Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі(ЦНТУ, 2022-12-26) Дощенко, Владислав Олександрович; Doshchenko, VladyslavВ даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Об’єктом дослідження є процес інтелектуального управління персонажами у комп’ютерній грі. Предметом дослідження є методи побудови експертних та інтелектуальних систем, методи інтелектуального управління персонажами у комп’ютерних іграх. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення, методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an expert system for the management of personages in a computer game. The purpose of the development is the research and program implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. The object of the research is methods of building expert and intelligent systems, methods of intelligent control of personages in computer games. The subject of the research is the methods of collection and analysis of data to identify user preferences on the website. Research methods are based on artificial intelligence methods, mathematical statistics methods, software development methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.Item Дослідження та програмна реалізація системи визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ(ЦНТУ, 2022-12-26) Тарковський, Данило Іванович; Tarkovskyi, DaniloВ даній випускній кваліфікаційній роботі за другим (магістерським) рівнем вищої освіти розроблено програмне забезпечення, яке призначено для системи визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація системи визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ. Об’єктом дослідження є процес визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ. Предметом дослідження є методи визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ. Методи дослідження базуються на методах захисту інформації та штучного інтелекту (АІ), методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення. Результат роботи – програмна реалізація системи визначення рівня стійкості сервісів забезпечення конфіденційності на основі методів АІ. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено в середовищі Delphi 10.4.1. In this graduation thesis for the second (master's) level of higher education, software was developed, which is intended for the system of determining the level of stability of privacy services based on AI methods. The purpose of the development is research and software implementation of a system for determining the level of stability of privacy services based on AI methods. The object of the study is the process of determining the level of stability of privacy services based on AI methods. The subject of the study is methods of determining the level of stability of privacy services based on AI methods. Research methods are based on methods of information protection and artificial intelligence (AI), methods of mathematical statistics, methods of software development. The result of the work is the software implementation of the system for determining the level of stability of privacy services based on AI methods. In the process of working on the software model, an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the developed software are fully described. A convenient user interface has been developed. Instructions for working with software tools are provided. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the Delphi 10.4.1 environment.Item Дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity(ЦНТУ, 2022-12-26) Шевченко, Олександр Олександрович; Shevchenko, OleksandrВ даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Об’єктом дослідження є процес прийняття рішень в інтелектуальних системах шахових комп’ютерних програм. Предметом дослідження є методи та алгоритми штучного інтелекту для знаходження вірних ходів у грі в шахи при змаганні комп’ютера проти людини, а також методи та алгоритми візуалізації гри у шахи на рушії Unity. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах розробки програмного забезпечення, методах об’єктно-орієнтованого програмування та методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The purpose of the development is the research and program implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The object of research is the decision-making process in intelligent systems of chess computer programs. The subject of research is artificial intelligence methods and algorithms for finding correct moves in a game of chess when competing against a computer, as well as methods and algorithms for visualizing a game of chess on the Unity engine. Research methods are based on artificial intelligence methods, software development methods, object-oriented programming methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.