Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра аудиту, обліку та оподаткування by Title
Now showing 1 - 20 of 50
Results Per Page
Sort Options
Item Аудит розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах(ЦНТУ, 2022-05-25) Чурікова, Світлана В’ячеславівна; Churikova, SvitlanaУ першому розділі «Теоретичні засади аудиту розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах» досліджено сутність та особливості розрахунків з оплати праці в бюджетній сфері, проаналізовано нормативно-правове забезпечення аудиту розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах, з’ясовані особливості організації та методики здійснення аудиту розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах. У другому розділі «Аудит розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах» розкрито організаційно-економічну характеристику та умови діяльності Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області, викладено результати проведеного аудиту розрахунків з оплати праці та витрат на оплату праці в досліджуваній бюджетній установі. У третьому розділі «Напрями вдосконалення аудиту розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах» запропоновано напрями удосконалення державного регулювання оплати праці в бюджетних установах, розроблено та обґрунтовано рекомендації з удосконалення аудиту розрахунків з оплати праці та обліку її витрат в бюджетних установах. The first chapter «Theoretical principles of audit of payroll and accounting of its costs in budgetary institutions» explores the nature and features of payroll in the budget sphere, analyzed the legal support for the audit of payroll and accounting of its costs in budgetary institutions, clarified features of the organization and methods of auditing the calculations of wages and accounting for its costs in budgetary institutions. The second chapter «Audit of payroll and accounting of its costs in budgetary institutions» reveals the organizational and economic characteristics and conditions of the Territorial Department of the State Judicial Administration of Ukraine in Kirovograd region, presents the results of the audit of payroll and wage costs in the study budgetary institution. The third chapter «Directions for improving the audit of payroll and cost accounting in budgetary institutions» offers ways to improve state regulation of wages in budgetary institutions, developed and substantiated recommendations for improving the audit of payroll and cost accounting in budgetary institutions.Item Використання потенціалу фінансової та бюджетної звітності для аналізу діяльності селищних рад(ЦНТУ, 2022-12-25) Яценко, Юлія Вікторівна; Yatsenko, YuliiaВ першому розділі розкрито характеристику та особливості діяльності селищних рад та інших об’єднаних територіальних громад, сутність та призначення звітності, яку подають об’єднані територіальні громади, склад та зміст її основних компонентів; основні принципи та підходи до економічного аналізу діяльності об’єднаних територіальних громад. В другому розділі представлено організаційну характеристику Петрівської селищної ради, висвітлено порядок складання балансу, звіту про фінансові результати та інших компонентів фінансової та бюджетної звітності, визначено напрями удосконалення формування їх окремих показників для підвищення інформативності звітності. В третьому розділі розкрито організаційні та методичні засади аналізу діяльності Петрівської селищної ради з використанням даних звітності, зокрема: проаналізовано формування та виконання доходної частини сільського бюджету, порядок фінансування видатків, представлено результати прогнозного аналізу доходів та видатків сільського бюджету, запропоновано пріоритетні напрямки розвитку діяльності об’єднаних територіальних громад за результатами аналізу. The first chapter reveals the characteristics and peculiarities of the activity of village councils and other united territorial communities, the essence and purpose of the reporting submitted by united territorial communities, the composition and content of its main components; basic principles and approaches to the economic analysis of the activities of amalgamated hromadas. In the second chapter, the organizational characteristics of the Petrivka settlement council are presented, the procedure for drawing up the balance sheet, the report on financial results and other components of financial and budget reporting is highlighted, and directions for improving the formation of their individual indicators to increase the informativeness of reporting are defined. In the third section, the organizational and methodological principles of the analysis of the activity of the Petrivka settlement council using reporting data are revealed, in particular: the formation and implementation of the revenue part of the village budget, the procedure for financing expenses, the results of the forecast analysis of the income and expenses of the village budget are presented, priority directions for the development of the activity of amalgamated hromadas according to the results of the analysis.Item Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль(ЦНТУ, 2021-12-16) Малина, Оксана Валентинівна; Malyna, OksanaМалина О.В. Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи, наукове і практичне значення проведеного дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи. У першому розділі розглянуто юридичні підстави створення та існування, стан й особливості функціонування ОСББ; організацію і методику обліку діяльності ОСББ; порядок оподаткування та контролю діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики досліджуваного об’єднання, порядок формування тарифу на послуги з обслуговування будинку та прибудинкової території, облік та контроль фінансово-господарської діяльності ОСББ. У третьому розділі розроблено та представлено рекомендації з покращення організації і методики обліку, оподаткування і контролю діяльності ОСББ, а також проблеми та шляхи їх вирішення задля поліпшення діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Висновки до роботи узагальнюють основні результати проведеного дослідження. Malyna O.V. Activities of associations of co-owners of apartment buildings: accounting, taxation and control. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 «Accounting and Taxation». – Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work provides the relevance, purpose, objectives, object, subject, information base, methods, scientific and practical significance of the study and the structure of the final qualifying work. The first section considers the legal basis for the creation and existence, state and features of the functioning of condominiums; organization and methods of accounting for condominiums; the procedure for taxation and control of the activities of associations of co-owners of apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the studied association, the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and adjacent territory, accounting and control of financial and economic activities of condominiums. The third section develops and presents recommendations for improving the organization and methods of accounting, taxation and control of condominiums, as well as problems and solutions to improve the activities of associations of co-owners of apartment buildings. Conclusions to the work summarize the main results of the study.Item Контроль розрахункових операцій та організація його обліково-інформаційного забезпечення(ЦНТУ, 2023-05-23) Гредякін, Олександр Миколайович; Hredyakin, OleksandrУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого та апробацію результатів дослідження. Перший розділ містить економічну та юридичну сутність розрахункових операцій, а також класифікацію їх видів; теоретичний зміст розрахункових операцій як об’єкту обліково-інформаційного забезпечення та контролю; порядок здійснення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення. У другому розділі описано організаційно-економічну характеристику та особливості обліку заборгованості на ТОВ ВКЦ «ОЛЕУМ» та здійснено контроль розрахункових операцій на досліджуваному підприємстві. Третій розділ присвячено рекомендаціям із покращення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення при здійсненні розрахункових операцій та шляхам удосконалення розрахунково-платіжної дисципліни на підприємствах України. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of the research results. The first section contains the economic and legal essence of settlement operations, as well as the classification of their types; theoretical content of settlement operations as an object of accounting and information support and control; the procedure for control and organization of its accounting and information support. The second chapter describes the organizational and economic characteristics and features of debt accounting at VKC "OLEUM" LLC, and control of settlement operations at the investigated enterprise was carried out. The third section is devoted to recommendations for improving control and organization of its accounting and information support during settlement operations and ways to improve settlement and payment discipline at Ukrainian enterprises. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item Методика та процедури формування фінансової звітності(ЦНТУ, 2021-12-24) Бондаренко, Анна Олексіївна; Bondarenko, AnnaВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. Кропивницький, 2021. В першому розділі розкрито сутність та призначення фінансової звітності, склад та зміст її основних компонентів; проаналізовано зміст якісних характеристик та принципів підготовки фінансової звітності; досліджено класифікацію користувачів фінансової звітності та їх інформаційні потреби; виокремлено особливості малого підприємництва в контексті подання фінансової звітності. В другому розділі представлено організаційну характеристику підприємства та результати аналізу його діяльності за 2018-2020 рр.; досліджено основні етапи формування фінансової звітності та порядок організації бухгалтерського обліку; висвітлено порядок складання фінансової звітності за 2020 рік. В третьому розділі запропоновано шляхи вдосконалення процедур формування фінансової звітності та їх інформаційного забезпечення; обґрунтовано методику відображення змін в обліковій політиці та вплив помилок у фінансовій звітності; конкретизовано механізм врахування подій після дати балансу; охарактеризовано вплив принципу безперервності діяльності та інфляції на формування фінансової звітності. Обґрунтовано необхідність запровадження обов’язкових положень наказу про облікову політику в частині проаналізованих додаткових процедур. Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 “Accounting and taxation” of the educational-professional program “Accounting and taxation in management of business structures and the public sector of the economy”. Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. Kropyvnytskyi, 2021. The first chapter reveals the nature and purpose of financial statements, the composition and content of its main components; the content of qualitative characteristics and principles of preparation of financial statements is analyzed; the classification of users of financial statements and their information needs are studied; the peculiarities of small business in the context of presenting financial statements are highlighted. The second chapter presents the organizational characteristics of the enterprise and the results of the analysis of its activities for 2018-2020; the main stages of formation of financial statements and the order of organization of accounting are investigated; the procedure for compiling financial statements for 2020 is highlighted. The third chapter suggests ways to improve the procedures for the formation of financial statements and their information support; the method of reflecting changes in accounting policies and the impact of errors in financial statements are substantiated; the mechanism of reflecting the events after the balance sheet date is specified; the influence of the principle of continuity of activity and inflation on the formation of financial statements is characterized. The necessity of introducing obligatory provisions in the order on accounting policy concerning the analyzed additional procedures is substantiated.Item Облік та аналіз оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання(ЦНТУ, 2022-05-25) Козуб, Тетяна Анатоліївна; Kozub, TetianaВ першому розділі досліджено сутність поняття «заробітна плата», існуючі форми й системи оплати праці, теоретичні аспекти обліку оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання, організацію та методику проведення аналізу оплати праці. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику та досліджено специфіку діяльності ТОВ «Завод технологічного обладнання», особливості організації та ведення обліку оплати праці, проведено аналіз оплати праці на підприємстві. В третьому розділі розроблено напрями удосконалення обліку та аналізу оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання.The first section examines the essence of the concept of "wages", the existing forms and systems of remuneration, theoretical aspects of accounting for wages in enterprises for the production of technological equipment, organization and methods of analysis of wages. In the second section the organizational and economic characteristics are carried out and the specifics of the activity of the Plant "Technological Equipment Plant", the peculiarities of the organization and maintenance of payroll accounting, the analysis of wages at the enterprise. In the third section the directions of improvement of the account and the analysis of payment at the enterprises on manufacture of the technological equipment are developed.Item Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу(ЦНТУ, 2021-12-21) Назаренко, Анна Сергіївна; Nazarenko, AnnaНазаренко А.С. Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи ознайомлено з актуальністю, метою, завданнями, предметом, об’єктом, інформаційною базою, методами дослідження та структурою випускної кваліфікаційної роботи, а також науковим і практичним значенням дослідження й апробацією результатів. Перший розділ містить дослідження місця, значення і ролі товарних запасів у системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу; організацію і методику обліку товарних запасів; порядок проведення аудиту товарних запасів. У другому розгляді наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Ліки Кіровоградщини», оцінено систему його обліку та внутрішнього контролю, описано порядок ведення обліку та проведення аудиту товарних запасів. Третій розділ представляє рекомендації з покращення організації і методики обліку та аудиту товарних запасів і шляхи вдосконалення діяльності підприємств фармацевтичного бізнесу. Висновки роботи узагальнюють отримані результати проведеного дослідження. Nazarenko A.P. Accounting and audit of commodity stock in the management system of pharmaceutical businesses. – Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction introduces the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as the scientific and practical significance of the study and testing of results. The first section contains a study of the place, importance and role of inventories in the management system of pharmaceutical businesses; organization and methods of inventory accounting; the procedure for auditing inventories. The second consideration presents the organizational and economic characteristics of PJSC "Medicines of Kirovograd region", evaluates the system of its accounting and internal control, describes the procedure for accounting and auditing inventories. The third section presents recommendations for improving the organization and methods of accounting and auditing inventories and ways to improve the activities of pharmaceutical companies. The conclusions of the work summarize the results of the study.Item Облік і контроль діяльності підрозділів громадського харчування в інформаційному забезпеченні управління підприємством(ЦНТУ, 2021-12-24) Давидова, Марія Олександрівна; Davydova, MariiaВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі розкрито теоретико – методичні засади обліку та контролю в системі забезпечення управління підрозділами громадського харчування: розглянуто теоретичні основи інформаційного забезпечення управління підрозділами громадського харчування; досліджено організацію обліку та порядок проведення контролю діяльності підрозділів громадського харчування. У другому розділі розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства та проаналізовано фінансовий стан ДП «СхідГЗК», досліджено інформаційно-облікове забезпечення підрозділу громадського харчування, організацію та методику контролю на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі розроблені напрями оптимізації обліку і контролю підрозділів громадського харчування в умовах застосування інформаційних технологій та надано рекомендації щодо підвищення ефективності інформаційного забезпечення системи управління підрозділами громадського харчування.Graduation qualification work on the second (master`s) level of higher education in the specialty 071 “Accounting and Taxation”; of the educational-professional program “Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy”. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section theoretical and methodical approaches to the control in the system of management of catering were disclosed: the theoretical foundations of information security for the management of enterprises of the catering were considered ; procedure for carrying out the control of enterprises of the catering was researched. At the second part, an organizationally-economic description of the enterprise was carried out and the financial stand of SE “SkhidGZK”, the information and accounting support of the public catering department, the organization and methods of control at the researched enterprise are investigated. In the third part directions optimization of the accounting and control of the development of public catering units in the conditions of application of information technologies were developed and recommendations on increase of efficiency of information support of the management system of public catering units are given.Item Облік, аналіз та контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення(ЦНТУ, 2021-12-21) Куценко, Марина Вікторівна; Kutsenko, MarynaКуценко М.В. Облік, аналіз і контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу та методи випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади обліку, контролю та аналізу публічних закупівель. У другиому розділі описано особливості обліку, контролю та аналізу здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в КНП «Долинська центральна лікарня Долинської міської ради». У третьому розділі надано оцінку ефективності та напрями вдосконалення публічних закупівель. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. Kutsenko MV. Accounting, analysis and control of public procurement: evaluation of efficiency and areas for improvement. - Graduation qualification work for the second (master's) level of higher education. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work presents the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base and methods of final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the study. The first section considers the theoretical foundations of accounting, control and analysis of public procurement. The second section describes the features of accounting, control and analysis of procurement of goods, works and services in KNP "Dolynska Central Hospital of Dolynska City Council". The third section provides an assessment of the effectiveness and areas for improvement of public procurement. Conclusions to the work are a summary of the results of the study.Item Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання(ЦНТУ, 2021-12-23) Пшеницька, Світлана Віталіївна; Pshenytska, SvitlanaПшеницька С.В. Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У першому розділі «Теоретико - методичні основи обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання» досліджено підходи щодо визначення сутності фінансових результатів у науковій фаховій літературі та нормативно-правових актах, висвітлюються основні підходи до формування фінансових результатів, визначаються теоретичні основи організації обліку фінансових результатів, окреслюється мета, завдання та процедури аудиту фінансових результатів, висвітлюється методика проведення аналізу фінансових результатів. В другому розділі «Облік, аудит та аналіз фінансових результатів як інформаційна основа оцінювання ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Компанія «Савіл» надається організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, описується організація обліку фінансових результатів, проводиться аналіз фінансових результатів, здійснюється їх аудиторська перевірка та узагальнюються результати аудиторської перевірки. Третій розділ «Напрями удосконалення обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів діяльності підприємства», містить рекомендації щодо визначення перспективних напрямів удосконалення обліку фінансових результатів в частині формування облікової політики, внесення змін до чинного Плану рахунків бухгалтерського обліку, підходи щодо корегування та доповнення методики аудиту і аналізу фінансових результатів. Pshenytska S.V. Accounting, audit and analysis of financial results in the information system of evaluating the effectiveness of the entity. - Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 "Accounting and taxation" of the educational-professional program " Accounting and Taxation in Business Administration and Public Sector". – Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The first section "Theoretical - methodological foundations of accounting, auditing and analysis of financial results in the information system for evaluating the effectiveness of the entity" explores approaches to determining the nature of financial results in scientific literature and regulations, highlights the main approaches to financial results , the theoretical bases of the organization of the account of financial results are defined, the purpose, tasks and procedures of audit of financial results are outlined, the technique of carrying out the analysis of financial results is covered. The second section "Accounting, audit and analysis of financial results as an information basis for evaluating the effectiveness of the enterprise (on the materials of LLC" Savil Company "provides organizational and economic characteristics of the study, describes the organization of financial results, analyzes financial results, audits and summarize the results of the audit. The third section "Directions for improving the accounting, auditing and analysis of financial results of the enterprise" contains recommendations for determining promising areas for improving the accounting of financial results in terms of accounting policy, amendments to the current Chart of Accounts, approaches to adjust and supplement audit and analysis methods financial results.Item Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, KaterynaУ вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я(ЦНТУ, 2021-12-24) Волошин, Станіслав Олександрович; Voloshyn, StanislavВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі проаналізовано діяльність закладів охорони здоров’я як об’єкту обліку і аналізу, з’ясовано їх значення для країни; визначено сутність, складові та функції обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я. У другому - наведено організаційно - економічну характеристику та надана оцінка ефективності фінансування комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико санітарної допомоги" і розглянуто сучасний стан його обліково аналітичного забезпечення управління діяльністю. У третьому розділі розроблено напрями підвищення ефективності обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю та наведено пропозиції щодо удосконалення обліку комунальних некомерційних підприємств. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section, the activities of health care institutions as an object of accounting and analysis are analyzed, their significance for the country; The essence, components and functions of accounting and analytical support for the management of municipal non-profit enterprises of health care are determined. In the second, the organizational and economic characteristics are provided and an assessment of the effectiveness of financing of the municipal non-profile enterprise "Center of Primary Medical Sanitary Aid" is provided and the current state of its accounting and analytical management of management activities is considered. In the third section, directions of increasing the efficiency of accounting and analytical management of activities are developed and proposals for improving the accounting of communal non-profit enterprises are presented.Item Обліково-інформаційне забезпечення внутрішнього контролю та аналізу фінансово-господарської діяльності в державних закладах професійної освіти(ЦНТУ, 2022-05-25) Самородова, Лілія Григорівна; Samorodova, LiliiaВ першому розділі досліджено особливості розвитку професійної освіти в Україні в контексті глобалізаційно-інтеграційних процесів, теоретичні аспекти формування системи обліково-інформаційного забезпечення внутрішнього контролю та аналізу фінансово-господарської діяльності в державних закладах професійної освіти. У другому розділі досліджено організаційно-економічну характеристику та особливості діяльності Кропивницького вищого професійного училища, систему внутрішнього контролю та її обліково-інформаційне забезпечення, а також обліково-інформаційне забезпечення аналізу фінансово-господарської діяльності закладу. В третьому розділі розроблено напрями удосконалення обліково-інформаційного забезпечення внутрішнього контролю та методики проведення аналізу фінансово-господарської діяльності державних закладів професійної освіти.In the first section is investigated the features of vocational education in Ukraine in the context of globalization and integration processes, theoretical aspects of system formation of accounting and information support of internal control and analysis of financial and economic activities in public vocational education institutions. In the second section is investigated the organizational and economic characteristics and features of Kropyvnytskyi Higher Vocational School, the system of internal control and its accounting and information support, as well as accounting and information support analysis of financial and economic activities of the institution. In the third section the directions of improvement of accounting and information support of internal control and methods of analysis of financial and economic activities of state vocational education institutions are developedItem Обліково-інформаційне забезпечення процесів ефективного управління об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків(ЦНТУ, 2022-12) Бідненко, Анастасія Романівна; Bidnenko, AnastasiaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі наведено правовий статус, особливості діяльності ОСББ та їх вплив на обліково-інформаційне забезпечення; визначення сутності обліково-інформаційного забезпечення процесів управління ОСББ та теоретичні засади організації і методики обліку діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики ОСББ «ІВУШКА-2»; порядок формування тарифу на послуги з утримання будинку та прибудинкової території; основні положення облікової політики і порядку ведення обліку господарської діяльності на ОСББ «ІВУШКА-2». У третьому розділі наведено напрямки покращення обліку діяльності ОСББ із метою підвищення ефективності управління ними та показники ефективності діяльності ОСББ і рекомендації з їх використання. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. In the first section, the legal status, peculiarities of condominium activities and their impact on accounting and information support are given; determination of the essence of accounting and information provision of condominium management processes and theoretical principles of organization and accounting methods of activities of associations of co-owners of multi-apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the "IVUSHKA-2" condominium; the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and the surrounding area; the main provisions of the accounting policy and the procedure for keeping records of economic activity at the "IVUSHKA-2" condominium. In the third section, directions for improving the accounting of condominium activities in order to improve the efficiency of their management and indicators of the effectiveness of condominium activities and recommendations for their use are given. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві(ЦНТУ, 2021-12-21) Коляса, Ольга Миколаївна; Koliasa, OlhaКоляса О.М. Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню практичних аспектів обліково – аналітичного забезпечення управління витратами у рослинництві. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методичної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій з облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Узагальнено галузеві особливості рослинництва, з’ясовано їх вплив на нормативну регламентацію обліку витрат у рослинництві та формування системи обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Представлено результати аналізу організаційних та економічних особливостей, оцінено облікову політику та стан інформаційного забезпечення управління витратами у рослинництві ФГ «Чайка». Висвітлено методичні особливості та з’ясовано проблеми обліку в системі операційного управління витратами у рослинництві та обгрунтовано рекомендації з удосконалення обліково – аналітичного забезпечення управління витратами в системі управлінського обліку у рослинництві ФГ «Чайка». Надані практичні рекомендації в частині облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами за полем сівазміни на підставі розробки технологічних карт та використання системи облікових регістрів за центром відповідальності – польова бригада. Kolyasa O. Accounting and information support for cost management in grain production. - Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The final qualifying work is devoted to the research of practical aspects of accounting and analytical support of cost management in crop production. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, determination of directions and development of recommendations on cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management. The branch peculiarities of crop production are generalized, their influence on the normative regulation of cost accounting in crop production and formation of the system of accounting and analytical support of cost management is clarified. The results of the analysis of organizational and economic features are presented, the accounting policy and the state of information support of cost management in crop production of FG "Chaika" are estimated. The methodological features and problems of accounting in the system of operational cost management in crop production are clarified and recommendations for improving the accounting and analytical support of cost management in the system of management accounting in crop production FG "Chaika" are substantiated. Practical recommendations are given in the part of cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management in the field of crop rotation on the basis of development of technological maps and use of the system of accounting registers at the center of responsibility - field team.Item Оподаткування підприємницької діяльності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2023-05-23) Шевчук, Віталій Віталійович; Shevchuck, VitaliyВ першому розділі «Теоретичні засади оподаткування підприємницької діяльності в Україні» проаналізовано економічну сутність поняття «оподаткування», проведено аналіз систем оподаткування підприємницької діяльності, визначено їх недоліки та переваги, досліджено методичні підходи, що застосовуються при виборі системи оподаткування. В другому розділі «Сучасний стан оподаткування підприємницької діяльності в умовах застосування загальної системи оподаткування: оцінка наявних переваг та недоліків» досліджено порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, встановлено порядок визначення розміру податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, розкрито механізм розблокування податкових накладних, за якими зупинена реєстрація у єдиному реєстрі податкових накладних, зазначено порядок формування об’єкта оподаткування податку на прибуток. В третьому розділі «Напрями удосконалення оподаткування підприємницької діяльності з урахуванням зарубіжного досвіду» розкрито зарубіжний досвід країн Європейського Союзу у сфері оподаткування, проаналізовано міжнародний досвід запобігання зловживанням при застосуванні спрощеної системи оподаткування, визначено перспективи удосконалення адміністрування податку на прибуток. In the first chapter, «Theoretical principles of business taxation in Ukraine», the economic essence of the «taxation» concept was analyzed, the analysis of business taxation systems was provided, their disadvantages and advantages were determined, and the methodological approaches used when choosing a taxation system were studied. In the second chapter «The current state of business taxation under the conditions of application of the general taxation system: assessment of existing advantages and disadvantages» the procedure for electronic administration of value added tax was studied, the method for determining the amount of value added tax payable to the budget is specified, the mechanism for unblocking tax invoices for which registration in the unified register of tax invoices has been stopped, the procedure for forming the object of income tax taxation was specified. In the third chapter «Directions for improving the taxation of business activities on the base of foreign experience» the foreign experience of the European Union countries in the field of taxation was revealed, the international experience of preventing misuse in the use of a simplified taxation system was analyzed, and the prospects for improving the income tax administration were determined.Item Організаційно-методичне забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства(ЦНТУ, 2021-12-16) Кривинець, Олена Анатоліївна; Kryvynets, OlenaКривинець О.А. Організаційно-методичне забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Аудит, державний фінансовий контроль та експертиза». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі досліджено сутність категорії «оборотні активи» в системі суміжних понять, а також теоретико-методичні та організаційні аспекти обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЕЛЬБРУК ПЛЮС», досліджено організацію та особливості ведення обліку оборотних активів на підприємстві, проведено аудит оборотних активів ТОВ «ЕЛЬБРУК ПЛЮС», аналіз їх складу, структури та ефективності використання. У третьому розділі розроблено напрями удосконалення організаційно-методичного забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів, запропоновано шляхи підвищення ефективності використання оборотних активів. Kryvynets O.A. Organizational and methodological support of accounting, auditing and analysis of current assets of the enterprise . – Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 «Accounting and taxation» of the educational-professional program «Audit, state financial control and expertise». – Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. In the first section is investigated the essence of the category "current assets" in the system of related concepts, as well as theoretical and methodological and organizational aspects of accounting, auditing and analysis of current assets of the enterprise. In the second section is investigated the organizational and economic characteristics of LLC "ELBROOK PLUS", the organization and features of accounting for current assets at the enterprise, conducted an audit of current assets of LLC "ELBROOK PLUS", analysis of their composition, structure and efficiency of use. In the third section the directions of improvement of organization and methodical maintenance of the account, audit and the analysis of current assets are developed, the ways of increase of efficiency of use of current assets are offered.Item Організація обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я(ЦНТУ, 2022-12) Охріменко, Артем Олександрович; Okhrimenko, ArtemВ першому розділі проаналізовано особливості діяльності, нормативне регулювання та закордонний досвід функціонування некомерційних підприємств; з’ясовано сутність, мета, завдання та функції обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я. У другому - проаналізовано організаційні особливості діяльності комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради; проведено оцінку фінансового стану та ефективності фінансування КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Аджамської сільської ради. У третьому розділі розроблено напрями розроблено напрями оптимізації обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств та підвищення ефективності обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради. The first chapter analyzes the peculiarities of activity, normative regulation and foreign experience of the functioning of non-commercial enterprises; the essence, purpose, tasks and functions of accounting and information support for the management of the activities of communal non-commercial enterprises in the field of health care are clarified. In the second part, the organizational features of the activity of the communal non-commercial enterprise "Center of primary medical and sanitary care" of the Ajam village council are analyzed; an assessment of the financial condition and effectiveness of financing of the CNP "Center of primary medical and sanitary care" of the Ajam village council was carried out. In the third section, the directions for optimizing the accounting and information support for the management of the activities of communal non-commercial enterprises and improving the efficiency of the accounting and information support for the management of the activities of the communal non-commercial enterprise "Center for primary medical and sanitary care" of the Ajam village council were developed.Item Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством(ЦНТУ, 2022-05-27) Петрович, Юлія СергіївнаУ першому розділі «Теоретичні основи обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» досліджується сутність дебіторської заборгованості, підходи щодо її визнання, класифікації та оцінки, висвітлено порядок формування системи обліково-інформаційного забезпечення управління дебіторською заборгованістю, досліджено організацію і методику аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством. У другому розділі «Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством (на матеріалах СТОВ «Правда») досліджуються особливості діяльності підприємства, висвітлюється організація обліку дебіторської заборгованості в системі управління досліджуваним підприємством, проводиться аналіз дебіторської заборгованості та дається комплексна оцінка показників, які характеризують її стан. Третій розділ «Шляхи вдосконалення обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» містить рекомендації з удосконалення процесу організації обліку дебіторської заборгованості в системі управління підприємством та пропозиції щодо удосконалення аналізу дебіторської заборгованості як інформаційної основи для прийняття управлінських рішень.The first section "Theoretical foundations of accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" explores the essence of receivables, approaches to its recognition, classification and evaluation, highlights the formation of accounting and information support of receivables management, enterprise management system. The second section "Organization of accounting and analysis of receivables in the management system of the enterprise (on the materials of STOV" Pravda ") examines the peculiarities of the enterprise, highlights the organization of accounting for receivables in the management of the researched enterprise, her condition. The third section "Ways to improve the accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" contains recommendations for improving the process of accounting for receivables in the enterprise management system and suggestions for improving the analysis of receivables as an information basis for management decisions.Item Організація обліку та внутрішнього контролю розрахункових операцій в бюджетних установах(ЦНТУ, 2022-12-27) Собчишина, Яна Георгіївна; Sobchyshyna, YanaУ першому розділі досліджено економічну сутність та зміст поняття «розрахункові операції», висвітлено особливості їх провадження в бюджетних установах, наведено порядок організації та методики обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та розкрито особливості здійснення їх внутрішнього контролю. В другому розділі розглядаються прикладні аспекти обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та висітлюється порядок проведення внутрішнього контролю таких операцій на матеріалах ЦДПУ ім. В. Винниченка, а також висваітлюються організаційні та фінансово-економічні особливості діяльності досліджуваної установи. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосокналення обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та заходи, які дозволять модернізувати систему внутрішнього контролю розрахункових операцій. In the first chapter, the economic essence and meaning of the concept of "settlement operations" are investigated, the peculiarities of their implementation in budget institutions are highlighted, the order of organization and accounting methods of settlement operations in budget institutions are given, and the peculiarities of their internal control are revealed. In the second section, the applied aspects of the accounting of settlement transactions in budgetary institutions are considered, and the procedure for conducting internal control of such transactions based on the materials of the Central State Educational and Scientific Research Institute named after V. Vinnichenko, as well as the organizational and financial and economic features of the activity of the institution under study are investigated. The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of settlement operations in budget institutions and measures that will allow to modernize the system of internal control of settlement operations.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »