Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи by Author "Felyuk, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу (на прикладі готелю «Korona», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2023-12-25) Фелюк, Анна Віталіївна; Felyuk, AnnaУ кваліфікаційній роботі магістра досліджено актуальні питання теорії та практики управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу. На основі аналітичних праць українських та зарубіжних вчених розкрито сутність, класифікацію та особливості маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу; обґрунтовано специфіку формування інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства готельного бізнесу. Досліджено сучасні тенденції функціонування готелю “Korona”, а також проаналізовано потенціал для розвитку маркетингу на цьому підприємстві. У кваліфікаційній роботі магістра представлено авторські рекомендації щодо перспективного розвитку системи маркетингової діяльності готелю “Korona”, м. Кропивницький. Основні результати роботи можуть бути використані на практиці в діяльності досліджуваного підприємства. In the Magister’s Qualification Paper, topical issues of theory and practice of management of the marketing activity system of the hotel business enterprise were investigated. On the basis of the analytical works of Ukrainian and foreign scientists, the essence, classification and peculiarities of the marketing activity of the hotel business enterprise were revealed; the specificity of the formation of Internet marketing tools in the activity of the hotel business enterprise is substantiated. Modern trends in the functioning of the “Korona” hotel were studied, as well as the potential for marketing development at this enterprise was analyzed. The Magister’s Qualification Paper presents the author’s recommendations regarding the prospective development of the system of marketing activities of the “Korona” hotel, Kropyvnytskyi. The main results of the work can be used in practice in the activity of the investigated enterprise.