investigate the mechanism for evaluating strategic marketing management; analyze the financial, economic, and marketing activities of a wholesale automotive parts enterprise; and identify directions for improving the strategic marketing of the wholesale automotive parts enterprise.
  • Item
    Управління економічним розвитком установи в умовах турбулентного середовища
    (ЦНТУ, 2024-06-25) Шадурський, Костянтин Олександрович; Shadurskyi, Kostiantyn
    Метою дослідження є розробка ефективних підходів та стратегій управління економічним розвитком установ в умовах турбулентного середовища, що включає аналіз існуючих методів, виявлення основних факторів впливу та розробку рекомендацій для підвищення стійкості та адаптивності організацій до швидких змін. Завданнями роботи є: розглянути теоретичні аспекти управління економічним розвитком вітчизняних установ; вивчити підходи та критерії оцінювання рівня економічного розвитку установи; визначити специфічні риси управління економічним розвитком установи в контексті турбулентних змін; зробити комплексну оцінку стану економічного розвитку установи; виявити напрями активізації економічного розвитку установи в умовах турбулентного середовища. The aim of the study is to develop effective approaches and strategies for managing the economic development of institutions in a turbulent environment, including analysis of existing methods, identification of the main factors of influence and development of recommendations to increase the sustainability and adaptability of organizations to rapid change. The objectives of the study are: to consider the theoretical aspects of managing the economic development of domestic institutions; to study the approaches and criteria for assessing the level of economic development of an institution; to identify specific features of managing the economic development of an institution in the context of turbulent changes; to make a comprehensive assessment of the state of economic development of an institution; to identify areas for enhancing the economic development of an institution in a turbulent environment.
  • Item
    Цінова політика виробничої діяльності промислових підприємств України: проблеми та перспективи
    (ЦНТУ, 2024-06-17) Шкіндер, Юлія Олегівна; Shkinder, Yuliia
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у необхідності з’ясувати теоретичні аспектів цінової політики виробничої діяльності промислових підприємств країни та систематизація різних підходів до визначення поняття «цінова політика» та обґрунтування необхідності подальших досліджень у цій галузі. У роботі здобувачем вирішено наступні завдання: дослідити теоретичні основи сутності цінової політики підприємства; розглянути законодавчу базу яка стосується формування та регулювання ціни на промислову продукцію; провести аналіз та сучасний стан цінової політики промисловості країни; дослідити вплив ШІ на формування цінової політики промислових підприємств; надати дієві рекомендації щодо покращення ціноутворення на підприємствах промислового сектору економіки. The aim of this thesis is to explore the theoretical aspects of pricing policy in the production activities of industrial enterprises in Ukraine, to systematize various approaches to defining the concept of "pricing policy," and to justify the need for further research in this field. In the work, the applicant solved the following tasks: to investigate the theoretical foundations of the essence of the enterprise's pricing policy; to review the legislative framework related to the formation and regulation of prices for industrial products; to analyze the current state of the pricing policy in the country's industry; to study the impact of AI on the formation of the pricing policy of industrial enterprises; to provide effective recommendations for improving pricing practices in industrial sector enterprises.
  • Item
    Антикризове управління підприємством в умовах невизначеності
    (ЦНТУ, 2024-06-19) Коверга, Яна Володимирівна; Koverha, Yana
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні ключових аспектів антикризового управління в умовах невизначеності та обґрунтуванні стратегій і заходів, які допоможуть підприємству ефективно впоратися з непередбачуваними ситуаціями та забезпечити стійке функціонування у змінному середовищі. Автором вирішено наступні завдання: розглянути основи антикризового управління, визначивши його сутність, механізм та напрями розвитку; навести концепцію та складові стратегічного планування антикризової економічної поведінки підприємства; порівняти методичні підходи до оцінки системи управління в умовах кризи; дослідити основні показники діяльності компанії; провести аналіз фінансового стану компанії; здійснити оцінку особливостей антикризового управління та діагностику ймовірності банкрутства компанії; обґрунтувати шляхи покращення антикризового управління в умовах невизначеності. The purpose of the qualification work is to study the key aspects of anti-crisis management in conditions of uncertainty and justify strategies and measures that will help the enterprise to effectively cope with unpredictable situations and ensure sustainable functioning in a changing environment. The author has solved the following tasks: to consider the basics of anti-crisis management, determining its essence, mechanism and directions of development; to state the concept and components of strategic planning of anti-crisis economic behavior of the enterprise; to compare methodical approaches to the assessment of the management system in crisis conditions; to investigate the main indicators of the company's activity; to conduct an analysis of the company's financial condition; evaluate the specifics of anti-crisis management and diagnose the probability of the company's bankruptcy; to justify ways to improve anti-crisis management in conditions of uncertainty.
  • Item
    Управління розвитком соціальної відповідальності підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-20) Кураксін, Павло Євгенійович; Kuraksin, Pavlo
    Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне опрацювання матеріалів, що стосуються соціальної відповідальності сучасних підприємств та розробка практично-доцільних рекомендацій з формування моделі соціальної відповідальності на підприємстві автотранспорту. Автором вирішені такі завдання: здійснено теоретичний огляд підґрунтя соціальної відповідальності в менеджменті підприємства; досліджено організаційні та методичні аспекти оцінювання ефектів від соціальної відповідальності; проведено економіко-фінансовий аналіз розвитку підприємства в контексті соціальної відповідальності на матеріалах «ДАК-ТРАНС»; обґрунтовано та окреслено базові орієнтири стратегії соціальної відповідальності підприємства автотранспорту «ДАК-ТРАНС»; для практичної реалізації запропонована чотирьохрівнева моделі Д. Кіркпатрика для оцінюванні цифрових навичок персоналу в межах контролю виконання бюджету соціальної відповідальності. The purpose of the qualification work is the theoretical study of materials related to the social responsibility of modern enterprises and the development of practical recommendations for the formation of a model of social responsibility at a motor transport enterprise. The author solved the following tasks: a theoretical review of the basis of social responsibility in enterprise management; organizational and methodological aspects of assessing the effects of social responsibility; economic and financial analysis of enterprise development in the context of social responsibility based on the materials of DAK-TRANS; substantiation and outlining of the basic guidelines of the social responsibility strategy of the motor transport enterprise DAK-TRANS; for practical implementation of the four-level model of D. Kirk.
  • Item
    Інноваційний менеджмент як фактор підвищення стійкості підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-21) Лісовський, Роман Ярославович; Lisovskyi, Roman
    Метою дослідження є вивчення впливу інноваційного менеджменту на підвищення стійкості підприємства, визначенні ключових інноваційних стратегій та інструментів, що сприяють адаптації та ефективному функціонуванню підприємств у динамічному ринковому середовищі. Завданнями роботи є: розглянути економічний зміст та види інновацій, а також з’ясувати їх роль у підвищенні стійкості підприємства; визначити особливості інноваційного менеджменту в контексті стійкого розвитку підприємства; вивчити механізми та інструменти інноваційного менеджменту на підприємстві у сучасних умовах; зробити аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства та з’ясувати особливості інноваційного менеджменту на підприємстві сфери обслуговування; окреслити напрями вдосконалення інноваційного менеджменту, як фактору стійкого розвитку, на підприємстві сфери обслуговування. Предметом дослідження є вплив інноваційного менеджменту на стійкість підприємства. The purpose of the study is to study the impact of innovation management on increasing the sustainability of an enterprise, to identify key innovation strategies and tools that facilitate the adaptation and effective functioning of enterprises in a dynamic market environment. The objectives of the work are: to consider the economic content and types of innovations, as well as to clarify their role in increasing the sustainability of the enterprise; to determine the features of innovation management in the context of sustainable development of the enterprise; to study the mechanisms and tools of innovation management at the enterprise in modern conditions; to analyze the financial and economic activities of the enterprise and to find out the features of innovation management at the enterprise in the service sector; to outline the directions of improvement of innovation management as a factor of sustainable development of the enterprise.
  • Item
    Удосконалення інформаційних технологій сучасних банківських установ
    (ЦНТУ, 2024-06-25) Мехеда, Анастасія Сергіївна; Mekheda, Anastasiia
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні та покращенні інформаційних технологій у сучасних банківських структурах шляхом впровадження інноваційних ІТ-рішень. Об’єктом дослідження є процес удосконалення інформаційних технологій в сучасних банківських установах. Предметом - теоретико-методичні та прикладні аспекти поліпшення удосконалення інформаційних технологій. За результатами дослідження розроблені пропозиції щодо вдосконалення інформаційних технологій банківських установ. Отримані результати можуть бути рекомендовані до використання в діяльності АТ КБ «ПриватБанк». The aim of the qualification work is to research and improve information technologies in contemporary banking structures through the implementation of innovative IT solutions. The object of the research is the process of improving information technologies in modern banking institutions. The subject includes theoretical, methodological, and applied aspects of enhancing information technologies. Based on the research findings, proposals have been developed for improving the information technologies of banking institutions. The obtained results can be recommended for use in the operations of PJSC PrivatBank.
  • Item
    Управління рентабельністю діяльності на підприємстві
    (ЦНТУ, 2024-06-19) Нечипоренко, Софія Сергіївна; Nechyporenko, Sofiia
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначенні особливостей управління рентабельністю діяльності господарюючого суб’єкта та обґрунтуванні пріоритетних напрямів підвищення рівня рентабельності у сучасних умовах. Автором вирішено наступні завдання: розглянути сутність та роль рентабельності підприємства у сучасних умовах; визначити особливості управління рентабельністю діяльності на підприємстві; систематизувати методичні підходи до оцінювання показників рентабельності на підприємстві; провести оцінку загальних тенденцій функціонування підприємства; здійснити аналіз динаміки показників фінансово-економічного стану підприємства; визначити стан та тенденції зміни показників рентабельності діяльності підприємства; обґрунтувати пріоритетні напрями покращення підходів до управління рентабельністю діяльності підприємства; навести заходи щодо управління прибутком в контексті підвищення рентабельності підприємства; розробити шляхи поліпшення інформаційно-аналітичного забезпечення управління рентабельністю в умовах цифровізації. The purpose of the qualification work is to determine the peculiarities of managing the profitability of the economic entity and justify the priority directions for increasing the level of profitability in modern conditions. The author solved the following tasks: to consider the essence and role of the profitability of the enterprise in modern conditions; to determine the features of profitability management at the enterprise; to systematize methodical approaches to evaluating profitability indicators at the enterprise; carry out an assessment of general trends in the functioning of the enterprise; to carry out an analysis of the dynamics of indicators of the financial and economic state of the enterprise; to determine the state and trends of changes in indicators of profitability of the enterprise; to justify the priority directions for improving approaches to managing the profitability of the enterprise; to provide measures for profit management in the context of increasing the profitability of the enterprise; to develop ways to improve information and analytical support for profitability management in conditions of digitalization.
  • Item
    Інформаційне забезпечення функціонування організації в умовах невизначеності
    (ЦНТУ, 2024-06-17) Панасенко, Анастасія Алладінівна; Panasenko, Anastasiia
    Мета дослідження полягає у розробці теоретичних та практичних методів інформаційного забезпечення, які допоможуть організаціям підвищити свою стійкість, адаптивність та ефективність в умовах невизначеності. Завданнями роботи є розглянути сутність та види інформації, що використовується на підприємстві; вивчити інформаційні ресурси та виявити їх роль в управлінні підприємством; проаналізувати вплив невизначеності на інформаційне забезпечення підприємства; провести характеристику господарської діяльності ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; проаналізувати основні фінансово-економічні показники ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; оцінити стан та виявити проблеми інформаційного забезпечення ТОВ "МЕГАБУД-ЮА" в умовах невизначеності; розробити пропозиції щодо удосконалення інформаційного забезпечення функціонування ТОВ "МЕГАБУД-ЮА"; визначити напрямки оцінки ефективності використання інформації в ТОВ "МЕГАБУД-ЮА". The purpose of the study is to develop theoretical and practical methods of information support that will help organizations increase their resilience, adaptability and efficiency in the face of uncertainty. The objectives of the work are: to consider the nature and types of information used in the enterprise; to study information resources and identify their role in enterprise management; to analyze the impact of uncertainty on the information support of the enterprise; to characterize the economic activity of LLC MEGABUD-UA; to analyze the main financial and economic indicators of LLC MEGABUD-UA; to assess the status and identify problems of information support of LLC MEGABUD-UA in conditions of uncertainty; to develop proposals for improving the information support of the enterprise.
  • Item
    Стратегічні напрями забезпечення соціально-екологічної безпеки в умовах стійкого розвитку підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-25) Пугач, Катерина Дмитрівна; Puhach, Kateryna
    Мета кваліфікаційної роботи – теоретичного осмислення та практичне застосування передових підходів у вирішенні проблем управління екологічною та соціальною складовими стратегії підприємства. В роботі автором вирішено задачі: вивчити теоретичні основи управління екологічною та соціальною складовими стратегії підприємства; проаналізувати економічно-стратегічні результати діяльності підприємства ТОВ «ЕКО НОВА» та його партнера ФОП «ПРУДКИЙ Є.В.»; сформулювати рекомендації стосовно поліпшення стратегічного управління екологічною та соціальною складовими стратегії підприємства. The purpose of the qualification work is theoretical understanding and practical application of advanced approaches to solving problems of managing the environmental and social components of the enterprise strategy. The author has solved the following tasks: to study the theoretical foundations of management of the environmental and social components of the enterprise strategy; to analyze the economic and strategic results of the enterprise ECO NOVA LLC and its partner IE Prudkyi E.V.; to formulate recommendations for improving the strategic management of the environmental and social components of the enterprise strategy.
  • Item
    Шляхи покращення фінансово-господарської діяльності підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-20) Пшіник, Валерій Валерійович; Pshinyk, Valerii
    Метою кваліфікаційної роботи виступає пошук шляхів покращення фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «АОИЛ», яке займається вирощуванням зернових і товарних культур. Предметом - дослідження методів удосконалення фінансово-господарської діяльності ТОВ «АОИЛ», а також теоретичні питання, основні положення, методологічні, правові та прикладні аспекти дослідження методів удосконалення фінансово-господарської діяльності підприємства. Новизна полягає у застосуванні новітніх методів покращення фінансово-господарської діяльності ТОВ «АОИЛ» шляхом запровадження сучасних технологій посіву озимої пшениці та оновлення технічного оснащення. Практичне значення отриманих результатів кваліфікаційної роботи полягає в тому, що його основні положення та висновки можуть бути використані для вдосконалення сучасної практики фінансово-господарської діяльності підприємств сільськогосподарської галузі. The purpose of the qualification work is to find ways to improve the financial and economic activity of the enterprise under study. The object of the study is LLC "AOIL", which is engaged in the cultivation of grain and commodity crops. The subject is the study of methods of improving the financial and economic activity of LLC "AOIL", as well as theoretical issues, basic provisions, methodological, legal and applied aspects of the study of methods of improving the financial and economic activity of the enterprise. The novelty consists in the application of the latest methods of improving the financial and economic activity of LLC "AOIL" by introducing modern technologies for sowing winter wheat and updating technical equipment. The practical significance of the obtained results of the qualification work is that its main provisions and conclusions can be used to improve the modern practice of financial and economic activity of agricultural enterprises.
  • Item
    Розбудова діджитал-маркетингу сучасного підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-19) Зарудній Богдан Володимирович; Zarudnii, Bohdan
    В роботі розглянуто основні принципи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце цифрового маркетингу в діловій стратегії підприємства. В розроблених пропозиціях обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні маркетинговою діяльністю, з урахуванням потреби досягнення максимального ефекту та прибутковості. Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів маркетингової діяльності. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління маркетингової діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації, управління та діджиталізації маркетингової діяльності підприємства. Basic principles of marketing of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. The developed proposals substantiate the feasibility of using a comprehensive approach in marketing activity management, taking into account the need to achieve maximum effect and profitability. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of marketing activities of the enterprise. The subject of research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of marketing activity. The purpose of the study: determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of marketing activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization, management and digitalization of the enterprise's marketing activities.
  • Item
    Розробка механізмів маркетингового менеджменту підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-20) Іконніков, Давид Олегович; Ikonnikov, Davyd
    В кваліфікаційній роботі розглядаються актуальні питання формування механізму маркетингового менеджменту на підприємстві агропромислового комплексу. Досліджено теоретичні аспекти процесу управління маркетинговою діяльністю, зокрема мету, цілі, принципи, функції та методи маркетингового менеджменту. В аналітичному розділі здійснено аналіз основної діяльності досліджуваного підприємства та оцінка стану маркетингового менеджменту, на основі чого сформовано пропозиції щодо розробки маркетингової стратегії та програми розвитку, а також обґрунтовано пропозицію активізувати діджитал інструменти маркетингу та надано рекомендації щодо їх впровадження. In the qualification work, topical issues of the formation of the mechanism of marketing management at the enterprise of the agro-industrial complex are considered. The theoretical aspects of the process of managing marketing activities, including the purpose, goals, principles, functions and methods of marketing management, have been studied. In the analytical section, an analysis of the main activity of the researched enterprise and an assessment of the state of marketing management were carried out. Оn this basis, proposals for the development of a marketing strategy and development program were formed, as well as a proposal to activate digital marketing tools was substantiated and recommendations for their implementation were provided.