Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра аудиту, обліку та оподаткування by Author "Kapusta, Alina"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організація і методика обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу(ЦНТУ, 2022-12) Капуста, Аліна Юріївна; Kapusta, AlinaУ першому розділі «Теоретичні засади організації і методики обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу» викладено особливості діяльності готельних підприємств і ресторанів та їх вплив на постановку обліку, проведено аналіз нормативно-правового регулювання діяльності та обліку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, з’ясовані теоретичні аспекти організації бухгалтерського обліку у готельному та ресторанному бізнесі. У другому розділі «Організація та методика обліку готельних послуг в Приватній фірмі «КАТАЛОНІЯ-ЦЕНТР» розкрито організаційноекономічну характеристику та умови діяльності досліджуваного підприємства готельного бізнесу, з’ясовано підходи до організації та ведення обліку в досліджуваному готелі, викладено результати дослідження особливостей організації та ведення обліку готельних послуг. У третьому розділі «Напрямки удосконалення обліку на підприємствах готельноресторанного бізнесу» запропоновано напрями удосконалення обліку готельних послуг, а саме: шляхи удосконалення процесу управління підприємствами готельно-ресторанного господарства, а також удосконалення обліку підприємств готельного бізнесу з урахуванням вимог міжнародних стандартів і стандартів Європейського союзу. In the first chapter "Theoretical principles of organization and methods of accounting at enterprises of the hotel and restaurant business" the peculiarities of the activities of hotel enterprises and restaurants and their influence on the creation of accounting are outlined, an analysis of the normative and legal regulation of the activity and accounting of enterprises of the hotel and restaurant business is carried out, theoretical aspects of the organization are clarified accounting in the hotel and restaurant business. In the second chapter "Organization and method of accounting for hotel services in the private company "CATALONIA-CENTER" the organizational and economic characteristics and conditions of operation of the investigated hotel business enterprise are revealed, the approaches to the organization and accounting in the investigated hotel are clarified, the results of the study of the peculiarities of the organization and keeping records of hotel services. In the third section "Directions for improving accounting at hotel and restaurant business enterprises", directions for improving accounting for hotel services are proposed, namely: ways to improve the management process of hotel and restaurant enterprises, as well as improving accounting for hotel business enterprises, taking into account the requirements of international standards and standards of the European Union.