Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11447
Browse
Search Results
Item type:Item, Аудит фінансової звітності суб’єктів адвокатської діяльності(ЦНТУ, 2024-06-19) Глазков, Андрій Сергійович; Glazkov, AndriyВступ роботи містить актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі доведено необхідність аудиту фінансової звітності, узагальнено концептуальні аспекти його проведення та виявлено особливості функціонування суб’єктів адвокатської діяльності та їх вплив на проведення аудиту фінансової звітності. Другий розділ містить організаційно-економічну характеристику Адвокатського бюро «Глазков та партнери» та аудиторську перевірку фінансової звітності досліджуваного суб’єкта адвокатської діяльності. У третьому розділі представлено проблемні напрямки та шляхи їх вирішення для удосконалення аудиту фінансової звітності, а також наведено позитивні сторони у співпраці адвоката та аудитора при виконанні ними своїх професійних обов’язків, як напряму покращення організації і методики аудиту фінансової звітності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction of the work contains the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first chapter proves the necessity of auditing financial statements, summarizes the conceptual aspects of its implementation, and reveals the peculiarities of the functioning of legal entities and their influence on the audit of financial statements. The second section contains the organizational and economic characteristics of the Law Office "Glazkov and Partners" and the audit of the financial statements of the legal entity under investigation. The third chapter presents problematic directions and ways to solve them for improving the audit of financial statements, as well as positive aspects of the cooperation between the lawyer and the auditor in the performance of their professional duties, as a direction for improving the organization and methodology of the audit of financial statements. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Організація і методика виконання завдань з аудиту розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2024-06-19) Цехмістер, Євгеній Володимирович; Tsekhmister, YevheniyУ вступі роботи обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, наведено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено необхідність, мету, завдання і джерела аудиту розрахунків із бюджетом за ПДВ, а також організаційно-методичні положення виконання завдань з аудиту розрахунків із бюджетом за податком на додану вартість. Другий розділ присвячено практичним аспектам нарахування та сплати ПДВ на ТОВ «Спешелті Україна» та виконанню завдання з аудиту розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі узагальнено проблеми нарахування та сплати ПДВ, що впливають на аудит його розрахунків із бюджетом та запропоновано напрямки вдосконалення організації і методики аудиту розрахунків із бюджетом за ПДВ. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження. In the introduction of the work, the relevance of the topic is substantiated, the goal, task, object and subject of the research are defined, the scientific and practical significance is given, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. In the first section, the need, purpose, tasks and sources of the audit of calculations with the budget for VAT are given, as well as the organizational and methodological regulations for performing tasks for the audit of calculations with the budget for value added tax. The second section is devoted to the practical aspects of calculating and paying VAT for LLC «Specialty Ukraine» and performing the task of auditing calculations with the budget for value added tax at the enterprise under investigation. The third chapter summarizes the problems of calculating and paying VAT, which affect the audit of its calculations with the budget, and suggests directions for improving the organization and methods of auditing calculations with the budget for VAT. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item type:Item, Аудит фінансової звітності суб’єктів малого підприємництва(ЦНТУ, 2024-06-27) Стадніченко, Роман Вікторович; Stadnichenko, RomanУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також зазначено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі досліджено особливості діяльності суб’єктів малого підприємництва та їх вплив на необхідність аудиту фінансової звітності; фінансову звітність суб’єктів малого бізнесу як об’єкту аудиту; організацію і методику аудиту фінансової звітності суб’єктів малого бізнесу. Другий розділ містить організаційно-економічну характеристику ТОВ «Саладін» та аудиторську перевірку фінансової звітності досліджуваного суб’єкта малого підприємництва. У третьому розділі представлено проблеми і перспективи розвитку суб’єктів малого бізнесу та їх вплив на вдосконалення аудиту фінансової звітності, а також пропозиції з покращення аудиту фінансової звітності суб’єктів малого підприємництва. In the introduction of the work, the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the research and the approval of its results. The first chapter examines the peculiarities of the activities of small business entities and their influence on the need for auditing financial statements; financial reporting of small business entities as an audit object; organization and methodology of auditing financial statements of small business entities. The second section contains the organizational and economic characteristics of LLC «Saladin» and the audit of the financial statements of the subject of small business under investigation. The third chapter presents problems and prospects for the development of small business entities and their impact on improving the audit of financial statements, as well as proposals for improving the audit of financial statements of small business entities.Item type:Item, Організація і методика виконання завдань з аудиту розрахунків з бюджетом за податком на прибуток підприємств(ЦНТУ, 2024-06-27) Колесніков, Олександр Валерійович; Kolesnikov, OleksandrУ вступі роботи обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, наведено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі розглянуто податок на прибуток підприємств як об’єкт виконання завдань з аудиту податкових розрахунків із бюджетом; узагальнено законодавчу регламентацію порядку нарахування і сплати податку на прибуток підприємств, як передумову вибору аудиторських процедур; описано організаційно-методичні засади виконання завдань з аудиту розрахунків із бюджетом за податком на прибуток підприємств. Другий розділ присвячено практичним засадам нарахування та сплати податку на прибуток Приватним підприємством «ФАВОР» та виконанню завдання з аудиту розрахунків із бюджетом за даним податком на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі наведено проблеми та перспективи розвитку механізму оподаткування податком на прибуток підприємств, що впливають на порядок його справляння в Україні та представлено рекомендації з удосконалення організації і методики виконання завдань з аудиту розрахунків із бюджетом за податком на прибуток підприємств. In the introduction of the work, the relevance of the topic is substantiated, the goal, task, object and subject of the research are defined, the scientific and practical significance is given, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. In the first section, the corporate income tax is considered as an object of tasks for the audit of tax settlements with the budget; the legislative regulation of the procedure for calculation and payment of corporate income tax is summarized, as a prerequisite for the choice of audit procedures; the organizational and methodical principles of performing the tasks of auditing settlements with the budget for the income tax of enterprises are described. The second section is devoted to the practical principles of calculation and payment of income tax by the Private Enterprise "FAVOR" and the performance of the task of auditing calculations with the budget for this tax at the enterprise under investigation. In the third chapter, problems and prospects for the development of the corporate income tax mechanism are presented, which affect the procedure for its administration in Ukraine, and recommendations are presented for improving the organization and methods of performing the tasks of auditing settlements with the budget for corporate income tax.Item type:Item, Облік і контроль праці та її оплати у закладах дошкільної освіти(ЦНТУ, 2024-01-25) Врадій, Руслан Едуардович; Vradiy, RuslanУ вступі роботи узагальнено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ представляє працю та її оплату як соціально-економічні категорії, особливості відображення праці та її оплати у закладах дошкільної освіти, організаційно-методичні аспекти обліку та контролю розрахунків з оплати праці. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику діяльності закладу дошкільної освіти № 1 «Пролісок» Компаніївської селищної ради, смт. Компаніївка, Компаніївський р-н., Кіровоградська обл., а також на практичному досвіді представлено особливості обліку та контролю праці і її оплати у ньому. Третій розділ містить напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю розрахунків з оплати праці в закладах дошкільної освіти, а також рекомендації з удосконалення механізму здійснення оплати праці. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction of the work summarizes the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and structure of the final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section presents work and its payment as socio-economic categories, features of the display of work and its payment in preschool education institutions, organizational and methodical aspects of accounting and control of payment calculations. In the second section, the organizational and economic characteristics of the preschool education institution No. 1 "Prolisok" of the Company settlement council, village Kompaniivka, Kompaniiv district, Kirovohrad region, as well as practical experience features of labor accounting and control and its payment are presented. The third section contains directions for improving the organization and methods of accounting and control of payment calculations in preschool education institutions, as well as recommendations for improving the payment mechanism. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.