Інноваційні технології розвитку та ефективності функціонування автомобільного транспорту

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8404

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Антифрикційний фторопластовий матеріал для вузлів тертя автомобільної техніки
    (ЦНТУ, 2020) Диха, О. В.; Свідерський, В. П.; Даніленко, І. А.; Кириченко, Л. М.; Dykha, O.; Sviderskyi, V.; Danilenko, I.; Kyrychenko, L.
    З'ясовано, що при конструюванні композитів доцільно додавати модифікатори з різною дисперсією, що поєднують високі міцні та триботехнічні характеристики. На практиці це дозволяє реалізувати принцип багаторівневої модифікації. Це дослідження продемонструвало, що наповнення політетрафторетилену (ПТФЕ) вуглецевим волокном та нанопорошком оксиду цирконію в кількості до 2% по масі дає матеріали з високими механічними характеристиками та довговічністю. It has been found out that it is advisable to add modifiers with different dispersion when constructing composites, that combine high durable and tribotechnical characteristics. In practice it enables the implementation of the principle of multilevel modifying. This study has demonstrated that filling polytetrafluoroethylene (PTFE) with carbon fiber and zirconium oxide nanopowder in the amount of up to 2% by weight produces materials with high mechanical characteristics and durability.
  • Item
    Метод оцінки зносостійкості упорного підшипника кочення в механізмі зчеплення автомобіля
    (ЦНТУ, 2018) Диха, О. В.; Бабак, О. П.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Dykha, O.; Babak, О.; Aulin, V.; Hrynkiv, А.
    Запропоновано метод оцінки зносостійкості та надійності упорного підшипника в механізмі зчеплення транспортного засобу. Розроблено алгоритм методу та наведені основи формули для оцінки, установка для тестів на тертя кочення. Запропоновано модель зносу та формули для визначення його параметрів. Розглянуто основні показники надійності та наведені формули для їх розрахунку. Наведено приклади розрахунку підшипників 8204 і 8211.
  • Item
    Вплив режиму мащення на триботехнічні характеристики поверхні спряжень деталей дизелів автомобілів
    (ЦНТУ, 2018) Аулін, В. В.; Диха, О. В.; Лисенко, С. В.; Гриньків, А. В.; Aulin, V.; Dykha, O.; Lysenko, S.; Hrynkiv, A.
    У даній роботі наведено результати дослідження трибологічних процесів у разі граничного зносу сполучених деталей з модернізованими установками для таких випробувальних схем як чотирикутна піраміда і конус-три кульки, а також пристрій для нагрівання оливи двигуна. Використовуючи метод математичного планування експерименту, була розроблена модель інтенсивності зносу зразків і деталей з трьох факторів: температури, контактного тиску та вмісту присадки. Доведено адекватність моделі та визначено оптимальні параметри: вміст присадки становить 2,2%; температура оливи 50С; контактний тиск 10 МПа. Розроблено метод випробування нафтових і конструкційних матеріалів за схемою "конус-три кулі" і представлені результати випробування ширини доріжки від шляху тертя при різних температурах, вмісті присадки і тиску. Отримано відповідні графічні залежності, апроксимовані енергетичними функціями.