Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи by Subject "ABC-XYZ-analysis"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування системи логістичного сервісу (на прикладі ТОВ РБАЦ «Златопольє», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-01-10) Харитонов, Костянтин Анатолійович; Kharitonov, KostyantynУ першому розділі роботи розглянуто питання економічної сутності, концепції та еволюції логістики; на основі аналізу різноманітних підходів до розуміння понять «логістика» та «логістична система», а також уточнення мети, завдань та функцій останньої, запропоновано визначення даних категорій, які повинні лягти в основу створення ефективної логістичної системи підприємства автосервісу; розглянуто сутність системи логістичного сервісу та підходи до її формування; визначено напрямки та методи оцінки й забезпечення ефективності логістичної системи. У другому розділі подано загальну характеристику підприємства; виявлено адміністративні та оперативно-виробничі зв‘язки, які виникають у процесі надання послуг автосервісу; проведено поглиблений аналіз господарської діяльності даного підприємства за період з 2020 по 2022 роки, зокрема зроблено висновки щодо динаміки показників прибутковості, руху та технічного стану основних фондів, трудових показників; надано оцінку ймовірності банкрутства підприємства. В третьому розділі, на основі уточнення поняття «логістична модель діяльності підприємства автосервісу», запропоновано удосконалену концепцію функціонування автосервісного підприємства з виокремленням та конкретизацією таких її аспектів, як предмет, об‘єкт і ключові базові елементи логістичного сервісу; наведено наочний приклад застосування АВС-ХYZ-аналізу асортименту запчастин для ремонту автотранспортних засобів, спрямованого на удосконалення системи матеріально-технічного забезпечення підприємства та створення організаційних засад формування на ньому ефективної системи логістичного сервісу. The first chapter of the work deals with the economic essence, concept and evolution of logistics; based on the analysis of various approaches to understanding the concepts of "logistics" and "logistics system", as well as clarifying the purpose, tasks and functions of the latter, it is proposed to define these categories, which should form the basis of creating an effective logistics system of a car service enterprise; the essence of the logistics service system and approaches to its formation are considered; directions and methods of evaluating and ensuring the efficiency of the logistics system are determined. The second section provides a general description of the enterprise; administrative and operational-production connections that arise in the process of providing car service services are revealed; an in-depth analysis of the economic activity of this enterprise for the period from 2020 to 2022 was carried out, in particular, conclusions were drawn regarding the dynamics of profitability indicators, the movement and technical condition of fixed assets, labor indicators; an estimate of the probability of bankruptcy of the enterprise is provided. In the third section, based on the clarification of the concept of "logistics model of the activity of a car service enterprise", an improved concept of the operation of a car service enterprise is proposed, with the identification and specification of such aspects as the subject, object and key basic elements of the logistics service; an illustrative example of the application of the ABC-XYZ analysis of the range of spare parts for the repair of motor vehicles, aimed at improving the system of material and technical support of the enterprise and creating the organizational basis for the formation of an effective system of logistics service, is given.